Εξοργίζομαι με τα υπογλώσσια που μας τροφοδοτούν για μας κρατούν ζωντανούς ακροατές της προπαγάνδας τους.
Παραποιούν συστηματικά την αλήθεια και για να το κάνουν υποχρεώνουν τα γιουσουφάκια τους στην απόλυτη διαστροφή.
Στην αντίστρφη θέαση της πραγματικότητας..
Με τα πόδια πάνω και το κεφάλι κάτω.
Βλέπουν έτσι εισοδηματικές απώλειες στα εισοδήματα των εμπόρων τουρισμού όταν: Σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), το 62% των Ελλήνων δεν προγραμματίζει διακοπές για φέτος με τις εξής αιτίες:
Οικονομικοί λόγοι και επαγγελματική αστάθεια 82%,επαγγελματικές υποχρεώσεις 10% και άλλοι λόγοι 8%.
Σημαντικό, επίσης, στοιχείο της έρευνας είναι αυτό που αναδεικνύει το γεγονός ότι ακόμη κι αυτοί που θα σαλπάρουν στο όνειρο των διακοπών,
περιορίζουν όλο και περισσότερο τη διάρκεια των διακοπών τους.
Συγκεκριμένα, από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων προκύπτει ότι το 46% θα πάει 7 μέρες διακοπές, το 25% 10 μέρες, το 23% 15 μέρες, το 5% 20 μέρες
και μόλις 1% θα κάνει διακοπές για 30 μέρες.
Γεγονός που αποκαλύπτει πανηγυρικά πως η κατανάλωσή τους σε αγαθά που θα υπεράσπιζαν το ετήσιο εισόδημα των τουριστικών εμπόρων,
είναι απολύτως περιορισμένη στα απολύτως απαραίτητα.
Πρόκειται για μια έρευνα που δεν βιάζει την λογική των ελλήνων και ως εκ τούτου ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα μέχρι κεραίας αφού:
Το ελάχιστο κόστος για διαμονή - διατροφή 15 ημερών μιας τετραμελούς οικογένειας όση συμπίεση και αν αυτό δεχτεί δεν κατέρχεται των 2.500 ευρώ! Ποσό απλησίαστο για τη μέση λαϊκή οικογένεια, η οποία από πέρυσι έχει δεχτεί το πλήγμα της περικοπής του επιδόματος αδείας.
Καλά θα κάνουν έτσι, όσοι αναδεικνύουν την αποκρουστική τους μάπα επί της τηλεοπτικής οθόνης για να την πλημμυρίσουν με κροκοδείλια δάκρια,
να μην εκτίθενται με παπαριές του τύπου «πλήττεται η βαριά μας βιομηχανία» γιατί προσβάλουν την βαριά βιομηχανία που η Ελλάς πράγματι είχε,
( Δημήτρης Μπάτσης η βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα)
αλλά την εκποίησε προς δόξα της απασχόλησης του κεντρικοευρωπαϊκού άξονα. Πρόκεται για τον ορισμό της παρακμής όταν μια χώρα να θεωρεί βαριά της βιομηχανία τον τουρισμό που σε κάθε περίπτωση εξαρτάται ως του μυελού των οστέων του από το εισόδημα του εργαζόμενου καταναλωτή του.
Άντε Μιντιακοί τσάτσοι της χονδροειδούς προπαγάνδας…
Παραποιούν συστηματικά την αλήθεια και για να το κάνουν υποχρεώνουν τα γιουσουφάκια τους στην απόλυτη διαστροφή.
Στην αντίστρφη θέαση της πραγματικότητας..
Με τα πόδια πάνω και το κεφάλι κάτω.
Βλέπουν έτσι εισοδηματικές απώλειες στα εισοδήματα των εμπόρων τουρισμού όταν: Σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), το 62% των Ελλήνων δεν προγραμματίζει διακοπές για φέτος με τις εξής αιτίες:
Οικονομικοί λόγοι και επαγγελματική αστάθεια 82%,επαγγελματικές υποχρεώσεις 10% και άλλοι λόγοι 8%.
Σημαντικό, επίσης, στοιχείο της έρευνας είναι αυτό που αναδεικνύει το γεγονός ότι ακόμη κι αυτοί που θα σαλπάρουν στο όνειρο των διακοπών,
περιορίζουν όλο και περισσότερο τη διάρκεια των διακοπών τους.
Συγκεκριμένα, από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων προκύπτει ότι το 46% θα πάει 7 μέρες διακοπές, το 25% 10 μέρες, το 23% 15 μέρες, το 5% 20 μέρες
και μόλις 1% θα κάνει διακοπές για 30 μέρες.
Γεγονός που αποκαλύπτει πανηγυρικά πως η κατανάλωσή τους σε αγαθά που θα υπεράσπιζαν το ετήσιο εισόδημα των τουριστικών εμπόρων,
είναι απολύτως περιορισμένη στα απολύτως απαραίτητα.
Πρόκειται για μια έρευνα που δεν βιάζει την λογική των ελλήνων και ως εκ τούτου ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα μέχρι κεραίας αφού:
Το ελάχιστο κόστος για διαμονή - διατροφή 15 ημερών μιας τετραμελούς οικογένειας όση συμπίεση και αν αυτό δεχτεί δεν κατέρχεται των 2.500 ευρώ! Ποσό απλησίαστο για τη μέση λαϊκή οικογένεια, η οποία από πέρυσι έχει δεχτεί το πλήγμα της περικοπής του επιδόματος αδείας.
Καλά θα κάνουν έτσι, όσοι αναδεικνύουν την αποκρουστική τους μάπα επί της τηλεοπτικής οθόνης για να την πλημμυρίσουν με κροκοδείλια δάκρια,
να μην εκτίθενται με παπαριές του τύπου «πλήττεται η βαριά μας βιομηχανία» γιατί προσβάλουν την βαριά βιομηχανία που η Ελλάς πράγματι είχε,
( Δημήτρης Μπάτσης η βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα)
αλλά την εκποίησε προς δόξα της απασχόλησης του κεντρικοευρωπαϊκού άξονα. Πρόκεται για τον ορισμό της παρακμής όταν μια χώρα να θεωρεί βαριά της βιομηχανία τον τουρισμό που σε κάθε περίπτωση εξαρτάται ως του μυελού των οστέων του από το εισόδημα του εργαζόμενου καταναλωτή του.
Άντε Μιντιακοί τσάτσοι της χονδροειδούς προπαγάνδας…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου