Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Παραίτηση με νόημα του Γιάννη Βαληνάκη από την ΝΔ

Πολύ ειδυλλιακή μοιάζει η οικειοθελής αποχώρηση του επί ΝΔ πρώην υφ εξωτερικών κ Γιάννη Βαληνάκη από την ενεργό πολιτική δράση, 


δεδομένου ότι τα αναπάντητα ερωτήματα είναι πολλά μεταξύ των οποίων κυρίαρχα είναι τα εξής: 


Οι αυξημένες υποχρεώσεις του στο εξωτερικό και απ’ ότι ο ίδιος ομολογεί –σε επιστολή του που μόλις μου εστάλη-- συνίστανται στην τιμητική πρόσκλησή του ως καθηγητή στην φωλιά του κούκου ή του κακού.


Στο London School of Economics εντός του οποίου όπως γνωρίζετε ελλοχεύει το γνωστό θηριοτροφείο του Νεοφιλελευθερισμού. 



Κατά κανόνα (κάτι γνωρίζουμε κι εμείς οι απαίδευτοι) οι προσκλήσεις αυτές αναφέρονται σε επισκέπτες καθηγητές (συμβαίνει και στην Γαλλία) και ως εκ τούτου οι υποχρεώσεις τους είναι περιορισμένες ανεξαρτήτως των αμοιβών. 


Δεύτερον αν δεν με απατά η μνήμη μου υπήρξε υφυπουργός και επί της υπουργίας της θυγατρός Μητσοτού με τις μεταξύ τους σχέσεις να είναι άριστες.


Και το τρίτο το πλέον επικίνδυνο για τον αρχηγό του είναι πως κατά δήλωσή του παρά την καθ’ υποχρέωση απουσία του 


ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΏΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΩΝ 


ανεξαρτήτως της παραίτησής του από το κόμμα δίχως όμως να προσδιορίζει από ποιο κοινωνικό οικονομικό ή πολιτικό μετερίζι θα συμβεί αυτό.. Αντώνη να υποθέσω τι;


Η επιστολή


Αγαπητέ Πρόεδρε,
Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος στις επόμενες βουλευτικές εκλογές.
Στην απόφασή μου αυτή οδηγήθηκα από τις αυξημένες υποχρεώσεις μου στο εξωτερικό στις οποίες προστέθηκε πρόσφατα και η τιμητική πρόσκλησή μου ως Καθηγητή και τ.Υφυπουργού Εξωτερικών από το ξεκινώντας από τον προσεχή Σεπτέμβριο. Οι υποχρεώσεις μου αυτές καθιστούν πολύ δύσκολη την φυσική μου παρουσία στα Δωδεκάνησα με τη συχνότητα και στα επίπεδα που θα ήθελα και περιμένουν από μένα οι συμπατριώτες και συμπατριώτισσές μου.
Εύχομαι κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο που έχεις αναλάβει για την ανάταξη της παράταξής μας και την ανάληψη της διακυβέρνησης του τόπου σε ιδιαίτερα κρίσιμες στιγμές για την πατρίδα μας. Θα μείνω απλός στρατιώτης στις τάξεις της Νέας Δημοκρατίας και στη διάθεσή σου για ό, τι χρειαστείς.
Εξυπακούεται, επίσης, ότι θα είμαι σταθερά στο πλευρό των συμπατριωτών μου στα Δωδεκάνησα που έχουν να αντιμετωπίσουν κρίσιμα προβλήματα, τα οποία συζητήσαμε και κατά την τελευταία μας συνάντηση προ διμήνου.


Με εκτίμηση




Γιάννης Βαληνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: