Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Ο ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΚΙ ΕΓΩ..

«Τιμήθηκε ένας αρχιδολοφόνος των Ελλήνων» - «Πυρά» Αμβρόσιου κατά Τσίπρα για το μουσείο Μπελογιάννη - Media Ο ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΚΙ ΕΓΩ..

 Ευγένιος Ανδρικόπουλος

Ε, όχι !! Ένας τρισάθλιος πρώην χωροφύλαξ άρα και ταγματασφαλίτης που υποδύεται τον Ιεράρχη επιτίθεται λάβρος κατά του πρωθυπουργού για τον Μπελογιάννη.. Και ειλικρινά θα με άφηνε παντελώς αδιάφορο δεδομένου ότι δεν θα ανέμενε κανείς ουδέν έτερο από αυτόν, αν:


Δεν επικαλείτο στο λιβελογράφημά του μια λούμπεν εφημερίδα της δεξιάς κι ένα βδελυρό φυλλάδιο που εκδίδεται με το κιλό από έναν ψυχασθενή. 

Η πρώτη των διακοσίων φύλλων ημερησίως φέρει τη σιχαμερή σφραγίδα ενός εκ του πατρός μου πρώτου μου εξαδέλφου –θανόντος πλέον- και αν τα επίθετά μας διαφέρουν οφείλεται στο ότι ο καπετάνιος πατέρας μου το άλλαξε. Και το άλλαξε όταν συνέλαβαν τον αδελφό του οι αντάρτες να καταδίδει τους πατριώτες στους Γερμανούς.

 Του χάρισαν τη ζωή χάρη στον αδελφό του και πατέρα μου υπό την προϋπόθεση πως θα μετοικούσε της Μεσσηνίας και θα λούφαζε σε κάποια περιοχή για να ξεπλυθεί η ντροπή της οικογένειας. Γιος αυτού ήταν ο πρώτος μου εξάδελφος ο περιβόητος εκδότης της εφημερίδας Ελεύθερη Ώρα Γρηγόρης Μιχαλόπουλος ο οποίος: 

Καταδικάστηκε σε πολυετή φυλάκιση από τις Οικογένειες Λάτση και Αγγελόπουλου για στυγνό εκβιασμό. Απαιτούσε ο πανάθλιος τεράστια ποσά με τα οποία άκουσον άκουσον θα χρημάτιζε τη 17η Νοέμβρη για να τους σβήσει από την λίστα των υπό εκτέλεση φυσικών προσώπων! Αλλά ευθύνονταν κι αυτοί – οι αφελείς μεγιστάνες- των οποίων κατόπιν αυτών εκρίθη η φαιά ουσία και ευρέθη ελλιπής. Επειδή  του τα έδιναν αντί να τον παραδώσουν αυθωρί και παραχρήμα.   

Πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που από κοινού με τον πατέρα Πλεύρη φιγουράρουν σε μια από το 1980 λίστα της ΚΥΠ  (έχει δημοσιευτεί) με αμοιβές άνω των 180 χιλιάδων δραχμών μηνιαίως (μέσος μισθός τότε έξη χιλιάδες δραχμές) με το είδος των υπηρεσιών τους να μην απαιτεί ιδιαίτερη νοημοσύνη για να περιγραφεί. Πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που ύπανδρος με την ιδιαιτέρα του σταθμάρχη της DIA στην Ελλάδα δήλωνε όρκους αρραβώνα έχοντας εισπράξει προικώες προκαταβολές από τον γονιό ανθοπώλη των Σούρμενων Γλυφάδας. 

Πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που απειλήθηκε από κάποιον χουντικό συνταγματάρχη Γκούζια ενώπιόν μου με εκτέλεση επειδή τον εξέθεσε ανεπανόρθωτα με οικονομικό περιεχόμενο ως υπεύθυνος του γραφείου τύπου των ΕΛΤΑ επί της φασιστικής δικτατορίας. 

Και αν διέφυγε του κολασμού (σε αυτό και άλλα πολλά) ήταν γιατί πρώτον εγώ ο δεκαπεντάχρονος τότε σιώπησα κατ’ εντολή των γονιών μου και δεύτερον εξ αιτίας της παρουσίας του θείου μου και πατρός του στο δικαστικό σώμα. 

Σταματώ εδώ αφού αν προχωρήσω θα φτάσω εξ αιτίας της συσσωρευμένης οργής μου στα άκρα.. Ένα μόνο θα αναφέρω: Όταν ο μεγάλος χρονογράφος του Βήματος ο Παλαιολόγος εξυμνούσε το 1979 κατά τα πρώτα δημοσιογραφικά βήματά μου τη τηλεοπτική μου παρουσία, αυτός απαιτούσε με πρωτοσέλιδά του τη κεφαλή μου επί πίνακι. 

Πάμε τώρα στον επόμενο, τον Χίο, το εν ονόματι ΜΑΚΕΛΕΙΟ σιχαμερό φυλλάδιο του οποίου μοιράζεται ως μουνταρία στην Ομόνοια. Γιατί και αυτόν επικαλείται ο Αμβρόσιος. 

Δεν έχει να πει κανείς και πάρα πολλά. 
Το άτομο πέραν του αναλφαβητισμού του χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης. 
Πως ν’ ασχοληθεί κανείς δίχως να λερώσει στόμα και ψυχή με την παρουσία του στον δημόσιο λόγο. Όμως στη περίπτωσή του ευθύνη φέρουν και διάφοροι γιαλαντζί «δημοκράτες» που όταν περιφερόταν ως γύφτος από τηλεοπτικό αντίσκηνο σε τηλεοπτικό αντίσκηνο, τον νομιμοποιούσαν δια της παρουσίας τους. 
 Τα γνωστά πολιτικά και δημοσιογραφικά ψώνια της χαμερπούς καριέρας. 

Ειδικά γι αυτόν δεν θα κάνω χρήση του όρου λαϊκισμός δεδομένου πως το λαϊκίζειν απαιτεί μαεστρία λόγου και πληρότητα γνώσεων. Και τούτο γιατί οφείλεις να κολακεύεις τα ταπεινότερα των ενστίκτων.. Σα να ζητάω από αφρικανό φύλαρχο να με ξεναγήσει στη κονσόλα του πιλοτηρίου ενός αεροσκάφους.. Τον αντελήφθησαν έτσι γρήγορα και τον πέταξαν σα σκουπίδι εκτός του χώρου για να έρθει ο ρακοσυλλέκτης Καρατζαφέρης και να τον περιμαζέψει όπως τόσα και τόσα πολιτικά αποπλύματα εκεί μέσα. 

Το στόμα του μυρίζει χρυσαυγίτικο βόθρο αλλά όπως όλοι και μέσα από τα αποτελέσματα των εκλογών έχουμε διαπιστώσει υπάρχουν μύτες που αναπνέουν τα σκατά ως άρωμα. Είναι θέμα πολιτικών βιωμάτων. Και σας βεβαιώ πως δεν θα υπήρχε ουδείς λόγος ν ανοιξω το δικό μου στόμα τόσα χρόνια μετά αν μετά τον άλλον ψυχασθενή τον σαπιοκοιλιά τον Πάγκαλο δεν καταπιάνονταν με το όνομα ενός πολιτικού ανθού. 

Του Νίκου Μπελογιάννη. 

Ενός ανθρώπου που θυσιάστηκε στο όνομα της ευημερίας του λαού μας. 
Που παγκοσμίως υπάρχουν τοπωνύμια με το όνομά του γιατί τίμησε με την αδιαπραγμάτευτη στάση του τις πανανθρώπινες αξίες. 
Που το χαμόγελο και το γαρύφαλλό του έχουν γίνει παγκόσμια σύμβολα όπως το πρόσωπο το Τσε Γκεβάρα.

 Άντε στο διάβολο κοπρίτες..

Δεν υπάρχουν σχόλια: