Τους αντιπαθώ σφοδρά. Εμπορεύονται χιούμορ φτηνό. Λαϊκής αγοράς. "κάτι σαν τον βάρβαρο εμπαιγμό του Μιλανέζου ακροατή που τον υποχρέωσαν να παρακολουθήσει Αφρικανική οπερέτα." Με τις τηλεοπτικές καταγραφές όμως περί άλλων να τυρβάζουν. Πως σάρωσαν κατά την πρώτη εμφάνισή τους.Επομένως αν: Δεν πρόκειται περί στημένων συμπερασμάτων (κάποτε αυτή η ίδια εταιρία μετρήσεων θεαματικοτήτων είχε αποδώσει 60% τηλεθέασης σε αγώνα μπάσκετ που αναβλήθηκε λόγω τεχνικής βλάβης!!) δεν εκπλήττομαι Γιατί ποτέ δεν υπήρξα πεφτοσυννεφάκιας. Γνωρίζω πως δεν δικαιούμαι να εκπλαγώ από τα αισθητικά αντανακλαστικά ενός λαού που συστοιχίζεται στην ουρά για τα τσιφτετελορόκ της παραλιακής. Περί ανθρωπίδων κατοίκων των κατακόρυφων σπηλαίων πρόκειται. Που αδυνατούν να κατανοήσουν την μουσική αξία ενός the wall επί παραδείγματι. Ή ενός άξιον εστί. Ή ακόμη ακόμη μιας Πιρόγας του Μητσιά, μιας Ελένης της Χαρούλας και του ζεϊμπέκικου από τον Διονύση και την Σωτηρία . Για να μην επεκταθώ στα πατήματα μιας γάτας -- ο παραλληλισμός του εφευρέτη και δικού μας εν τιμή συναδέλφου της ατονικής μουσικής ( στις πλείστες των ταινιών του παγκόσμιου κινηματογράφου προβάλλονται ) Σκαλκώτα. Η ζημιά έτσι που επιφέρουν είναι διττή Αφ ενός προσβάλλουν το τηλεθεατήριό τους εκλαμβάνοντάς το ως καθρέφτης τους και αφ' ετέρου εξιερώνουν το υποκείμενο της διαχείρισής τους.. Αρβύλα που σας χρειάζεται...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου