Ρε σε τι έχω φταίξει γαμώ πίστη μου γαμώ μέσα.. Ρε Πατσουράκες Νεφέλες Μυρτούδες Αντιγόνες και Σίες δεν έχετε ίχνος αντιληπτικής ικανότητας ν αποκωδικοποιήσετε, στην επί της Google ιστοσελίδα που εισβάλλετε, τις πολιτικές μουτσούνες με τις οποίες διασταυρώνεστε και μου γεμίζετε το mail με σκουντήματα;
Καμιά καριόλα (κρεββάτι) δεν προβάλλεται εκεί που να λούζεται στο κόκκινο ημίφως με τρανς επίπλωση. Εκτός και αν είστε τόσο διεστραμμένες που να ερεθίζεστε από αυτές. Κάτι σαν τα φοιτητοπάρτη πάρτη της "Νου και Δου εμπρός για την πρεζού" της παραλιακής νομίζετε πως είναι.. Ρε χαμένες πως πιστεύετε πως είμαι εγώ σήμερα; Ετσι όπως σε αυτή τη φωτό που αν ανοίξω θα δείτε πως 22 ετών τότε κρατώ στην αγκαλιά μου τον πρώτο μου γιο τον Γιάννο μου;
Πλανάστε πλάνην οικτρά. Είμαι έτσι όπως αυτή των τελευταίων εβδομάδων στο μολ της Δάφνης παραπλεύρως του σημείου εκτέλεσης του Παναγούλη που ήταν από τα πρώτα μου ρεπορτάζ και που γελοιοποίησα κατά την αναπαράσταση τον υποτιθέμενο δράστη..
(Σας έχω πει έχω εμπλακεί σε τόσα γεγονότα, που μάλλον είμαι ακόμη η πολιτική και κοινωνική ζωντανή ιστορία του τόπου μας.) «Λοιπόν Νου και Δου γραμμή για την μπουζού».. γιατί αν μείνετε ελεύθερες κι αχαλίνωτες το βέβαιο είναι πως θα ψηφίσετε ως τυπικά ξέκωλα. Τους πολιτικούς νταβάδες σας..


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου