Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

miraz 2000 έπεσε αλλά γιατί;

Εδώ και καιρό είχα σταθεί ακροατής ενός εφιαλτικού σεναρίου για τις ένοπλες δυνάμεις και κυρίως για την αεροπορία. 


Πως ελλείψει ανταλλακτικών και ανθυπολειτουργούντος του εργοστασίου υποστήριξης επινοούνται διάφοροι τρόποι για να σταθούν στον αέρα τα μαχητικά μας. 


(το μας είναι πληθυντικός της μεγαλοπρέπειας.. των κατακτητών είναι απλώς τους τα συντηρούμε) 


Αν ως εκ τούτων το διθέσιο Mirage 2000 της Πολεμικής Αεροπορίας που κατέπεσε στα ανοιχτά της Σάμου, στις 13:24 οφείλεται στους λόγους αυτούς-και αν οφείλεται δεν θα το μάθουμε
προσωρινά τουλάχιστον- τότε όχι μόνο το άρθρο 120 παράγραφος 4 είναι σε ισχύ αλλά και το λαϊκό δικαστήριο σε αναμονή. 


Ευτυχώς πάντως οι δύο χειριστές του χρησιμοποίησαν επιτυχώς τα εκτινασσόμενα καθίσματα και διασώθηκαν


Το αεροσκάφος μετείχε σε σχηματισμό τεσσάρων μαχητικών και εκτελούσε εκπαιδευτική άσκηση χαμηλής ναυτιλίας, στην περιοχή μεταξύ Σάμου και Φούρνων. 


Παρουσιάστηκε πρόβλημα απώλειας της ισχύος του κινητήρα, με αποτέλεσμα οι δύο χειριστές του, ο σμηναγός Μιχάλης Κούρτης και ο υποσμηναγός Μιχάλης Μήτσιου να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το αεροσκάφος, χρησιμοποιώντας το σύστημα εκτίναξης.


Περισυνελέγησαν από σκάφος του Στρατού Ξηράς που μετείχε σε άσκηση στην περιοχή και είναι καλά στην υγεία τους.
Θα μεταφερθούν με C-130 στο ΓΝΑ για προληπτική νοσηλεία.


Δεν υπάρχουν σχόλια: