Αδειάζει τον Μπιρικόγκο ο Τράα..
..και διηγώντας τα να κλαις!!
Τον Μπιρικόγκο (πρώην τσάρο της οικονομίας Παπακωσταντίνου) έθεσε στο στόχαστρό του και του τα έχωσε (κατά το συνέδριο του Economist) χοντρά ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ στην Ελλάδα Μπομπ Τράα..
Αναφέρεται συγκεκριμένα σε ..λάθη (!) του εκ του London School of economics πολιτικού καραγκιόζη και τον μέμφεται για την απώλεια εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια ταμεία..
Και προκειμένου να στοιχειοθετήσει την κριτική του πήρε δυο κλασσικά παραδείγματα. Εκείνο του ΟΤΕ και το δεύτερο των Air bus.
«Όταν ήρθα στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2009 είπε, είδα πως υπήρχε οψιόν πώλησης του 10% του ΟΤΕ αξίας 780 εκατ. ευρώ και είπα στον υπουργό να πουλήσει αύριο το πρωί! (γιατί δικός του ήταν ή μήπως του υπουργού!!) Η απάντησή του ήταν πως αργότερα (μεσούσης της χρεοκοπίας που θα έρχονταν δυο κότερα ) μπορεί και να επιτύγχανε καλλίτερη τιμή!! (όχι δεν του είπε δεν πουλώ γιατί δεν εξουσιοδοτηθεί ως προς αυτό από τον ελληνικό λαό γιατί αυτόν τον λαό τον γράφουν άπαντες ξέρετε που..) Το πόσο πουλήθηκε τελικά το 10% του ΟΤΕ είναι σε όλους γνωστό όπως επίσης και ποια ακριβώς είναι η αξία του London School of economics.
Το έτερο παράδειγμα είναι τα μεγάλα Airbus A340 της πρώην Ολυμπιακής. Όταν έκλεισε η εταιρεία, τα αεροσκάφη, που ήταν περιουσία του υπουργείου Οικονομικών (με τον ίδιο αρμόδιο υπουργό δηλαδή), αντί να πουληθούν αμέσως, μπήκαν στη ναφθαλίνη. Και αυτό ενώ είναι γνωστό ότι, όταν ένα αεροσκάφος ακινητοποιείται, χάνει τη μισή του αξία.
Αντί λοιπόν να βρεθεί πελάτης, βρέθηκε σύμβουλος αποκρατικοποίησης, που ύστερα από μερικούς μήνες τα εκτίμησε σε 180 εκατ. ευρώ. Πλην όμως χρειάστηκαν δύο διαγωνισμοί μέχρι ο σύμβουλος να καταλήξει σε πελάτη. Την πρώτη φορά ο πελάτης έδωσε 85 και... εξαφανίστηκε, ενώ τη δεύτερη τα πήρε με 209 εκατ. Περίπου, δηλαδή, όσα κόστισαν ο σύμβουλος και το πάρκινγκ δύο ετών στον αερολιμένα...
Ιδού κατά ποιο τρόπο διαχειρίστηκαν και εξακολουθούν δημόσιο πλούτο τρισεκατομμυρίων ευρώ.. Διηγώντας τα να κλαίς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου