Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ: ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ

Πολύδωρας: Δεν αποσύρω την υποψηφιότητά μου - Σε ζωντανή σύνδεση η συνεδρίαση για τη συγκρότηση ΕΣΡ  - Media ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ: ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ


Με τίμησαν και θα τους τιμήσω


Μισή ώρα κράτησε το ραντεβού του Νίκου Βούτση με τον προτεινόμενο από την κυβέρνηση για την προεδρία του ΕΣΡ Βύρωνα Πολύδωρα στο γραφείο του πρόεδρου της Βουλής ενώ για τις 5 το απόγευμα είναι η προγραμματισμένη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής με βασικό ζητούμενο την επίτευξη… συναίνεσης προκειμένου να υπάρξει η συγκρότηση της Ραδιοτηλεοπτικής Αρχής. 

Η συνάντηση Βούτση-Πολύδωρα επιβεβαίωσε το γεγονός ότι ο πρόεδρος της Βουλής θα προσέλθει το απόγευμα στην Διάσκεψη των Προέδρων προτείνοντας τον Βύρωνα Πολύδωρα για τη θέση του επικεφαλής του ΕΣΡ. 

“Προχωράμε όπως είχαμε συνεννοηθεί. Θα τιμήσω την τιμή που μου έκαναν. Δεν αποσύρθηκα διότι δεν ετέθη θέμα», τόνισε ο Βύρων Πολύδωρας αμέσως μετά την συνάντησή που είχε με τον Νίκο Βούτση προσθέτοντας πως «δεν ήθελα να υπάρξει τίποτα το βιαστικό ή μονομερές από την πλευρά μου, που θα μπορούσε να ερμηνευθεί ή ότι φοβάμαι ή ως «κράξιμο»”. 

Ο Βύρων Πολύδωρας τόνισε ακόμα πως το “κράξιμο” που έχει δεχτεί τις τελευταίες ημέρες είναι αβάσιμο, ανούσιο, κακεντρεχές και “γεμάτο παραχαράξεις της ιστορίας, όπως για παράδειγμα ότι εγώ πρότεινα συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή”  και συμπλήρωσε πως “δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Εγώ είχα μιλήσει για συνεννόηση και προσπάθεια προσέλκυσης 600.000 φευγόντων από τη ΝΔ ψηφοφόρων”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: