Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

 Γράμμα και γραφή:

Προς
Τον Υπουργό Υγείας
Τον Υπουργό Αναπληρωτή Υγείας
Τον Διοικητή του Γ.Ν. ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Κύριοι, 
            στη συνέχεια της επιστολής – διαμαρτυρίας στις 16-12-2016, την οποία υπέγραψε η σύζυγός μου Ειρήνη Λάμπου, αναφορικά με το βαρύ επεισόδιο της υγείας μου, την εσπευσμένη μεταφορά μου με το ΕΚΑΒ και την θεραπεία μου από 12/9/2015 έως 23/9/15 στο νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» έχω να δηλώσω τα εξής:
Διαμαρτύρομαι έντονα και απορρίπτω όσα ψευδή και ανυπόστατα περιλαμβάνονται στην επιστολή, την οποία μου έστειλε ο Διοικητής του αναφερομένου νοσοκομείου κ. Δημήτρης Ι. Βεζυράκης (Α.Π.2593 -9.2.17). Είμαι άνεργος και άπορος για μακρύ χρονικό διάστημα. Δεν δέχομαι και καταγγέλλω την επιβολή νοσηλευτικής δαπάνης ύψους 4.199,00 ευρώ για το αναφερθέν διάστημα της νοσηλείας μου, ποσό το οποίο κοινοποίησε το νοσοκομείο, προς είσπραξη, στην Εφορία. Η επιβολή του ποσού αυτού είναι παράνομη και άδικη και παραβιάζει το δικαίωμα για παροχή δωρεάν νοσοκομειακής περίθαλψης σύμφωνα με όσα προβλέπονται  από το ελληνικό σύνταγμα, το νομοθετικό πλαίσιο και τις υπουργικές αποφάσεις, οι οποίες ίσχυαν κατά το χρονικό διάστημα της νοσηλείας μου. Η αποστολή στην εφορία προς είσπραξη του ποσού αυτού, αποβλέπει στην άσκηση εκβιαστικών πιέσεων που βασίζονται στο φόβο και την άγνοια των πολιτών. 
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση Υ4α/ΓΠ/οικ.48985-3/6/14 η ασθένεια μου, η οποία ήταν επείγουσα και σοβαρή, διέπεται από την εν λόγω υπουργική απόφαση. Το νοσοκομείο ήταν εκείνο που είχε καθήκον όχι μόνο να με έχει ενημερώσεις για όλες τις τυχόν διαδικασίες, που απαιτούνται για την δωρεάν  νοσηλεία, αλλά είναι και εκείνο το οποίο είχε χρέος να συγκροτήσει την επιτροπή γιατρών, ενώ ο υπεύθυνος του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), ήταν αρμόδιος να βεβαιώσει όλες τις διαδικασίες και τους όρους της ΔΩΡΕΑΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ μου. Η επίκληση της «Δήλωσης Αναδοχής Χρέους» την οποία υπέγραψα από παντελή άγνοια, είναι πράξη παράνομη και αποτελεί ντροπή, γιατί έχει συνειδητή πρόθεση να παραπλανεί τους ανασφάλιστους ασθενείς με την προφανή καθοδήγηση της Διοίκησης του νοσοκομείου. Στρέφεται εναντίον θεμελιωδών δικαιωμάτων του ανθρώπου και των άπορων και ανασφάλιστων συνανθρώπων μας για να ικανοποιηθούν άνομες και καταδικαστέες επιδιώξεις. Παρακαλώ τους κ. Υπουργό Υγείας και τον αναπληρωτή υπουργό να επιβάλλουν την νομιμότητα και να δώσουν εντολή στην Διοίκηση του «Αλεξάνδρα» να ακυρωθεί το μνημονευόμενο χρέος. Με την ευκαιρία κ. Υπουργέ και αναπληρωτή υπουργέ Υγείας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ελληνικό λαό, για την φιλοξενία, που παρέχει σε χιλιάδες μετανάστες και μου έδωσε έτσι την δυνατότητα να επιβιώσω όλα αυτά τα χρόνια στην Ελλάδα.
Με τιμή
Ράτζ Κουμάρ  
Κυδωνιών 89-91 Βύρωνας 
Βύρωνας 12/4/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια: