Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025

ΟΜΟΦΩΝΑ ΕΝΟΧΟΣ Ο ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ

 Δεν είναι της αισθητικής μου θέματα σεξιστικά αλλά: Όταν ο θάνατος κρέμεται επί της κεφαλής μας, μ' εξοργίζουν οι ΜΚΟ των δικαιωματιστών και η λογοπλασία των γυναικτονιών από τα Metoo τους. 

Του απόλυτου υποβιβασμού του γυκαικείου φύλου, που από άνθρωπο κατέστησαν την γυναίκα σε ανθυποείδος του. 


 

Κατόπιν αυτών και υπό το βάρος της προχθεσινής ομόφωνης απόφασης που ελήφθη συμπερασματικά. -- Διότι ουδείς τρίτος υπήρξε παρών ή παρουσα. -- 

Το μπουζούκι είναι όργανο ο Αστυφύλαξ επίσης . Άρα και ο αστυφύλαξ όργανο είναι. 

Ο ηθοποιός --δεν μου είναι και ιδιαίρερα συμπαθής-- καταδικάστηκε και σε δεύτερο βαθμό. Για δύο απόπειρες σε βάρος νεαρών ηθοποιών οι οποίες: 

Σύμφωνα με στοιχεία που προσκόμισε η υπεράσπιση, στη συνέχεια έρχονταν σε τρυφερές ανταλλαγές μηνυμάτων με αυτόν!! 

Περιστατικά ως αυτό θα είχε κατά νου η Σιμόν Ντε Μποβουάρ -- σύζυγος του υπαρξιστή Σατρ και ηγέτιδα του φεμινιστικού κινήματος- στην τελευταία προ του θανάτου συνέντευξή της,  Ζήτησε ως να είχε στάξει η ουρά του γαϊδάρου συγνώμη από το γυναικείο φύλο, που οδήγησε κατά παραδοχή της στην καταστροφή.

 Για να διερωτάται έτσι κάθε σώφρων πολίτης του κόσμου πως διάβολο δύο παρ' ολίγον βιασθείσες (πως λέμε ολίγον έγκυος κάτι τέτοιο φανταστείτε) και μετά πάροδο πολλών ετών στην συνέχεια ν απαιτούν μετά θείας μανίας την δίωξη του παρ' ολίγον βιαστή τους; Και πότε; Όταν δια της ανταλλαγής μηνυμάτων επιδιώκουν την αναθέρμανση των σχέσεων με αυτόν; 

Τι αυτό αποκαλύπτει ; Παντελή απουσία αξιοπρέπειας; Παγίδευσή του ηθοποιού ; Πονάω αλλά μ' αρέσει; Και αν είχαν βιαστεί και καταστεί εγκυμονούσες, θα εισέρχονταν στην περιπέτεια της έκτρωσης, ή θα τεκνοποιούσαν τον καρπό του βιαστή τους; 

Θέματα που αν μη τι άλλο θέτουν επιτακτικά το ερώτημα των ορίων του φλερτ και κυρίως ποιος γέννησε πρώτος τι. Η κότα τ' αυγό ή το αυγό την κότα!! 

Όρια που σας βεβαιώ πως είναι απροσδιόριστα γιατί εξαρτώνται από εκείνο το κύτταρο που αρχικώς αναστατώνει και στην συνέχεια ορίζει τον οργασμό ενός εκάστου ή εκάστης εξ ημών. 

Και βεβαίως το παρελθόν του εν λόγω ηθοποιού --σύμφωνα πάντα με καταγγελίες στο Σωματειου Ελλήνων Ηθοποιών-- στοιχειοθετούσε ένα πλούσιο κακοποιητικό μητρώο, αλλά παρέμεναν αδρανείς στα ερμάρια του Σωματειου. Κάτι που μπορεί να τον σκιαγραφεί αλλά και συκοφαντεί. 

Άπαντες γνωρίζουμε τον σκληρό ανταγωνισμό στα καλλιτεχνικά παρασκήνια από τον οποίο δεν λείπουν ένθεν κακείθεν οι μύθοι υπερβολής. 

Ανταγωνισμός που πλέον και εξ αιτίας της καπιταλιστικής βαρβαρότητας έχει προεκταθεί σε όλους τους χώρους εργασίας.Η ζωή μου ο κοινωνικός θάνατός σου. (για τον οποίο ειρήσθω εν παρόδω λέξη δεν γράφτηκε σήμερα για τον εργοδότη της Πάτρας που σχεδόν λιντσάρισε εργαζόμενή του. Διευθυντικό δικαίωμα που όμως δεν εντάσσεται στις διεκδικήσεις ανατροπής του σπό τους δικαιωματιστές..) 

Αυτόν υπέστη ο Φιλιππίδης. Με τον οριστικό, όχι απλώς να μην είναι διαφορετικός, αλλά κατά βάση λυτρωτικός!! 

Και δεν ξέρω αν του άξιζε ή αν πρόκειται περί δικαστικής πλάνης δεδομένου πως ως γνωρίζετε στέκω εξαιρετικά επιφυλακτικός έναντι της λούφας και παραλλαγής από την μεταμοντέρνα επινόηση των δικαιωματιστών μεταξύ των οποίων και το metoo..Το οποίο μετά πάθους υπερασπίζεται το παρά φύσιν της ομοφυλοφιλίας..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: