Σάββατο 22 Απριλίου 2017

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ : ΜΗΤΕΡΑ ΓΟΥΛΑ:


 Μαρτυρία - σοκ από τη μητέρα του κυβερνήτη Γούλα: Ο γιος μου τους είπε να πετάξουν άλλη μέρα - Media Ο γιος μου τους είπε να πετάξουν άλλη μέρα..!!


Όποια μέρα και αν πετούσαν πονεμένη μάνα με αυτά τα ελικόπτερα την ίδια τύχη θα είχαν..



Τις έντονες επιφυλάξεις του κυβερνήτη για τη μοιραία πτήση του στρατιωτικού ελικοπτέρου που κατέπεσε στην Ελασσόνα εκφράζει η μητέρα του Τάνια Γούλα.
Μιλώντας στην εφημερίδα «Ειδήσεις Σαββατοκύριακο», η τραγική μάνα αποκαλύπτει: «Έπρεπε να είχαν κάνει την πτήση αυτή νωρίτερα που ο καιρός ήταν καλός».

Η μητέρα του ταγματάρχη Δημοσθένη Γούλα, κυβερνήτη του στρατιωτικού ελικοπτέρου Χιούι που συνετρίβη στις πλαγιές του Σαρνατόπουρου Ελασσόνας, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τέσσερις αξιωματικοί και να βυθιστούν στο πένθος οι Ένοπλες Δυνάμεις, λίγα 24ωρα μετά το ύστατο χαίρε στον Ιερό Ναό Αναλήψεως του Σωτήρος, ξεσπά και αποκαλύπτει ένα συγκλονιστικό στοιχεί για τις επιφυλάξεις που είχε ο γιος της για τη μοιραία πτήση.

«Τη Δευτέρα το πρωί επικοινώνησα μαζί του. Ταυτόχρονα, δέχθηκε μια κλήση και τον άκουσα να μιλάει στο τηλέφωνο με κάποιον για τις λεπτομέρειες της μοιραίας πτήσης. Η στιχομυθία που εγώ άκουσα ήταν η εξής: “Καλά, δεν κάναμε την πτήση νωρίτερα που ο καιρός ήταν καλός; Αύριο, ο καιρός δεν ξέρω πως θα είναι”. Κατάλαβα ότι ο γιος μου ήθελε να πετάξει την Τρίτη που ο καιρός ήταν καλός και όχι την Τετάρτη το πρωί, όταν έπεσε το ελικόπτερο και ο καιρός ήταν άσχημος», λέει.
Επίσης, σε εκείνο το προφητικό, όπως αποδείχθηκε, τηλεφώνημα άκουσε τον γιο της να λέει στον αξιωματικό που είχε επικοινωνήσει μαζί του: “Στις 8 παρά 20 να είμαστε εκεί. Να μην αργήσετε γιατί εγώ θα αναγκαστώ να σβήσω και να ανεφοδιάσω”. Δεν κατάλαβε, όπως είπε στην εφημερίδα, τι ακριβώς εννοούσε και ούτε τον ρώτησε για να μάθει.

Από εκείνη τη στιγμή η Τάνια Γούλα είχε κακό προαίσθημα και καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα. Δεν ήθελε, όμως, να εμπλακεί στη δουλειά του γιου της.
«Έχω σπαραγμό, έχω οδύνη γιατί ο γιος μου αφήνει πίσω του δύο μικρά παιδιά, την Τατιάνα, 7 ετών και τη Λουκία, 2 ετών», λέει ο πατέρας του Γιώργος Γούλας δηλώνοντας υπερήφανος για το γιο του που ήταν «ο άριστος των άριστων πιλότων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: