Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

ΜΕ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΤΥΠΟΥ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ ΚΑΙ ΜΠΑΛΑΦΑΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ

 
 Από τον Δημάρχη

Με ένα «κατάπτυστο» και ρουσφετολογικό «προσχέδιο» νόμου
η «μη ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ» Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, δίνει άφεση αμαρτιών στους Δημάρχους για όλα,
καλύπτοντας κάθε παρανομία τους, -ιδιαίτερα στο περιβάλλον και τα οικονομικά των δήμων-, και καταργώντας κάθε δίκη που τους έχει στείλει η δικαιοσύνη, λίγο πριν καθίσουν στο εδώλιο του κατηγορουμένου…
ποιο χαρακτηριστικές, αλλά και πολύ κραυγαλέες περιπτώσεις, που όχι μόνο γλυτώνουν τον πέλεκυ της δικαιοσύνης, αλλά θα γίνουν και τιμητές, οι:
  • Δήμαρχος και Δημοτικό Συμβούλιο Γλυφάδας
, με προεξάρχοντα τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη (δημοτικό σύμβουλο Γλυφάδας στην προηγούμενη δημοτική περίοδο), για την παράνομη υπερτιμημένη και έξω από τις προβλεπόμενες διαδικασίες αγορά από το δήμο, οικοπέδων ιδιωτών, παρότι αυτά είχαν δεσμευθεί και χαρακτηρισθεί ως απολλοτριούμενα… Η δίκη τους για κακούργημα έχει ήδη ορισθεί, αλλά με τις διατάξεις του «προσχεδίου νόμου», καταργείται και οι κατηγορούμενοι αποδίδονται στην «κοινωνία», ως λευκές περιστερές…
 







  • Δήμαρχοι και Δημοτικά Συμβούλια, δύο δημοτικών περιόδων Δήμου Φυλής
  • για παρόμοιο λόγο. Έχουν ήδη παραπεμφθεί για κακουργήματα, αλλά η δίωξη τους παύεται με τις διατάξεις του προσχεδίου νόμου που έδωσε στην δημοσιότητα το Υπουργείο Εσωτερικών της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
     







  • Δήμος Περιστερίου και Διοίκηση Παχατουρίδη.
  • Ουσιαστικά τους δίνεται άφεση αμαρτιών για το περιβαλλοντικό έγκλημα της παράνομης λειτουργίας του ΣΜΑ που λειτουργεί μέσα στο Αμαξοστάσιο του Δήμου και των μη νόμων συνεργείων του και τους παρατείνει τη λειτουργία του για άλλα 2,5 χρόνια και έως 31 Δεκεμβρίου 2019. Από την σχετική διάταξη του «προσχεδίου» νόμου, βολεύονται και αρκετοί άλλοι δήμοι στην Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα που λειτουργούν παράνομα, παρόμοιες εγκαταστάσεις μέσα στον αστικό ιστό, καθώς και παράνομες χωματερές…


    Ειδικότερα και σε ότι αφορά την «παράνομη» λειτουργία Αμαξοστασίων των δήμων
    η παράταση λειτουργίας τους για δύο χρόνια και έως 31.12.2019 χορηγείται μόνο με την δέσμευση να υπάρχει «πιστοποιητικό πυροπροστασίας», χωρίς καμία αναφορά στην εκπλήρωση των προϋποθέσεων που ορίζει η νομοθεσία για την προστασία του περιβάλλοντος, της δημόσιας υγείας και της προστασίας της υγείας των δημοτών…, ενώ δεν γίνεται καμία αναφορά αν αυτοί λειτουργούν (ως προϋπόθεση αν επιτρέπεται ή όχι) σε χώρους χαρακτηρισμένους ως κοινόχρηστο πράσινο…


    Το ακόμη ποιο «αισχρό» πολιτικά


    (εκτός αν η συγκεκριμένη γραπτή εκφορά διέλαθε της προσοχής των κ.κ. υπουργών) είναι ότι δίνεται η δυνατότητα στους δήμους να προχωρήσουν σε αλλαγή χαρακτηρισμού και χρήσης των περιοχών(εκτάσεων) στους οποίους σήμερα λειτουργούν οι «παράνομες» εγκαταστάσεις των δημοτικών Αμαξοστασίων. Με απλά λόγια, π.χ. ο Δήμος Περιστερίου, το Αμαξοστάσιο του οποίου, λόγω των διαρκών παρατάσεων που δίνεται δια νόμου, συνεχίζει, αν και παράνομο, να λειτουργεί σε χώρο που είναι χαρακτηρισμένος ως «κοινόχρηστο πράσινο», θα έχει την δυνατότητα να αποχαρακτηρίσει την συγκεκριμένη έκταση, αλλάζοντας την «χρήση» της συγκεκριμένης γης, νομιμοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την συνέχιση της λειτουργίας όλων των ευρισκόμενων μέσα στο αμαξοστάσιο παράνομων εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων.


    Συγκεκριμένα:


    Στο «Άρθρο 144 Όροι λειτουργίας αμαξοστασίων Δήμων», του «προσχεδίου νόμου» των κ.κ. Κουρουμπλή & Μπαλάφα ορίζονται τα εξής:
    «
    Η προθεσμία που ορίζεται με το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2, του άρθρου 12, του ν. 3897/2010 (Α΄ 208), που έχει προστεθεί στην παράγραφο 6, του άρθρου 1, του ν.δ. 511/1970 (Α΄ 91), όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή της, από το άρθρο 60, του ν. 4155/2013 (Α΄ 120), παρατείνεται μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2019». Εντός του παραπάνω χρονικού διαστήματος, ο Δήμος υποχρεούται να παρουσιάσει ολοκληρωμένο χωροταξικό σχέδιο, με συγκεκριμένη χρήση γης και για τα συγκεκριμένα αμαξοστάσια.
    Τι όριζε το άρθρο 60 του νόμου 4155/2013: Το πρώτο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 12 του ν. 3897/2010 (Α΄ 208), που έχει προστεθεί στην παρ. 6 του άρθρου 1 του ν.δ. 511/1970 (Α΄ 91), όπως ισχύει μετά την τροποποίηση αυτής με την παρ. 1 του άρθρου 114 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82), αντικαθίσταται ως εξής: «


    Οι εγκαταστάσεις διάθεσης υγρών και αερίων καυσίμων, συνεργείων οχημάτων, πλυντηρίων, λιπαντηρίων και χώρων στάθμευσης που εξυπηρετούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς των εταιρειών ΟΣΥ ΑΕ και ΣΤΑΣΥ ΑΕ και αυτών που υπάγονται στο ν. 2963/2001 (Α΄ 268), καθώς και των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) και των επιχειρήσεών τους, καθώς και υφιστάμενες μονάδες τεμαχισμού και συμπίεσης ογκωδών αντικειμένων και βιομάζας, που χωροθετούνται εντός των αμαξοστασίων τους, κατά παρέκκλιση των σχετικών διατάξεων παρα μένουν και λειτουργούν ως έχουν, επί πέντε (5) έτη από την ισχύ του παρόντος, εφόσον διαθέτουν πιστοποιητικό πυρασφάλειας


    Μία ακόμη δραστηριότητα των Δήμων, που αν μη τι άλλο αποτελεί «πυλώνα» διαπλοκής και δοσοληψιών κάτω από το τραπέζι μεταξύ Δημάρχων, δημοτικών υπαλλήλων και επιχειρηματιών, είναι
    οι εκτός προδιαγραφών της ισχύουσας νομοθεσίας, πινακίδες κάθε μορφής, μεγέθους και σκοπού τοποθέτησής τους, δραστηριότητα για την οποία η ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, δηλαδή οι κ.κ. Κουρουπλής και Μπαλάφας, όχι μόνο δίνει άφεση αμαρτιών για κάθε παρανομία, αλλά και ηθελημένη αβλεψία των αρμόδιων δημοτικών αρχόντων και δημοτικών υπαλλήλων μέχρι τώρα, δίνει παράταση για κάθε παρανομία για τρία ακόμη χρόνια και ταυτόχρονα απαλλάσσει τόσο τους Δημάρχους και λοιπούς δημοτικούς άρχοντες από κάθε επίπτωση, όσο και τους παρανομούντες ιδιώτες (φυσικά πρόσωπα, επιχειρηματίες και εταιρίες) από τα διοικητικά πρόσωπα και τις τυχόν παραπομπές τους στην δικαιοσύνη.
    Η διατύπωση μάλιστα του σχετικού άρθρου επιτρέπει την εκ νέου τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων και γιγαντοαφισών, οπουδήποτε ακόμη και τις ταράτσες ή στις εθνικές οδούς, καταργώντας ουσιαστικά και την σχετική τελεσίδικη απόφαση του Αρείου Πάγου για το θέμα αυτό και απαλλάσσει τους Δημοτικούς υπαλλήλους και τους Δημοτικούς Άρχοντες από κάθε ευθύνη… Τόσο καλά…


    Τι λέει το «Άρθρο 80 Επιγραφές και υπαίθριες διαφημίσεις « του «προσχεδίου νόμου» των κ.κ. Κουρουμπλή & Μπαλάφα


    H παρ.1 του άρθρου 75 του Ν.4257/2014, τροποποιείται ως εξής: «1. Εντός τριών ετών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, με τον οποίο τροποποιείται το παρόν άρθρο, όσοι έχουν τοποθετήσει επιγραφές σε όψεις κτιρίων, όπως αυτές ορίζονται στην περίπτωση 56, του άρθρου 2, του ν. 4067/2012 (Α΄ 79), καθώς και σε πρασιές, σε ιδιόκτητους ακάλυπτους χώρους και σε κοινόχρηστους χώρους, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 6, του ν. 2946/2001 (Α΄ 224) και της κατ’ εξουσιοδότησή του εκδοθείσας, απόφασης, πρέπει να τις προσαρμόσουν στο περιεχόμενο των ρυθμίσεων όπως ισχύουν.
    Επιγραφές που υπάρχουν σε κοινόχρηστους χώρους, αφαιρούνται οποτεδήποτε, μετά από βεβαίωση του κατά τόπον αρμόδιου Τμήματος Τροχαίας, ότι δημιουργούν πρόβλημα στην κυκλοφορία. Κατά το ως άνω χρονικό διάστημα, δεν επιβάλλονται οι διοικητικές και ποινικές κυρώσεις που προβλέπονται στους εκπροσώπους των ΟΤΑ, για τις προαναφερθείσες παραβάσεις».
    Διαβάστε στην συνέχεια το τι περιλαμβάνει το προσχέδιο νόμου του υπ. Εσωτερικών με τίτλο «Ρύθμιση θεμάτων ΟΤΑ και άλλες διατάξεις»
    που δόθηκε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου στους αιρετούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως κείμενο εργασίας και εστιάστε, αν θέλετε, στις διατάξεις του που «απαλλάσσουν» τους Δημάρχους και γενικά τους δημοτικούς άρχοντες για κάθε προηγούμενη, σημερινή και μελλοντική παράνομη ενέργεια τους, που έχει σχέση με την Οικονομική Διαχείριση των Δήμων και των Δημοτικών Έργων, το Περιβάλλον, τη Δημόσια Υγεία και την Καθημερινότητα των δημοτών, αν και όχι μόνο αυτά… (για να δείτε ή «κατεβάσετε» το προσχέδιο νόμου 
    Μέσα στον Ιούνιο αναμένεται να κατατεθεί ως νομοσχέδιο στη Βουλή, ενώ ήδη έχει τεθεί σε διαβούλευση.


    Οι βασικές αλλαγές και προβλέψεις που περιλαμβάνονται σε αυτό:
    • Κατάργηση της υποχρεωτικής πρόσληψης «ανέργων
    » για τα έργα αυτεπιστασίας στους Δήμους (επανέρχεται το παλιό καθεστώς με τον Δήμαρχο να προσλαμβάνει «όποιον θέλει» (ουσιαστικά επανέρχεται ως δώρο προς τους δημοτικούς άρχοντες το «Ρουσφέτι» προς τον λαό τους)

     







  • Καθολική διαδοχή εμπράγματων και ενοχικών δικαιωμάτων
  • και υποχρεώσεων των καταργούμενων ΝΠΔΔ των δήμων, από τους Δήμους ή τα Νομικά Πρόσωπα στα οποία ενσωματώνονται…
  • Υποχρεωτική πρόσληψη του προσωπικού
  • των καταργούμενων Δημοτικών Εταιριών και Νομικών Δημοτικών Προσώπων, είτε στους Δήμους, είτε στα Νομικά Πρόσωπα με τα οποία συγχωνεύονται
  • Παράταση της λύσης των αμιγών Δημοτικών Επιχειρήσεων
  • (που ορίζονταν έως 31.12.2012), έως 31.12.2016
  • Παρέχει την δυνατότητα στους Δήμους, να μην πληρώνουν
  • , με αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων, υποχρεώσεις προς τρίτους (προμηθευτές, εργαζόμενους, εργολάβους δημοτικών έργων, κλπ) των Δημοτικών Εταιριών, ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ που καταργήθηκαν, λύθηκαν ή συγχωνεύτηκαν με άλλα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου ή ενσωματώθηκαν στον ίδιο το Δήμο…
  • Μεταφορά πιστώσεων από Δημοτικό Έργο σε άλλο Δημοτικό Έργο
  • (επιβραβεύεται ουσιαστικά το «χάος» στην διαχείριση κατασκευής των Δημοτικών Έργων, που κάνει αδύνατο τον ουσιαστικό έλεγχο τους)
  • Απαλλαγή των Δήμων
  • από το Φόρο Εισοδήματος για τα ακίνητα που διαθέτουν…
  • Νομιμοποίηση «παράνομων» Δαπανών
  • που χρηματοδοτήθηκαν από έσοδα εκποιήσεων δημοτικής περιουσίας ή «αναρμόδιους» κωδικούς και απαλλαγή των εντολέων από «καταλογισμούς» και πειθαρχικές ποινές
  • Απαλλαγή δημοτικών αρχόντων και δημοτικών υπαλλήλων, από κάθε ευθύνη,
  • για αγορές ακινήτων που έγιναν χωρίς δικαστική απόφαση, αλλά μόνο με απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου (βλέπε περίπτωση Γλυφάδας με υπερτιμημένες αγορές οικοπέδων ιδιωτών) και ουσιαστική κατάργηση δικών σε εκκρεμότητα
  • Παράταση για άλλα τρία χρόνια
  • , τις προθεσμίας που έληγε στις 24.4.2016 για τις παράνομες διαφημιστικές πινακίδες καταστημάτων, επιχειρήσεων και επιχειρηματιών, ανεξάρτητα που αυτές βρίσκονται (Πεζοδρόμια, ταράτσες, κλπ), εκτός από αυτές που δημιουργούν κυκλοφοριακό πρόβλημα κατά την Τροχαία (!!!) και απαλλαγή των Δημοτικών Διοικήσεων και υπηρεσιών από κάθε ποινική, διοικητική και πειθαρχική παράβαση για αυτό το διάστημα…


     







  • Υποχρεωτική γνωστοποίηση στους Δήμους
  • της Περιουσίας και των Εισοδημάτων δημοτών που έχουν οφειλές στους Δήμους, από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες
  • Παραχώρηση πλατειών και κοινόχρηστων χώρων
  • γενικά, με απευθείας ανάθεση, χωρίς διενέργεια δημοπρασίας, εφόσον πρόκειται για όλως πρόσκαιρη χρήση, που δεν υπερβαίνει τις πέντε (5) ημερολογιακές μέρες και αφορά αποκλειστικώς τη διεξαγωγή εκδηλώσεων κοινωνικής αλληλεγγύης ή δράσεων τουριστικής, πολιτιστικής, καλλιτεχνικής ή δημόσιας εμπορικής προβολή
  • Υποχρεωτική Μεταβίβαση απαλλοτριωμένων οικοπέδων
  • για ανέγερση σχολικών μονάδων, χωρίς δέσμευση των Δήμων για τον τρόπο μελλοντικής αξιοποίησης και χρήσης τους
  • Κατάργηση οφειλών υπεραξίας παρόδιων ιδιοκτητών
  • για τέλη «υπεραξίας» σε περίπτωση αλλαγής χρήσης οικοπέδων που έχουν δεσμευτεί για πλατείες, σχολεία, κλπ και κατάργηση υφιστάμενων δικών για τον ορισμό τους…
  • Νομιμοποιεί παραλείψεις των Δήμων στην φορολόγηση των πολιτών
  • και επιβάλει την υποχρεωτική προσφυγή τους στην αρμόδια επιτροπή επίλυσης, ακόμη και για αποφάσεις που δεν εκδόθηκαν νόμιμα…
  • Νομιμοποιεί την πώληση παραγόμενων προϊόντων από την διαχείριση των στερεών οικιακών και αστικών απορριμμάτων σε ιδιώτες και ….
  • Νομιμοποιεί τις «ανακλητικές» πράξεις ανάληψης υποχρέωσης
  • (ουσιαστικά, πράξεις άρνησης πληρωμής προμηθευτών και εργολάβων έργων) για το 2015, που δεν έχουν αναρτηθεί στο Διαύγεια και παρατείνει την προθεσμία για την έκδοσή τους για αόριστο χρόνο (30 ημέρες από την προσεχή (!!!) ψήφιση του προσχεδίου)….
  • Παρατείνει την «παράνομη» λειτουργία Αμαξοστασίων, ΣΜΑ
  • και συνολικά ρυπογόνων δραστηριοτήτων των Δήμων που έληγαν στις 17.3.2017 για άλλα δύο χρόνια και έως 31.12.2019
  • Απαλλαγή (κατάργηση) από πρόστιμα, προσαυξήσεις
  • και τόκους σε όσους (κακοπληρωτές) δεν έχουν πληρώσει μέχρι σήμερα οφειλές από προσκυρώσεις οικοπέδων και κοινόχρηστων χώρων
  • Κατάργηση προστίμων για παραβάσεις
  • που έχουν επιβληθεί σχετικά με τις Λαϊκές Αγορές…
    Ακόμη στο «προσχέδιο νόμου» υπάρχουν διατάξεις για:
    • Μετατάξεις και αποσπάσεις υπαλλήλων από και προς τους Δήμους.








  • Διατήρηση της προσωπικής διαφοράς των υπαλλήλων που μετατάσσονται.
  • Μεταφορά προσωπικού των προς κατάργηση ΝΠΔΔ, ΔΠΙΔ και ΑΕ των ΟΤΑ στους Δήμους.
  • Τοποθέτηση δημοτικών αστυνομικών και σχολικών φυλάκων
  • Μέσα ατομικής προστασίας δημοτικών υπαλλήλων
  • Καταβολή επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας
  • Δημοτικά τέλη και οικονομικά ΟΤΑ
  • Δημιουργία μητρώου ανθρώπινου δυναμικού
  • Διασύνδεση πληροφοριακών συστημάτων με υπουργεία Εσωτερικών και Δημόσιας Τάξης για έκδοση διαβατηρίων



  • Το προσχέδιο περιλαμβάνει διάταξη με την οποία το προσωπικό μετατάσσεται σε θέσεις των Δήμων, διατηρώντας μάλιστα την προσωπική διαφορά στον μισθό του, καθώς κάτι ανάλογο προβλέπεται για όλους τους μετατασσόμενους υπαλλήλους των ΟΤΑ. Η σχέση εργασίας των υπαλλήλων αυτών παραμένει μάλιστα η ίδια. Η ίδια διάταξη αφορά και το προσωπικό που υπηρετεί με συμβάσεις, αλλά και το μόνιμο και με αορίστου χρόνου συμβάσεις.
    Παράλληλα απελευθερώνονται οι μετακινήσεις και μετατάξεις προσωπικού από τον στενό Δημόσιο Τομέα σε ΟΤΑ καθώς πλέον δεν χρειάζεται έγκριση από την αρμόδια κυβερνητική επιτροπή.


    Για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών επιτρέπεται η απόσπαση ως και για 2 χρόνια προσωπικού από ΝΠΙΔ και ΑΕ του Δημοσίου προς τους ΟΤΑ, ενώ οι υπάλληλοι που έχουν μεταταχθεί ή έχουν μεταφερθεί σε ΟΤΑ α' και β' βαθμού διατηρούν την προσωπική διαφορά στον μισθό τους.
    Οι δημοτικοί αστυνομικοί που είχαν μεταταχθεί σε άλλες θέσεις θα μπορούν να επιστρέψουν στις θέσεις τους, πλην αυτών που εντάχθηκαν σε σωφρονιστικά ιδρύματα.
    Σε ό,τι αφορά στους σχολικούς φύλακες δίδεται η δυνατότητα απασχόλησής τους σε εγκαταστάσεις και κτίρια πλην των σχολικών εφόσον δεν επηρεάζεται η φύλαξη των σχολικών κτιρίων.


    Επιμύθιο



    Ωραία λόγια και μεγάλα, τα περί πάταξης της διαπλοκής και διαφθοράς στον δημόσιο τομέα και την αυτοδιοίκηση που πρεσβεύει και διαλαλεί η Κυβέρνηση Τσίπρα. Τις «πράγμασι», όμως, κάνει ακριβώς το αντίθετο και τρανή και απτή απόδειξη το ποιο πάνω «προσχέδιο νόμου» των κ.κ. Κουρουμπλή & Μπαλάφα, που αποτελούν και τη ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών. Όσο για τον λαό, που καλείται να βάλει πλάτη, γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι, αν δεχθούμε τα ρηθέντα από τον κ. Πολάκη, ας περιμένει… πρώτα να τακτοποιηθούν και απαλλαχθούν από κάθε βάρος και αγωνία οι κ.κ. Δήμαρχοι και μετά, ίσως μετά το 2019 να εξεταστεί η περίπτωσή του….
    Όμορφα και αγγελικά πλασμένα, όλα. Ποιος είπε ότι υπάρχει Διαπλοκή στην παρούσα Κυβέρνηση…!!!
    Μάλλον στημένος είναι και δεν μπορεί να αντιληφθεί την «πορεία» των πραγμάτων… Είπαμε… σκάστε και κολυμπήστε… είναι κι αυτό μία λύση…

    Δεν υπάρχουν σχόλια: