Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΌΧΙ.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ..

Αρχίζω να μην αισθάνομαι καλά τελευταία.. Ο πρόεδρος Ομπάμιας στέκεται στο πλευρό μου..

Σαν να μην μου έφτανε η σοσιαλίστρια Κριστίν Λαγκάρντ που πλέον όπου βρεθεί και όπου σταθεί δηλώνει μεταμελημένη Μαγδαληνή -για την αστοχία της σε σχέση με τις πρόσφατες δηλώσεις της ως προς τους απατεώνες Έλληνες- και πως συμπάσχει μεθ’ ημών..

Σαν να μην μου επαρκούσε ο πρόεδρος Ολαντρέου ο οποίος σήκωσε ένα σαρωτικό άνεμο συμπαράστασης στο δράμα μου που με πήρε και με σήκωσε κατά την πρέσα της Μέρκελ..

Σαν να μην με είχαν βαρυστομαχιάσει όλα εκείνα τα σιρόπια από τα σάλια του τραπεζιτικού ιερατείου της Ευρώπης για το πόσο θλίβονται από την περιπέτειά μου την οποία ωστόσο οφείλω να αποδεχτώ ως εκ του θεού (των τοκογλύφων) δοκιμασία …


Μου έκατσε τώρα και ο Ομπάμιας ο οποίος δήλωσε εμφαντικά πως στέκεται και στηρίζει τον Ελληνικό λαό και ως εδώ πάει καλά αλλά μόλις το άρρωστο μυαλό μου ανέσυρε από τα αρχεία του κάτι αντίστοιχες δηλώσεις στήριξης τόσο προς τον λαό της Λιβύης όσο και της Συρίας προχθές, είπα τρεχάτε ποδαράκια μου να μην σας χέσει ο κώλος..

Επειδή όποτε το αμερικανικό κατεστημένο έχει φωτίσει δια του βλέμματός του κάποια χώρα δεν ξέρω πως αυτή στην συνέχεια δέχεται την αγάπη του εν είδη εμπλουτισμένου ουρανίου. Όχι κύριε Ομπάμια μου.. Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω κι άλλη στήριξη.. Ξεχείλισα από το σχέδιο Μάρσαλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: