Χρηματιστηριακό παπατζηλίκι!! Εδώ παπάς εκεί παπάς που είναι ο παπάς; Ούτε οι παπατζήδες της πλατείας Ομονοίας κατά τις δεκαετίες του 1950 και 60 τέτοια αγυρτία..
............................
Χρηματιστηριακό παπατζηλίκι!! Εδώ παπάς εκεί παπάς που είναι ο παπάς; Ούτε οι παπατζήδες της πλατείας Ομονοίας κατά τις δεκαετίες του 1950 και 60 τέτοια αγυρτία..
............................
Το άθλιο κυβερνητικό τσίρκο δια μεταμεσονύκτιας τροπολογίας πετά νταϊλίδικα έξω από την εταιρία "ανάπλαση της Αθήνας" τον Δήμο για ν' αποφύγει τον έλεγχο πεπραγμένων του φιρφιρίκου και συζύγου της Κοσσιώνη
«Δεν διστάζει να εκδικηθεί τους πολίτες της Αθήνας γιατί δεν εξέλεξαν τον εκλεκτό της κυβέρνησης». σημειώνει ο νέος δήμαρχος Αθηναίων
Ο ευρών αμειφθήσεται !! Να βοηθήσω. Το ασφαλές είναι πως δεν είναι το φάντασμα των Μπολσεβίκων δια της Παπαρήγα.. Ο δράκος στο παραμύθι είναι αλλού. Στο τσίρκο που ψηφίσατε. Τώρα και κατόπιν εορτής βγαίνει ο όχλος στους δρόμους να υπερασπίσει τα θύματα της λεηλασίας. Όπως στα Πετράλωνα επί παραδείγματι. Που ήρθε αντιμέτωπος με τα νύχια των κορακιών για να σώσει την κατοικία δύο αναπήρων. Μάνας και γιου με τον πατέρα να έχει πεθάνει προ έτους και το δάνειο να κρεμαστεί στα μανταλάκια..Μα οι servisers είναι πάνοπλοι δια της νομοθεσίας. Ωστόσο και προς το παρόν η σθεναρή αντίσταση των γειτόνων απέτρεψε την κατάσχεση. Οι γύπες όμως θα επανέλθουν για να επιβεβαιωθεί ποιοι αφανίζουν δημογραφικά τον ελληνικό πληθυσμό για τον οποίο ..κόπτονται οι ακροδεξιοί ελληναράδες του καθεστώτος..
............................
Παράδειγμα προς μίμηση κατέστη η φαιδρά πορτοκαλέα.. Γιατί εκτός από τους σανοφάγους εκλογείς υπάρχει και το Αργεντίνικο εκλογικό κρέας.. Στην Αργεντινή αναφέρομαι της οποίας ο νέος πρόεδρος προωθεί ένα ρηξικέλευθο μέτρο καταστολής των λαϊκών διαδηλώσεων. Στο όνομα της δημοσιονομικής εξυγίανσης βεβαίως βεβαίως. Οι δικοί μας το επέβαλλεαν αν θυμάστε εν ονόματι της πρεζοδόσης.
Σύμφωνα με τον Τύπο, η αστυνομία θα βιντεοσκοπεί στο εξής τις λαϊκές διαμαρτυρίες και θα χρεώνει τους επικεφαλής με το κόστος που έχει για το κράτος η κινητοποίηση των δυνάμεων καταστολής! Σε απλά ελληνικά. Θα τους έρχεται δηλαδή ένα μπουγιουρντί με το τι «υπηρεσίες» τους πρόσφερε η αστυνομία και ανάλογα θα πληρώνουν.
Γράφουν: Σε νέα γκάφα έπεσε ο Κασσέλας.. Ποια; Να σας πω. Απέδωσε στον Ηρόδοτο φράση που ανήκει στον υλιστή (κρατείστε το αυτό) φιλόσοφο Ηράκλειτο. Και αν επρόκειτο για κάποιον εγχώριο πολιτικό παλιάτσο θα του απέδιδα ενδεχόμενο δόλο..
Διότι ο ψευδο-Ηρόδοτος, ήταν γνωστός λακές της άρχουσας τάξης και όταν όλοι οι επι γής απόγονοί του, ακούν τον Ηράκλειτο του υλισμού, (πληθώρα οι αναφορές του Μαρξ σ' αυτόν και τον Αριστοτέλη) τους σηκώνεται η τρίχα κάγκελο.
Πως τάχα οι ξυπόλητοι θ αρπάξουν τις ιδιοκτησίες του λαού.. Με το βλέμμα της κοινωνικής χασμωδίας εστιασμένο παραισθητικά στο δάχτυλο της εξουσίας και όχι στον νου που το κατευθύνει.
Πρόκειται για μια καλοκουρδισμένη μηχανή της show biz που ματαίως οι κληρικοί με αμφιλεγόμενους ψαλμούς επιχειρούν να της δώσουν μαγικό περιεχόμενο.
..............................
Διαφεύγει της σύλληψης το Αλβανικό ανθρωπόμορφο κτήνος που στόχευσε πυροβόλησε ως εκτελεστής τα παλικάρια στο Γκάζι. Ολόκληροι όροφοι σελίδων ποινικού περιεχομένου έχουν συσσωρευτεί εν ονόματί του στην ΕΛΑΣ.Να μην σας κουράζω: Η πολιτεία (δια της ανοχής της οργανωμένης κοινωνικής βίας) προετοιμάζει το έγκλημα με τον δράστη απλώς να το διαπράττει..
.......................
Τουλάχιστον ένας στους πέντε απασχολούμενους (21%) εργάζονται πάνω από 48 ώρες τη βδομάδα στη χώρα μας, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το γ' τρίμηνο του 2023.
Καταρρέει έτσι ο διαδεδομένος και συκοφαντικός μύθος της δεξιάς και ακροδεξιάς για τους «τεμπέληδες» Ελληνες, αλλά και ο προκλητικός ισχυρισμός - που ακούγαμε ιδιαίτερα τα χρόνια της καπιταλιστικής κρίσης - ότι «καταναλώνουμε περισσότερα από όσα παράγουμε» και γι' αυτό «χρεοκόπησε η χώρα».
Κυρώσεις επί κυρώσεων κατά της Μόσχας αλλά το εφοπλιστικό κεφάλαιο μηδέ εξαιρουμένου και του ευρωκωλοχανείου ενισχύεται με το αργό πετρέλαιο της Ρωσίας. Με τον λακέ πρωθυπουργό ν' απογυμνώνει εξοπλιστικά τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου για να ενισχύσει τον φασιστοΖελένσκι που είναι από καιρού νεκρός αλλά περιμένει τον ληξίαρχο να του το ανακοινώσει..
...........................
Μία μετά την άλλη προστίθενται στην λίστα της χρεοκοπίας οι επιχειρήσεις των τάχα ανεπτυγμένων --και σε βάρος των λαών τους-- χωρών. Επικαλούνται τα καπιταλιστικά ζόμπι την πανδημία και τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας..Καλά κι εγώ γιατί νόμιζα πως είμαστε στη σωστή πλευρά της ιστορίας!!
.....................
Το τερμάτισαν οι παπαγάλοι και οι μίσθαρνες ζωολογικές οργανώσεις για τον Όλιβερ. Και πότε; Με τους καθεστωτικούς μπράβους της οικονομικής και πολιτικής εξουσίας να ξαπλώνουν στην άσφαλτο νεκρά παλικάρια, εσχάτως και αστυνομικούς..(αυτοί ας πρόσεχαν τσακίζουν άοπλους στις λαϊκες διαδηλώσεις) Πόσο ρε πλαστοί φιλόζωοι αποτιμάτε την ανθρώπινη ζωή; Με διαστημικές ταχύτητες ξεχάσατε τη δύσμοιρη γυναίκα που κατακρεούργησαν τα ημίαιμα. Και μην μου πει κάποιος πως εχθρεύομαι τα ζώα γιατί θα βάλω το ροντβάιλάν μου να τον ξεσκίσει.. Σε όλα τα ερωτήματα η απάντηση είναι ο άνθρωπος..
.....................
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ...
................
Ζήστε ιδανικοί αυτόχειρες της δεξιας και ακροδεξιάς ψήφου τον μύθο σας στην Ελλάδα
....................
Μου το έστειλε μια αναγνώστρια (η μεταξύ μας χιλιομετρική απόσταση είναι αρκετή) για να με συντροφεύσει και την ευχαριστώ από καρδιάς..Κι εγώ με την σειρά μου το προωθώ σε όποιον --όποια-- μοναχικό ή μοναχική έχει κάτι να του πει, γιατί όπως όλες οι αλήθειες έτσι και όλα τα τραγούδια δεν είναι για όλα τ' αυτιά..Και το προωθώ για έναν ακόμη λόγο.. Μη ξεχάσουμε και ξεχαστούμε.Στις οθόνες σας ένας αγαπημένος λαϊκός τραγουδιστής με την ένρινη φωνή. Μάλλον δεν χρειάζεται να γράψω τ' όνομά του.
............................
Ή μήπως προβοκάτορας !! Δια της δηλώσεώς του δεν το διευκρινίζει ο άνευ πολιτικού ήθους ...ηθοποιός και άνευ αιτίας πλουσιοπάροχα αμειφθείς από την ΕΡΤ Σπύρος Παπαδόπουλος..
Ξεπετιούνται σαν τους Βιετκόγκ οι μαχητές της Χαμάς και ματώνουν την Ισραηλινή πολεμική μηχανή!!!
.............................
Είμαι αναλφάβητος ψηφιακά. Ευτυχώς. Τιμή μου και καμάρι μου.. Γιατί βίωσα την δια ζώσης αναλογική εποχή. Κι αρνούμαι να δεχτώ την ψηφιακή αιχμαλωσία.
Περιδιαβαίνω – όχι συχνά είναι η αλήθεια—την Αθήνα που διασχίζοντας τους δρόμους της μου μοιάζει πλέον νεκροταφείο αναμνήσεων.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ , ΚΟΥΦΙΕΣ ΕΥΧΕΣ , ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ
......................
Ο μύθος των Χριστουγέννων μετακινείται κατ’ έτος και ως παλίρροια όλο και πιο νωρίς. Στα ρηχά των καιρών.. Καθόλου τυχαίο.
..................
Μαγεία ήταν η χθεσινή μου βραδιά. Σε ρεμπετάδικο της αρχαιολογικής σκαπάνης!!.. Με τα εννιά όγδοα να φτερουγίζουν στο μυαλό. «Εγώ με τις ιδέες μου κι εσείς στα ντιριντάχτα σας» Και τι σου φταίνε ρε Ευγένιε τα ντιριντάχτα; «Παράγουν πολιτική αιθαλομίχλη που θολώνει σαν πρέζα το κεφάλι και βρωμάτε σαν αποσυντεθιμένα πτώματα παλιομαλάκες!!» Εμείς ρε Ευγένιε; Οι επιχειρηματίες;;; «Ναι εσείς οι δηλητηριώδεις ουρές των καθεστωτικών σκορπιών και φτηνοκομπιναδόροι των ΕΣΠΑ. Η επιτραπέζια τσόχα της συστημικής πόκας που μας λεηλάτησε. Πάρε τα πόδια σου και τράβα πριν τα χέσει ο κώλος γιατί μου κόβεις τη θέα στ’ όνειρο χλιμίτζουρα της μικροαστικής λάσπης» Η μεταφορά του διαλόγου αυθεντική. Με τον … «επιχειρηματία» κάτοχο μιας τρύπας καφέ ντελίβερι στο Χαλάνδρι. Της καθημερινής αγωνίας για το μεροκάματο!!!
.............................
Εξοπλίζεται για το τέλος της ιστορίας του κόσμου ή κάποιο είδος Αποκάλυψης του ψυχασθενούς Ιωάνννη. !! Χτίζει ράντσο με αντιπυρηνικό καταφύγιο αξίας εκατό εκατομμυρίων δολαρίων!! Τελικά το χρήμα αποβλακώνει.. Γιατί πως ο ηλίθιος θα προστατευτεί στη περίπτωση ασθενειών μηχανολογικών και βιολογικών προβλημάτων ενεργειακής αυτονομίας και μιας σειράς άλλων απαιτήσεων της σύγχρονης ζωής; Θα διαθέτει στρατιές επιστημόνων και τεχνητών; Τελικά η μαλακία είναι αστείρευτη..
.......................
Τυχαίο περιστατικό; Διαπληκτισμοί; Επίθεση στο μαγαζί; Προσασία; Φυσικά και δεν ξέρω γιατί ποτέ δεν έκανα αστυνομικό ρεπορτάζ αλλά: Σας συνιστώ ν' αποφεύγετε τους καβγάδες γιατί δεν είναι βέβαιο πως θα βγείτε ζωντανοί από την ζούγκλα που μας επιφύλαξε η καπιταλιστική αποκτήνωση της σωστής πλευράς της ιστορίας..
...........................
Μετά μου λέτε γιατί διαρκώς είμαι στην τσίτα και στα κάγκελα!! Φταίνε οι αλλεπάλληλες αλλά όχι αθώες «μαλακίες» που εκτοξεύονται ως τόμαχωκ επί της κεφαλής μας καθημερινά: Τσακαλώτος της αριστεράς νούμερο 2:
Κι εσύ ψωνισμένη Ελένη....
............................
Για την εικόνα ενός πολέμου -- Ουκρανία, παίζονται πλέον οι δυτικές καθυστερήσεις (έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την Ευρώπη) με σαρωτική αλλά όχι ισοπεδωτική -- δεν ισοπεδώνεις την ιστορία σου-- νίκη της Ρωσίας όπως από την πρώτη στιγμή είχα τονίσει και οι αναγνώστες του ιστότοπού μου το γνωρίζουν.Δεν είμαι αστρολόγος ούτε Πυθία. Απλώς κατά τις περιόδους που άλλοι ξύνονταν από τις καπιταλιστικές τους φαγούρες εγώ διάβαζα ιστορία των λαών. Και οι Ρώσοι είναι ανίκητοι και κυρίως σταθεροί στις θέσεις τους. Απόδειξη τούτου είναι η υποστήριξή τους στην υπόθεση των Ελγινείων από το σιχαμένο Αγγλικό αδελφάτο που προκάλεσε και τον αιματηρό εμφύλιό μας. Τι επομένως μέλλει γενέσθαι ή επί το ορθότερο τι θα συμβεί; Να συλληφθεί και ν' απαγχονιστεί ο φασιστοΖελένσκι πριν τον φυγαδεύσει η Δύση στο Μαϊάμι. Στις οθόνες σας ένας από τους άξιους συναδέλφους μου, ο Δημήτρης ο Λιάτσος που από κοινού με τον Θανάση Αυγερινό είναι σταθερά αποκαλυπτικοί από την .... λάθος πλευρά της ιστορίας..
........................