Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Ο ΝΑΤ ΚΙΝΓΚ ΚΟΟΥΛ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ..


Δεν είναι τυχαίος ο τίτλος.. Όσοι είχαν τη τύχη όπως εγώ να τον ακούσουν τόσο στον Θεολόγο όσο και στο γάμο του να συνοδεύει με τη φωνή και τη κιθάρα του Νοτιοαμερικανικούς ρυθμούς και νέγρικα ρυθμ-μπλουζ, τον έχουν ήδη πριν από εμένα ασπαστεί. Δυστυχώς όμως γεννήθηκε σε χώρα μικρή.. Λιλιπούτεια.. Που δεν σέβεται τον εξ ανατολής μακραίωνο πολιτισμό της.. Στη χώρα των Νεοελλήνων του νεοπλουτισμού. Στη κοιτίδα της μισαλλοδοξίας. Όπου όταν οι ασήμαντοι αυθαδιάζουν βρίσκουν ευήκοα και από καιρού καταπιεσμένα ώτα. Όπως αυτό το σούργελο της show biz. Η Πάολα.. Που με την άγνοια κινδύνου κάθε νοητικά καθυστερημένου ανέβηκε σε τηλεοπτικό σκαμνάκι και πίστεψε πως άγγιξε το ύψος του ενός υπέλαμπρου άστρου για να τον κρίνει. Γιατί κι αυτή όπως και κάθε χλιμίτζουρας των τσιφτετελορόκ δεν ξέρουν πως οι θεοί δεν απομυθοποιούνται με δηλώσεις που όζουν χολή

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω γιατί δεν το σχολίασες Κλύδωνα ΄πιθανόν να μην το πρόσεξες.. Υπάρχει μετάφραση στα αραβικά και πρέπει να σου πω ότι με κορυφαίο τον Καζατζίδη και την ακολουθία Πάριου, Αλεξίου και Νταλάρα ήταν μια από τις βασικές εξαγωγικές μας βιομηχανίες σε όλη την αραβία.. Έχω κάνει δέκα χρόνια μετανάστης στο Ιράκ την Ιορδανία και τη Λιβύη πολιτικός μηχανικός είμαι και σε πληροφορώ ότι δεν υπάρχει σπίτι ούτε ένα δίχως τους δίσκους τους..Και στους δείχνουν με καμάρι ρωτώντας σε αν έχουν βγάλει κάτι καινούργιο και δεν το έχουν πάρει χαμπάρι!!Για τέτοια λύσσα μιλάμε...
Αλέκος Μπερίδης

Ανώνυμος είπε...

Ποια Πάολα κι @ρχίδι@ καλαβρέζικα.. Θεός.. Ατελείωτος ... Αξέχαστος.. Έβγαινε η φωνή αβίαστα μέσα από τα στήθεια.. Τώρα τους πετάγονται οι φλέβες λες και έχουν κιρσούς στο λαιμό.. Ρε αστοδιάβολο από κει χάμω..

Ανώνυμος είπε...

Είχε τόση απήχηση στις καρδιές των Ελλήνων Κλύδωνα που τα έβαλε με ένα ολόκληρο σύστημα της μουσικής βιομηχανίας και το υποχρέωσε σε ταπεινωτική ήττα.. Αυτό και μόνο μου φτάνει για να τον κανω ήρωά μου..