Γιατί τα ταξί είχαν βαφτεί γκρι;
Το ανακάλυψα στο δίκτυο και το μεταφέρω γιατί αναδεικνύει την αμφίδρομη σχέσης κατεργαριάς μεταξύ διοίκησης και διοικουμένων.. Κάποτε αδέλφια προκηρύχθηκε πλειοδοτικός διαγωνισμός για την αγορά χρωμάτων, προκειμένου να βαφτούν τα πλοία του Πολεμικού Ναυτικού. Ένας έμπορος λοιπόν, που οι διασυνδέσεις του στο υπουργείο Αμύνης ήταν γερές, αφού το πληροφορήθηκε έγκαιρα, επένδυσε στην αγορά των χρωμάτων με σίγουρη φυσικά τη μεταπώλησή τους αφού θα χρησιμοποιούνταν από το πολεμικό ναυτικό. (να σημειώσουμε πως πρόκειται για χρώματα ειδικών προδιαγραφών θαλάσσης και όσοι έχουν ή είχαν πλεούμενα ως εγώ γνωρίζουν..) Μόνο που στην ελλάδα αν δεν λάβεις υπ' οψιν σου ότι οι ξενοδόχοι είναι πολλοί και όχι ένας τη πάτησες.
Γιατί μπορεί ο εμποράκος να είχε προμηθευτεί χρώματα σωστά που πληρούσαν όλες τις προδιαγραφές δεν είχε όμως το σωστό δόντι για να μασήσει τη δουλιά..
Του βγήκε εμπρός του άλλος έμπορος με μπάρμπα στη "Κορώνη" προς χάριν του οποίου την έσχατη στιγμή οι προδιαγραφές των χρωμάτων άλλαξαν έτσι ώστε να εξυπηρετούνταν εκείνα που αυτός είχε αγοράσει! Όμως επειδή το κόλπο στήθηκε χοντροκομμένα και εμπρός στον κίνδυνο να ξεσηκωθεί σάλος περί όνου σκιάς ο πανούργος πολιτικός έλλην επινόησε ακαριαία τη λύση. Θα αγόραζαν και τη μπογιά του άλλου που είχαν αδειάσει και θα υποχρέωναν τους ταξιτζήδες να βάψουν τα ταξί τους γκρι με δικό τους χρήμα! Ούτε γάτος ούτε ζημιά δηλαδή.. Μάλλον και γάτοι υπήρξαν όπως και ζημιά.. Μόνο που την πλήρωσαν οι αφελείς ταξιτζήδες τους οποίους το υπουργείο είχε πείσει να ζητήσουν εκείνοι το χρώμα που αυτό φλεγόταν να τους δώσει!! Αθάνατε έλληνα...Με πληροφορίες από το βιβλίο του Γιάννη Λογαρά
«ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΦΥΛΗΣ», εκδόσεις Σοφίτα.... ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου