η «μη ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ» Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, δίνει άφεση αμαρτιών στους Δημάρχους για όλα,
καλύπτοντας κάθε παρανομία τους, -ιδιαίτερα στο περιβάλλον και τα οικονομικά των δήμων-, και καταργώντας κάθε δίκη που τους έχει στείλει η δικαιοσύνη, λίγο πριν καθίσουν στο εδώλιο του κατηγορουμένου…
ποιο χαρακτηριστικές, αλλά και πολύ κραυγαλέες περιπτώσεις, που όχι
μόνο γλυτώνουν τον πέλεκυ της δικαιοσύνης, αλλά θα γίνουν και τιμητές,
οι:
- Δήμαρχος και Δημοτικό Συμβούλιο Γλυφάδας
Ειδικότερα και σε ότι αφορά την «παράνομη» λειτουργία Αμαξοστασίων των δήμων
Το ακόμη ποιο «αισχρό» πολιτικά
(εκτός αν η συγκεκριμένη γραπτή εκφορά διέλαθε της προσοχής των κ.κ. υπουργών) είναι ότι δίνεται η δυνατότητα στους δήμους να προχωρήσουν σε αλλαγή χαρακτηρισμού και χρήσης των περιοχών(εκτάσεων) στους οποίους σήμερα λειτουργούν οι «παράνομες» εγκαταστάσεις των δημοτικών Αμαξοστασίων. Με απλά λόγια, π.χ. ο Δήμος Περιστερίου, το Αμαξοστάσιο του οποίου, λόγω των διαρκών παρατάσεων που δίνεται δια νόμου, συνεχίζει, αν και παράνομο, να λειτουργεί σε χώρο που είναι χαρακτηρισμένος ως «κοινόχρηστο πράσινο», θα έχει την δυνατότητα να αποχαρακτηρίσει την συγκεκριμένη έκταση, αλλάζοντας την «χρήση» της συγκεκριμένης γης, νομιμοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την συνέχιση της λειτουργίας όλων των ευρισκόμενων μέσα στο αμαξοστάσιο παράνομων εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων.
Συγκεκριμένα:
Στο «Άρθρο 144 Όροι λειτουργίας αμαξοστασίων Δήμων», του «προσχεδίου νόμου» των κ.κ. Κουρουμπλή & Μπαλάφα ορίζονται τα εξής:
«
Η προθεσμία που ορίζεται
με το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2, του άρθρου 12, του ν. 3897/2010
(Α΄ 208), που έχει προστεθεί στην παράγραφο 6, του άρθρου 1, του ν.δ.
511/1970 (Α΄ 91), όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή της, από το άρθρο
60, του ν. 4155/2013 (Α΄ 120), παρατείνεται μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2019». Εντός του παραπάνω χρονικού διαστήματος, ο Δήμος υποχρεούται να παρουσιάσει ολοκληρωμένο χωροταξικό σχέδιο, με συγκεκριμένη χρήση γης και για τα συγκεκριμένα αμαξοστάσια.
Τι
όριζε το άρθρο 60 του νόμου 4155/2013: Το πρώτο εδάφιο της παρ. 2 του
άρθρου 12 του ν. 3897/2010 (Α΄ 208), που έχει προστεθεί στην παρ. 6 του
άρθρου 1 του ν.δ. 511/1970 (Α΄ 91), όπως ισχύει μετά την τροποποίηση
αυτής με την παρ. 1 του άρθρου 114 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82),
αντικαθίσταται ως εξής: «
Οι εγκαταστάσεις διάθεσης υγρών και αερίων καυσίμων, συνεργείων οχημάτων, πλυντηρίων, λιπαντηρίων και χώρων στάθμευσης που εξυπηρετούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς των εταιρειών ΟΣΥ ΑΕ και ΣΤΑΣΥ ΑΕ και αυτών που υπάγονται στο ν. 2963/2001 (Α΄ 268), καθώς και των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) και των επιχειρήσεών τους, καθώς και υφιστάμενες μονάδες τεμαχισμού και συμπίεσης ογκωδών αντικειμένων και βιομάζας, που χωροθετούνται εντός των αμαξοστασίων τους, κατά παρέκκλιση των σχετικών διατάξεων παρα μένουν και λειτουργούν ως έχουν, επί πέντε (5) έτη από την ισχύ του παρόντος, εφόσον διαθέτουν πιστοποιητικό πυρασφάλειας.»
Μία ακόμη δραστηριότητα των Δήμων, που αν μη τι άλλο αποτελεί «πυλώνα» διαπλοκής και δοσοληψιών κάτω από το τραπέζι μεταξύ Δημάρχων, δημοτικών υπαλλήλων και επιχειρηματιών, είναι
Η
διατύπωση μάλιστα του σχετικού άρθρου επιτρέπει την εκ νέου τοποθέτηση
διαφημιστικών πινακίδων και γιγαντοαφισών, οπουδήποτε ακόμη και τις
ταράτσες ή στις εθνικές οδούς, καταργώντας ουσιαστικά και την σχετική
τελεσίδικη απόφαση του Αρείου Πάγου για το θέμα αυτό και απαλλάσσει τους
Δημοτικούς υπαλλήλους και τους Δημοτικούς Άρχοντες από κάθε ευθύνη…
Τόσο καλά…
Τι λέει το «Άρθρο 80 Επιγραφές και υπαίθριες διαφημίσεις « του «προσχεδίου νόμου» των κ.κ. Κουρουμπλή & Μπαλάφα
H παρ.1 του άρθρου 75 του Ν.4257/2014, τροποποιείται ως εξής: «1. Εντός τριών ετών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, με τον οποίο τροποποιείται το παρόν άρθρο, όσοι έχουν τοποθετήσει επιγραφές σε όψεις κτιρίων, όπως αυτές ορίζονται στην περίπτωση 56, του άρθρου 2, του ν. 4067/2012 (Α΄ 79), καθώς και σε πρασιές, σε ιδιόκτητους ακάλυπτους χώρους και σε κοινόχρηστους χώρους, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 6, του ν. 2946/2001 (Α΄ 224) και της κατ’ εξουσιοδότησή του εκδοθείσας, απόφασης, πρέπει να τις προσαρμόσουν στο περιεχόμενο των ρυθμίσεων όπως ισχύουν.
Διαβάστε
στην συνέχεια το τι περιλαμβάνει το προσχέδιο νόμου του υπ. Εσωτερικών
με τίτλο «Ρύθμιση θεμάτων ΟΤΑ και άλλες διατάξεις»
που δόθηκε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου στους αιρετούς της
Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως κείμενο εργασίας και εστιάστε, αν θέλετε, στις
διατάξεις του που «απαλλάσσουν» τους Δημάρχους και γενικά τους
δημοτικούς άρχοντες για κάθε προηγούμενη, σημερινή και μελλοντική
παράνομη ενέργεια τους, που έχει σχέση με την Οικονομική Διαχείριση των
Δήμων και των Δημοτικών Έργων, το Περιβάλλον, τη Δημόσια Υγεία και την
Καθημερινότητα των δημοτών, αν και όχι μόνο αυτά… (για να δείτε ή
«κατεβάσετε» το προσχέδιο νόμου
Μέσα στον Ιούνιο αναμένεται να κατατεθεί ως νομοσχέδιο στη Βουλή, ενώ ήδη έχει τεθεί σε διαβούλευση.
Οι βασικές αλλαγές και προβλέψεις που περιλαμβάνονται σε αυτό:
- Κατάργηση της υποχρεωτικής πρόσληψης «ανέργων
Ακόμη στο «προσχέδιο νόμου» υπάρχουν διατάξεις για:
- Μετατάξεις και αποσπάσεις υπαλλήλων από και προς τους Δήμους.
Το προσχέδιο περιλαμβάνει διάταξη με την οποία το προσωπικό μετατάσσεται σε θέσεις των Δήμων, διατηρώντας μάλιστα την προσωπική διαφορά στον μισθό του, καθώς κάτι ανάλογο προβλέπεται για όλους τους μετατασσόμενους υπαλλήλους των ΟΤΑ. Η σχέση εργασίας των υπαλλήλων αυτών παραμένει μάλιστα η ίδια. Η ίδια διάταξη αφορά και το προσωπικό που υπηρετεί με συμβάσεις, αλλά και το μόνιμο και με αορίστου χρόνου συμβάσεις.
Παράλληλα
απελευθερώνονται οι μετακινήσεις και μετατάξεις προσωπικού από τον
στενό Δημόσιο Τομέα σε ΟΤΑ καθώς πλέον δεν χρειάζεται έγκριση από την
αρμόδια κυβερνητική επιτροπή.
Για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών επιτρέπεται η απόσπαση ως και για 2 χρόνια προσωπικού από ΝΠΙΔ και ΑΕ του Δημοσίου προς τους ΟΤΑ, ενώ οι υπάλληλοι που έχουν μεταταχθεί ή έχουν μεταφερθεί σε ΟΤΑ α' και β' βαθμού διατηρούν την προσωπική διαφορά στον μισθό τους.
Οι
δημοτικοί αστυνομικοί που είχαν μεταταχθεί σε άλλες θέσεις θα μπορούν
να επιστρέψουν στις θέσεις τους, πλην αυτών που εντάχθηκαν σε
σωφρονιστικά ιδρύματα.
Σε ό,τι αφορά στους σχολικούς φύλακες δίδεται η δυνατότητα απασχόλησής τους σε εγκαταστάσεις και κτίρια πλην των σχολικών εφόσον δεν επηρεάζεται η φύλαξη των σχολικών κτιρίων.
Σε ό,τι αφορά στους σχολικούς φύλακες δίδεται η δυνατότητα απασχόλησής τους σε εγκαταστάσεις και κτίρια πλην των σχολικών εφόσον δεν επηρεάζεται η φύλαξη των σχολικών κτιρίων.
Επιμύθιο
Ωραία λόγια και μεγάλα, τα περί πάταξης της διαπλοκής και διαφθοράς στον δημόσιο τομέα και την αυτοδιοίκηση που πρεσβεύει και διαλαλεί η Κυβέρνηση Τσίπρα. Τις «πράγμασι», όμως, κάνει ακριβώς το αντίθετο και τρανή και απτή απόδειξη το ποιο πάνω «προσχέδιο νόμου» των κ.κ. Κουρουμπλή & Μπαλάφα, που αποτελούν και τη ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών. Όσο για τον λαό, που καλείται να βάλει πλάτη, γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι, αν δεχθούμε τα ρηθέντα από τον κ. Πολάκη, ας περιμένει… πρώτα να τακτοποιηθούν και απαλλαχθούν από κάθε βάρος και αγωνία οι κ.κ. Δήμαρχοι και μετά, ίσως μετά το 2019 να εξεταστεί η περίπτωσή του….
Όμορφα και αγγελικά πλασμένα, όλα. Ποιος είπε ότι υπάρχει Διαπλοκή στην παρούσα Κυβέρνηση…!!!
Μάλλον
στημένος είναι και δεν μπορεί να αντιληφθεί την «πορεία» των πραγμάτων…
Είπαμε… σκάστε και κολυμπήστε… είναι κι αυτό μία λύση…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου