Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ....


Πολύ συζήτηση πέφτει ξανά για τις παρελάσεις και λέω να προσθέσω το δικό μου ελαφρό λιθαράκι.. Τι είναι τελικά οι παρελάσεις, τι συμβολίζουν, ποιον εξυπηρετούν πότε και πως θεσμοθετήθηκαν και άλλα τέτοια ηχηρά. 


Δεν θα μπω έτσι στον πειρασμό ως κατ’ εξοχήν πολιτικό ον ν’ αρχίζω τα δικά μου επαναστατικά πως πρόκειται αμιγώς για προπαγάνδιστικό μηχανισμό των καθεστώτων γιατί θ’ αρχίσει ο γνωστό αντίλογος του ότι κατ’ αυτό τον τρόπο διατηρούμε την εθνική ομοψυχία του λαού μ’ εμένα να εκνευρίζομαι και ν’ απαντώ για ποια ρε λεχρίτες ομοψυχία και ιδιαίτερα σήμερα ομιλείτε που έχει διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη ο κοινωνικός ιστός, με τη κουβέντα να τραβήξει σχοινί κορδόνι ώρες μέρες μήνες χρόνια.. 







Θα σας καταπλήξω όμως. Εγώ ο κατ’ εξοχήν ""αντιεξουσιαστικός"" αντικαθεστωτικός και όλα τα αντί του κόσμου τούτου ιστότοπος λέω ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ!! Υπό μία αυστηρή προϋπόθεση.. 

Πως σε αυτές θα παρελαύνουν θηλυκά ως αυτά που ακολουθούν στις φωτογραφίες.. Βεβαίως οφείλω να ομολογήσω πως στη θέα τους μπορεί να ερεθιστούν έτι περισσότερο οι βλέψεις των πάσης μορφής τζιχαντιστών (θέμα διεκδίκησής τους από τις Ευρωπαίες αδελφές δεν υφίσταται) που επιβουλεύονται την εδαφική μας ακεραιότητα, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. 

Περιούσιο τόπο όπως λένε οι εθνικιστές και περιούσια θηλυκά όπως λέμε εμείς οι αντιεξουσιαστές. Λοιπόν διαλέξτε ή τον τόπο ή τα θηλυκά του.


  


ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ κλύδωνα τη γιαγιά κοιτούσα και έχω ξεραθεί απο τα γέλια..