Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Μόνον εφιάλτες θα ψήφιζαν τον νόμο αυτό


Η φρίκη εξακολουθεί να ελλοχεύει σε κάθε παράγραφο αυτού του τερατουργήματος που ψήφισαν 155 έλληνες βουλευτές. Όχι δεν έχουν αυτοκτονήσει. Ζουν ακόμη.. Διαβάστε..



4. Με το καταστατικό μπορεί να προβλέπεται ότι ένα (1) μέλος του Διοικητικού
Συμβουλίου είναι εκτελεστικό και να καθορίζονται τα ειδικότερα καθήκοντά
του.
5. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. υπογράφει τις συμβάσεις και εκπροσωπεί, δικαστικά και
εξώδικα, το Ταμείο. Ο Πρόεδρος ή άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτόν
πρόσωπο εκπροσωπεί το Ταμείο στις γενικές συνελεύσεις των εταιρειών,
μετοχές των οποίων κατέχει το Ταμείο. Η εκπροσώπηση του Ταμείου μπορεί
να ανατίθεται και σε εξουσιοδοτημένο για συγκεκριμένη περίπτωση μέλος του

Δ.Σ.
6. Ο Διευθύνων Σύμβουλος προΐσταται όλων των υπηρεσιών του Ταμείου,
διευθύνει το έργο του και λαμβάνει τις αναγκαίες αποφάσεις μέσα στα πλαίσια
του Καταστατικού και των διατάξεων που διέπουν την λειτουργία του, προς
αντιμετώπιση των καθημερινών θεμάτων διοίκησης του Ταμείου.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες και όσες άλλες του
ανατίθενται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου:
α) Επιμελείται και συντονίζει την υλοποίηση του Ε.Π.Α.
β) Υποβάλλει στο Διοικητικό Συμβούλιο τις προτάσεις και εισηγήσεις που
απαιτούνται για την πραγματοποίηση των σκοπών του Ταμείου και για την
κατάστρωση του σχεδιασμού της δράσης του.
γ) Καταρτίζει και υπογράφει συμβάσεις με αντικείμενο μέχρι το ποσό που
ορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.
δ) Εκτελεί τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου.
ε) Αποφασίζει για τα θέματα του προσωπικού του Ταμείου, σύμφωνα με τις
ρυθμίσεις του Κανονισμού Προσωπικού.
στ) Λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αναβάθμιση και αξιοποίηση
του προσωπικού, προτείνοντας στο Διοικητικό Συμβούλιο για έγκριση, την
κατάρτιση των αναγκαίων, κατά την κρίση του, νέων κανονισμών
προσωπικού, οργανογραμμάτων, προγραμμάτων εκπαίδευσης και
επιμόρφωσής του.
7. Το Δ.Σ. είναι αρμόδιο να αποφασίζει για κάθε πράξη που αφορά στη διοίκηση
του Ταμείου, στην αξιοποίηση και διαχείριση των περιουσιακών του στοιχείων
και γενικά στην πραγμάτωση του σκοπού του, με εξαίρεση τα θέματα που
σύμφωνα με τις προηγούμενες διατάξεις ανήκουν στις αρμοδιότητες του
Προέδρου ή του Διευθύνοντος Συμβούλου και τα θέματα επί των οποίων η
αποκλειστική αρμοδιότητα ανήκει, σύμφωνα με τις διατάξεις του κ.ν.
2190/1920 ή του Καταστατικού, στη γενική συνέλευση του μετόχου.
8. Τα δικαιώματα του Ελληνικού Δημοσίου, ως μοναδικού μετόχου του Ταμείου,
ασκούνται από τον Υπουργό Οικονομικών.
9. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα
της Κυβερνήσεως, εγκρίνεται το προβλεπόμενο στο άρθρο 2 του κ.ν.
2190/1920 καταστατικό του Ταμείου, με το οποίο ρυθμίζονται όλα τα θέματα
που προβλέπονται από την κείμενη για τις ανώνυμες εταιρείες νομοθεσία,
που δεν ρυθμίζονται από τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου.
Το καταστατικό καταχωρίζεται στο Μητρώο Ανώνυμων Εταιρειών που τηρείται
στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Οικονομίας,
8
Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Το καταστατικό του Ταμείου μπορεί να
τροποποιείται και να κωδικοποιείται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.
10. Οι τριμηνιαίες οικονομικές καταστάσεις του Ταμείου και ο ετήσιος ισολογισμός
και απολογισμός του κατατίθενται, ελεγμένοι από ορκωτούς ελεγκτές, από τον
Υπουργό Οικονομικών στη Βουλή και συζητούνται στην Επιτροπή του
άρθρου 49Α του Κανονισμού της Βουλής. Οι συμβάσεις αξιοποίησης των
περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου μπορεί να κυρώνονται με νόμο.
11. Στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου παρίστανται ως
παρατηρητές, χωρίς δικαίωμα ψήφου, δύο (2) εκπρόσωποι που προτείνονται
από τα κράτη μέλη της Ευρωζώνης και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι
εκπρόσωποι ενημερώνονται πλήρως επί των θεμάτων της ημερήσιας
διάταξης και μπορούν να ζητούν εγγράφως, από το Διοικητικό Συμβούλιο,
περαιτέρω πληροφορίες επί θεμάτων που αφορούν τη λειτουργία του
Ταμείου, το οποίο υποχρεούται να τις παρέχει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Οι
εκπρόσωποι υπέχουν υποχρεώσεις εχεμύθειας, σύμφωνα με τους κανόνες
περί εμπιστευτικότητας, απορρήτου και σύγκρουσης συμφερόντων της
Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Οι υποχρεώσεις που προβλέπονται στο
προηγούμενο εδάφιο δεν ισχύουν ως προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, το
Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
12. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται οι αμοιβές του
Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου και οι αποζημιώσεις που
καταβάλλονται στα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου. Η αμοιβή του
Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το
ανώτατο όριο αποδοχών που προβλέπεται στην παράγραφο 3 του άρθρου 2
του ν. 3833/2010 (Α΄ 40) για τον Πρόεδρο ή Διευθύνοντα Σύμβουλο Ν.Π.Ι.Δ..
Οι αποζημιώσεις που καταβάλλονται στα μη εκτελεστικά μέλη του Δ.Σ. του
Ταμείου δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν το 1/5 των αποδοχών του Προέδρου
ή του Διευθύνοντος Συμβούλου. Οι αποζημιώσεις που καταβάλλονται στο
τυχόν εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. και στα μέλη του Συμβουλίου
Εμπειρογνωμόνων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν το 1/2 των αποδοχών του
Προέδρου ή του Διευθύνοντος Συμβούλου.
Στους εκπροσώπους που προβλέπονται στην προηγούμενη παράγραφο
ουδεμία αμοιβή καταβάλλεται από το Ταμείο.
13. Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου οφείλουν να απέχουν από την επιδίωξη ιδίων
συμφερόντων που αντιβαίνουν στα συμφέροντα του Ταμείου. Οφείλουν,
επίσης, να αποκαλύπτουν στα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. τα σημαντικά ίδια
συμφέροντά τους που ενδέχεται να επηρεάζονται άμεσα από συναλλαγές ή
αποφάσεις του Ταμείου, καθώς και κάθε άλλη σύγκρουση ιδίων συμφερόντων
με αυτών του Ταμείου ή των συνδεδεμένων με αυτό εταιρειών, που ανακύπτει
κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
14. Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου απαγορεύεται να ασκούν κατ’ επάγγελμα, είτε
μόνα, είτε σε συνεργασία με τρίτους, όλους ή μερικούς από τους
επιδιωκόμενους σκοπούς του Ταμείου ή να εκτελούν εργασίες παρεμφερείς
με τους σκοπούς αυτούς ή να μετέχουν με οποιοδήποτε τρόπο σε εταιρείες
που επιδιώκουν τέτοιους σκοπούς, χωρίς προηγούμενη άδεια της γενικής

(Comment [a19]: Και μπορείνα ζητούν από την Βουλή νακυρώνει όλες τις πράξειςτους με νόμο, ώστε τα πάντανα είναι σύμφωνα με την«δημοκρατική» τάξη καικαμιά από αυτές τις άνομεςπράξεις να μην είναιανακλητές στο μέλλον!Comment [a20]: Και βέβαιασε όλες τις συνεδριάσεις παρίστανται Παρατηρητές των Δανειστών που  παρακολουθούν και  αναφέρουν στα αφεντικά τους (Ε.Ε., Ε.Κ.Τ, Δ.Ν.Τ) τα πάντα, ενώ δεσμεύονται όλοι με εχεμύθεια προς όλους τους υπόλοιπους, π.χ τον ελληνικό
λαό.)

συνέλευσης. Σε περίπτωση παράβασης της απαγόρευσης αυτής το Ταμείο
έχει δικαίωμα αποζημίωσης και το μέλος του Δ.Σ. εκπίπτει με απόφαση του
Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου.

15. Κατά τα επόμενα δύο (2) έτη από την αποχώρησή τους από το Δ.Σ. του
Ταμείου, τα μέλη του υποχρεούνται να μην ασκούν αντικείμενο όμοιο με
εκείνο του Ταμείου είτε ατομικά, είτε με παρένθετο πρόσωπο, με τη
συμμετοχή τους ή την παροχή των υπηρεσιών τους σε οποιαδήποτε μορφής
φυσικό ή νομικό πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και των φυσικών ή
νομικών προσώπων που έχουν συναλλαγεί με το Ταμείο.

16. Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου υποχρεούνται να μην αποκαλύπτουν, χωρίς την
προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση της γενικής συνέλευσης του μετόχου,
οποιαδήποτε εμπιστευτική πληροφορία αναφορικά με τις δραστηριότητες του
Ταμείου, τα επιχειρηματικά σχέδια, τους πελάτες ή τις συνεργαζόμενες
εταιρείες, καθώς και πληροφορίες που προκύπτουν μετά από έρευνες ή
μελέτες που έχουν παραγγελθεί και πληρωθεί από αυτό.
Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου υποχρεούνται να τηρούν απόλυτη εχεμύθεια
όσον αφορά στα δεδομένα των υπηρεσιών, εργασιών, στατιστικών στοιχείων
ή άλλων δεδομένων που αφορούν στη δραστηριότητα του Ταμείου και να
απέχουν από κάθε σκόπιμη ή ακούσια αποκάλυψή τους σε οποιονδήποτε
τρίτο.
Σε περίπτωση που τα μέλη του Δ.Σ. αποδεδειγμένα αποκαλύψουν ή
δημοσιοποιήσουν τα ίδια ή μέσω τρίτων ή δεν αποφύγουν τη διαρροή
οποιασδήποτε εμπιστευτικής πληροφορίας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στα
προηγούμενα εδάφια, υπέχουν ευθύνη πλήρους αποζημίωσης για κάθε θετική
και αποθετική ζημία, την οποία θα υποστεί το Ταμείο από την αιτία αυτή.
Οι υποχρεώσεις των μελών του Δ.Σ. του Ταμείου που προβλέπονται στην
παρούσα παράγραφο (ρήτρα εμπιστευτικότητας) παραμένουν σε ισχύ για τρία
(3) έτη μετά την αποχώρησή τους από το Ταμείο.

17. Τα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου υποχρεούνται να υποβάλλουν ειδική αναλυτική
δήλωση περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες). Το περιεχόμενο της
δήλωσης περιουσιακής κατάστασης που προβλέπεται στο προηγούμενο
εδάφιο καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Με απόφαση
του Υπουργού Οικονομικών ανατίθεται ο έλεγχος της δήλωσης σε ελεγκτική
εταιρεία, με δαπάνες του Ταμείου.

Άρθρο 4
Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων
1. Στο Ταμείο συνιστάται επταμελές Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων (Σ.Ε.). Το
Σ.Ε. ορίζεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου, για θητεία
τριών (3) ετών, που μπορεί να ανανεώνεται για ίσο χρονικό διάστημα. Τα
μέλη του Σ.Ε. είναι πρόσωπα εγνωσμένου διεθνούς κύρους που διακρίνονται
για την επιστημονική τους κατάρτιση και την επαγγελματική τους εμπειρία
στον τεχνικό, οικονομικό ή νομικό τομέα. Τρία (3) από τα επτά (7) μέλη του
Σ.Ε. υποδεικνύονται στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου για τοποθέτηση,
από τους εκπροσώπους που προβλέπονται στην παράγραφο 11 του
άρθρου 3.

Comment [a21]: Δηλαδή να μην μαθαίνει τίποτα ο ελληνικός λαός για το τι κάνουν με την περιουσία του εκεί μέσα! Μόνον η ΕΚΤ, η Ε.Ε και το ΔΝΤ θα ξέρουν...

Comment [a22]: ...ενώ μετά από τρία χρόνια, αφού φύγουν, θα μπορούν να μας λένε τις λεπτομέρειες για το ξεπούλημα…

Comment [a23]: ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟ: 3 από τα 7 μέλη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, το οποίο αποκλειστικά εισηγείται την αξιοποίηση κάθε περιουσιακού στοιχείου, τοποθετούνται κατόπιν υποδείξεως των Παρατηρητών, είναι δηλαδή υπάλληλοι της Τρόικα. ΘΑ
ΠΟΥΛΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΜΑΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ. Π.χ τα λιμάνια μας μπορεί να εισηγηθεί να πουληθούν στους Τούρκους, το
αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στους ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ (αφού τους δώσει λεφτά υπογείως π.χ. ο Τζ. Σόρος). Αυτά, τους δίνουμε το δικαίωμα να τα κάνουν ή να μας ΑΠΕΙΛΟΥΝ ότι θα τα κάνουν, αν δεν
συμμορφωνόμαστε στο εξής και για όσα χρόνια αυτοί θέλουν, με τα άνομα ξένα
συμφέροντα.


2. Το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων γνωμοδοτεί υποχρεωτικά:
α) Στις περιπτώσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 10 του άρθρου 2 και
στην παράγραφο 5 του άρθρου 5,
β) Στις συμβάσεις που αφορούν την αξιοποίηση περιουσιακού στοιχείου του
Ταμείου ή εταιρείας της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου,
άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο, καθώς και στις συμβάσεις που είναι απαραίτητες
για την αξιοποίηση περιουσιακού στοιχείου, εφόσον για τις τελευταίες
απαιτείται απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου και
γ) Για κάθε άλλο θέμα που παραπέμπεται στο Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων
για γνωμοδότηση, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου.

3. Το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων γνωμοδοτεί μέσα σε εύλογη προθεσμία που
τάσσεται από το Διοικητικό Συμβούλιο, η οποία σε κάθε περίπτωση δεν
μπορεί να υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες.
Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου, για την έκδοση της οποίας
προβλέπεται η προηγούμενη υποχρεωτική γνωμοδότηση του Συμβουλίου
Εμπειρογνωμόνων είναι απολύτως άκυρη, αν εκδοθεί χωρίς τη γνωμοδότηση
αυτή.

4. Το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων μπορεί να εισηγείται προς το Διοικητικό
Συμβούλιο του Ταμείου τη λήψη μέτρων που κρίνει κατάλληλα για την
επίτευξη των σκοπών του Ταμείου. Το Διοικητικό Συμβούλιο παρέχει στο Σ.Ε.
κάθε στοιχείο ή πληροφορία που είναι αναγκαία για την εκπλήρωση της
αποστολής του.

Άρθρο 5
Αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων
1. Η αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου διενεργείται με κάθε
πρόσφορο τρόπο και κατά προτίμηση, με:
α) Πώληση.
β) Σύσταση εμπραγμάτων δικαιωμάτων, μεταξύ των οποίων δικαιωμάτων
οριζόντιας και κάθετης ιδιοκτησίας.
γ) Μεταβίβαση εμπραγμάτων δικαιωμάτων οποιασδήποτε φύσης επί αυτών.
δ) Εκμίσθωση.
ε) Παραχώρηση της χρήσης ή της εκμετάλλευσής τους.
στ) Ανάθεση της διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων.
ζ) Εισφορά τους σε ανώνυμες εταιρείες και στη συνέχεια πώληση των
μετοχών που προκύπτουν.
η) Τιτλοποίηση απαιτήσεων, ανεξάρτητα από τον επιχειρηματικό ή μη
χαρακτήρα τους, σύμφωνα με τα άρθρα 10, 11 και 14 του ν. 3156/2003.

2. Το Ταμείο μπορεί, για τη διευκόλυνση της αξιοποίησης των περιουσιακών του
στοιχείων, να συνάπτει κάθε μορφής συμβάσεις, όπως ενδεικτικά συμβάσεις
δανείου, ανάθεσης έργου, αναδοχής κινητών αξιών, συμβάσεις μετόχων και
συμβάσεις παροχής ή λήψης δικαιωμάτων προαίρεσης πώλησης ή αγοράς

(Comment [a24]: Όπως είπαμε και πιο πάνω: Καμία απόφαση δεν επιτρέπεται χωρίς τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων όπου συμμετέχουν οι υπάλληλοι της Τρόικα! ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ;)


περιουσιακών στοιχείων. Οι συμβάσεις δανείου που συνάπτει το Ταμείο
συνομολογούνται με όρους ανοικτής αγοράς.
3. Το Ταμείο μπορεί να εκδίδει ομολογιακά δάνεια, για τα οποία επιτρέπεται να
παρέχεται η εγγύηση του Δημοσίου με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.
Οι ομολογίες εκδόσεως του Ταμείου εξομοιώνονται με ομόλογα του Δημοσίου,
μπορούν να εκδίδονται σε άυλη μορφή και διέπονται από τις διατάξεις για
τους άυλους τίτλους του Δημοσίου.
4. Το Ταμείο μπορεί, κατά παρέκκλιση των οριζομένων στο άρθρο 23α κ.ν.
2190/1920, να χρησιμοποιεί το προϊόν της έκδοσης ομολογιών για την
απόκτηση ομολόγων του Δημοσίου από την αγορά. Μπορεί, επίσης, να
ανταλλάσσει ομολογίες εκδόσεώς του με ομόλογα του Δημοσίου ή και να
παρέχει εγγύηση υπέρ των ομολογιακών και άλλων δανείων του δημοσίου,
κατά παρέκκλιση όσων προβλέπονται στο άρθρο 23α του κ.ν. 2190/1920.

5. Αν δεν είναι δυνατή ή συμφέρουσα η μεταβίβαση του συνόλου του μετοχικού
κεφαλαίου εταιρείας, της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει άμεσα ή έμμεσα
εξ ολοκλήρου στο Ταμείο, διενεργείται με απόφαση του Διοικητικού
Συμβουλίου, μετά από γνώμη του Σ.Ε., αναδιάρθρωση της εταιρείας ή τίθεται
υπό εκκαθάριση.

6. Το Ταμείο δεν επιτρέπεται να συστήνει εμπράγματες ασφάλειες στα
περιουσιακά στοιχεία που μεταβιβάζονται σ’ αυτό, σύμφωνα με την
παράγραφο 5 του άρθρου 2, αν η σύσταση αυτή μπορεί να εμποδίσει ή να
καθυστερήσει την αξιοποίησή τους, σύμφωνα με το Πρόγραμμα Αξιοποίησης
της παραγράφου 10 του άρθρου 2.

Άρθρο 6
Αποτίμηση Περιουσιακών Στοιχείων
1. Τα περιουσιακά στοιχεία που περιέρχονται στο Ταμείο αποτιμώνται σύμφωνα
με όσα ορίζονται στον Κανονισμό που προβλέπεται στο άρθρο 8.
2. Για τα ακίνητα που περιέρχονται στο Ταμείο εφαρμόζονται οι διατάξεις του
επομένου Κεφαλαίου του παρόντος νόμου.
3. Πριν από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου,
διενεργείται τελική αποτίμηση του προς αξιοποίηση στοιχείου, από
ανεξάρτητο εκτιμητή, όπως ειδικότερα προβλέπεται στον κανονισμό που
προβλέπεται στο άρθρο 8.

Άρθρο 7
Προσωπικό

1. Το Ταμείο προσλαμβάνει το πάσης φύσεως προσωπικό του, με συμβάσεις
εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου ή αορίστου χρόνου, αποκλειστικά με

(Comment [a25]: ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΑ (ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ) ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ! ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ
ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ και ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ!!!

Comment [a26]: Δηλαδή, το Ταμείο μπορεί να δανείζεται από τρίτους με εγγυήσεις δικές μας(!!!) και με τα λεφτά αυτά να αγοράζει από την ελεύθερη αγορά ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου σε
σκοτωμένες τιμές. Δηλαδή, επαναγοράζουν οι ίδιοι το χρέος μας αφού το ελαχιστοποιήσουν στην
ουσία με δανεικά δικά μας!!!!

ΕΞΥΠΝΟ!!! ΔΙΟΤΙ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΡΟΣ
ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Π.Χ
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΕΟΣ). ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΟΥΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΙΕΞΟΔΟ!!! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΔΑΝΕΙΚΑ!!!

Comment [a27]: ΑΝ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ Ή ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ
ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΥΟΥΝ, ΤΟ «ΧΡΕΩΚΟΠΟΥΝ». Η καμπάνα
χτυπάει μάλλον για τον ΟΣΕ, τα τρένα μας).

απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου. Οι συμβάσεις εργασίας του
προσωπικού διέπονται από τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας.
2. Η κάλυψη των αναγκών του Ταμείου σε προσωπικό μπορεί να γίνεται και με
μεταφορά και ένταξη στο προσωπικό του, εργαζομένων σε εταιρείες των
οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο
Ταμείο ή των οποίων περιουσιακά στοιχεία μεταβιβάζονται και περιέρχονται
στο Ταμείο. Η μεταφορά πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού
Οικονομικών, ύστερα από αίτημα του Ταμείου.

3. Η κάλυψη των αναγκών του Ταμείου σε προσωπικό μπορεί να γίνεται και με
τη σύναψη συμβάσεων δανεισμού των υπηρεσιών μισθωτών του ιδιωτικού
τομέα, για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών, που μπορεί να ανανεώνεται. Οι
προβλεπόμενες στο προηγούμενο εδάφιο συμβάσεις δανεισμού προσωπικού
δεν λύουν την εργασιακή σχέση με τον αρχικό εργοδότη, ο οποίος
εξακολουθεί να ευθύνεται για την καταβολή των αποδοχών των εργαζομένων
και την ασφάλισή τους. Το Ταμείο ασκεί εργοδοτική εξουσία, κατά το χρόνο
που διαρκεί ο δανεισμός, υποχρεούται δε σε καταβολή των πάσης φύσεως
αποδοχών και ασφαλιστικών εισφορών, για εργασία πέραν της συμβατικής ή
νόμιμης.

4. Επιτρέπεται η απόσπαση στο Ταμείο προσωπικού από το Δημόσιο και τα
Ν.Π.Δ.Δ., για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών που μπορεί να παρατείνεται
μία φορά για ίσο χρονικό διάστημα. Η απόσπαση διενεργείται με κοινή
απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του κατά περίπτωση αρμόδιου
Υπουργού, χωρίς να απαιτείται γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου του
φορέα από τον οποίο αποσπάται.

5. Στο Ταμείο μπορεί να αποσπώνται, ύστερα από αίτημά του, υπάλληλοι που
υπηρετούν σε διεθνείς οργανισμούς, των οποίων η Ελλάδα είναι μέλος.
Άρθρο 8
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας – Αποδοχές Προσωπικού

1. Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου, εγκρίνεται ο
εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του Ταμείου, με τον οποίο καθορίζονται η
διάρθρωση του Ταμείου, οι θέσεις προσωπικού, τα αναγκαία προσόντα για
την πρόσληψη στη θέση, οι πάσης φύσεως αποδοχές του προσωπικού, ο
τρόπος λειτουργίας του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων και κάθε άλλο σχετικό
ζήτημα.

2. Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου καθορίζονται οι πάσης
φύσεως αποδοχές του προσωπικού του Ταμείου, ανάλογα με τα τυπικά και
ουσιαστικά προσόντα του και τα καθήκοντα που ασκεί, οι οποίες δεν
επιτρέπεται να υπερβαίνουν το 1/2 των αποδοχών του Προέδρου ή του
Διευθύνοντος Συμβούλου, όπως καθορίζονται με την παράγραφο 12 του
άρθρου 3.

Comment [a28]: Το προσωπικό που εργάζεται στο Ταμείο θα προέρχεται από τους υπαλλήλους του ίδιου του περιουσιακού στοιχείου. Δηλαδή, το προσωπικό που θα υποστηρίξει την εκποίηση π.χ.
της ΔΕΗ, μπορεί να είναι προσωπικό της ΔΕΗ, το οποίο, όπως προβλέπεται στο κεφάλαιο Ε’ του εφαρμοστικού νόμου, αν δεν απορροφάται αλλού μέσω ΑΣΕΠ, θα απολύεται. Σαν τον
καταδικασμένο σε θάνατο, που βάζουν τον ίδιο να σκάψει πρώτα το λάκο τουκαι μετά τον εκτελούν!

Comment [a29]: Να και άλλοι διεΘνείς «παρατηρητές». Υπάλληλοι ξένων οργανισμών μέσα στο Ταμείο που θα εκποιεί ελληνική περιουσία. Ποιοι άραγε θα είναι αυτοί; Τι ρόλο θα
παίζουν;)


Ο ειδικότερος καθορισμός των αποδοχών του προσωπικού γίνεται με βάση τα
ειδικότερα καθήκοντα που ανατίθεται σε αυτό, με την ατομική σύμβαση
εργασίας που συνομολογείται μεταξύ μισθωτού και του Ταμείου.

3. Αποδοχές, πρόσθετες αμοιβές ή απολαβές του προσωπικού που μεταφέρεται
στο Ταμείο από εταιρείες, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του προηγουμένου
άρθρου, δεν λαμβάνονται υπόψη για τον καθορισμό των αποδοχών τους,
κατά τη συνομολόγηση των ατομικών συμβάσεων εργασίας του.

4. Με κανονισμό που καταρτίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου και
εγκρίνεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών που δημοσιεύεται στην
Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται οι όροι και οι διαδικασίες
ανάθεσης μελετών, υπηρεσιών και εκτέλεσης έργων και εργασιών,
προμηθειών κινητών πραγμάτων, εξοπλισμού και συναφών εργασιών,
αγορών ακινήτων, μισθώσεων, εκμισθώσεων και γενικά παραχωρήσεων
χρήσης και κάθε άλλου ενοχικού ή εμπράγματου δικαιώματος επί ακινήτων.

5. Μέχρι την έγκριση των κανονισμών που προβλέπονται στις προηγούμενες
παραγράφους, τα σχετικά ζητήματα διέπονται από τις εκάστοτε ισχύουσες
γενικές διατάξεις, επιφυλασσομένων των διατάξεων της κοινοτικής
νομοθεσίας για το συντονισμό των διαδικασιών σύναψης συμβάσεων έργων,
προμηθειών και υπηρεσιών.
Άρθρο 9

Λοιπές και Μεταβατικές Διατάξεις του Κεφαλαίου Α΄

1. Τα καταστατικά των εταιρειών των οποίων το σύνολο των μετοχών
περιέρχεται άμεσα ή έμμεσα στο Ταμείο μπορούν να τροποποιούνται ύστερα
από απόφαση του Δ.Σ. του Ταμείου, ως προς όλες τις διατάξεις τους,
σύμφωνα με τις διατάξεις του κ.ν. 2190/1920. Διατάξεις νόμων ή κανονιστικών
αποφάσεων, με τις οποίες ρυθμίζονται θέματα, υπαγόμενα σύμφωνα με τον
κ.ν. 2190/1920 στο κανονιστικό περιεχόμενο του καταστατικού, παύουν να
ισχύουν από τη δημοσίευση του νέου καταστατικού της εταιρείας. Με την
επιφύλαξη των διατάξεων του κ.ν. 2190/1920, διατάξεις νόμων ή
κανονιστικών αποφάσεων, με τις οποίες προβλέπεται η άσκηση περαιτέρω
εποπτείας από άλλο διοικητικό όργανο επί των εταιρειών αυτών,
καταργούνται από την περιέλευση στο Ταμείο, άμεσα ή έμμεσα, του συνόλου
των μετοχών τους.

2. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα
της Κυβερνήσεως, το Ταμείο υπεισέρχεται αυτοδίκαια και χωρίς άλλη
διατύπωση σε όλα τα υφιστάμενα και μελλοντικά δικαιώματα και υποχρεώσεις
του Δημοσίου, απορρέοντα από συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, οι οποίες
έχουν συναφθεί κατά την ημερομηνία δημοσίευσης της αποφάσεως της
Δ.Ε.Α.Α. στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, κατά τις διατάξεις του ν.
3049/2002. Όπου στις εν λόγω συμβάσεις αναφέρεται το Δημόσιο, νοείται
από τη δημοσίευση της αποφάσεως της Δ.Ε.Α.Α. το Ταμείο, οι δε υπηρεσίες
που προβλέπονται στη σύμβαση, παρέχονται εφεξής στο Ταμείο.

(Comment [a30]: Η ΤΡΟΪΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ.
Τρομερά επικίνδυνο, αν το σκεφτεί κανείς, τι αυθαιρεσίες μπορούν να γίνουν. Εκτός των
άλλων, εφόσον οι διοικητές τους θα είναι πια «εντολοδόχοι» του Δ.Σ. τουΤαμείου, θα μπορούν να τους
διατάσσουν να αυξήσουν τα τιμολόγια του ρεύματος και του νερού, τα διόδια, τα εισητήρια λεωφορείων κλπ κλπ κατά το δοκούν, χωρίς τη συναίνεση της κυβέρνησης (ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ
ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΣ ΠΩΛΗΘΕΙ).



Αν κατά την προαναφερθείσα ημερομηνία δημοσιεύσεως έχει εκδοθεί
απόφαση της Δ.Ε.Α.Α. για την ανάθεση συμβάσεως παροχής υπηρεσιών,
χωρίς να έχει συναφθεί η σχετική σύμβαση, το Ταμείο συνεχίζει τις σχετικές
διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένων και των απαραίτητων
διαπραγματεύσεων, μέχρι την ολοκλήρωση της ανάθεσης, η οποία
διενεργείται από το Ταμείο.

3. Στο τέλος της παραγράφου 4 του άρθρου 5Α του ν. 3049/2002 προστίθεται
εδάφιο ως εξής:
«Μέχρι την πρώτη συγκρότηση της Επιτροπής της παρούσας παραγράφου, η
ανάθεση των συμβάσεων του παρόντος άρθρου διενεργείται χωρίς γνώμη της
Επιτροπής, με απόφαση της Δ.Ε.Α.Α..»

4. Κατ’ εξαίρεση της παραγράφου 3 του άρθρου 1, οι διατάξεις της παραγράφου
7 του άρθρου 19 του π.δ. 774/1980 εφαρμόζονται αναλόγως για τον
προσυμβατικό έλεγχο των συμβάσεων που συνάπτει το Ταμείο ή εταιρείες
των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο
Ταμείο. Στον προσυμβατικό έλεγχο του προηγουμένου εδαφίου υπάγονται και
οι συμβάσεις αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου και των
εταιρειών των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή
έμμεσα, στο Ταμείο που συνάπτονται κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 1
του άρθρου 5, εφόσον το τίμημα ή το χρηματικό αντάλλαγμα της αξιοποίησης
υπερβαίνει το ποσό των πεντακοσίων χιλιάδων (500.000) ευρώ και αφού
προηγουμένως έχει γνωμοδοτήσει το Σ.Ε., σύμφωνα με όσα ορίζονται στην
περίπτωση β) της παραγράφου 2 του άρθρου 5. Συμβάσεις που
συνομολογήθηκαν, σύμφωνα με τον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού
Συνεδρίου και τη γνωμοδότηση του Σ.Ε. θεωρούνται επωφελείς και
συμφέρουσες για το Ταμείο και το Ελληνικό Δημόσιο, όσον αφορά την ευθύνη
των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: