Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΔΑΝΟ

Τους έχω πολλά μαζεμένα.. Από την εποχή που ανοίξαμε πόλεμο γιατί ο αρχισυντάκτης της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία εφημερίδας στη Δανία δημοσίευε ενυπογράφως  (μεταξύ μας σωστά αλλά δεν μου αρέσει να το ακούω από τρίτους) πως δεν είμαστε σε θέση ούτε ως φύλακες των μνημείων που μας παρέδωσε η ιστορία να ανταποκριθούμε.. Ως τα σήμερα που έχουν πλήρως συνταχθεί στο πλευρό του αρχιφασίστα Σόϊμπλε οι συνέπειες της δράσης του οποίου είναι μια κατά κυριολεξία γενοκτονία του ελληνικού λαού. Αλλά: Μας ζητούν τόσο ταπεινωτικά βοήθεια για κάτι που όφειλε το κράτος τους να τους έχει εκπαιδεύσει προστατευτικά.. Δαγκώνω έτσι τη γλώσσα μου σφίγγω τη γροθιά μου ματώνοντας τη παλάμη μου και σε ότι μου αναλογεί θα το πράξω έστω κι αν χρειαστεί να ρίξω και καμιά σφαλιάρα στους .. ανυπάκουους..

Δεν υπάρχουν σχόλια: