Κλυδωνίζεται η γη κάτω από τα πόδια μας, η ανθρωπότης εκτός του ότι εξαθλιούται κινδυνεύει και με πυρηνικό ολοκαύτωμα, επί της Γραικυλίας δε αυξάνεται καθημερινά ο αριθμός των περιθωριοποιημένων και των αυτόχειρων και η ΑνταρσΥα με το ΚΚΕ μάχονται για την καθαρότητα της πολιτικής φυλής!! Αξιωματική αντιπολίτευση θα ήσασταν αν συνασπιζόσασταν υπακούοντας στην λαϊκή απαίτηση.. Είστε συνένοχοι που τρώμε τον γιο του εφιάλτη στη μάπα.. Επιλέξτε αυτό που θέλουμε εμείς να συμβεί και όχι αυτό που συνέβη..
Σε άρθρο του Ριζοσπάστη της Παρασκευής 14 Φλεβάρη 2025 που έχει ως θέμα τη στάση των εργατοπατέρων ενόψει της απεργίας της 28ης Φλεβάρη και το υπογράφει ο/η Δ.Π., υπάρχει η εξής αναφορά στους συνδικαλιστές της ΑΝΤΑΡΣΥΑ:
”Λένε (οι συνδικαλιστές της ΑΝΤΑΡΣΥΑ) π.χ. στο Εργατικό Κέντρο Αθήνας ότι «στρατηγική του κινήματος» πρέπει να είναι να …πέσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Μάλιστα, στο ΕΚΑ, η συγκεκριμένη παράταξη καταψήφισε την πρωινή απεργιακή συγκέντρωση στο Σύνταγμα, με αποτέλεσμα να μην καθοριστεί συγκέντρωση από το μεγαλύτερο Εργατικό Κέντρο της χώρας στις 28 Φλεβάρη!
Τι φανερώνει η στάση τους; Την προσπάθεια να περιοριστεί η πάλη των εργαζομένων στο ανεβοκατέβασμα κυβερνήσεων. Τέτοια όρια επιχειρούν να βάλουν στη δυναμική που μπορεί να αναπτύξει το εργατικό κίνημα, επειδή το βλέπουν σαν το χαλάκι πάνω στο οποίο θα σκουπίσουν τα πόδια τους οι επόμενοι επίδοξοι σωτήρες, αντί να κατοχυρώνεται σε κάθε μικρή και μεγάλη μάχη ο προσανατολισμός στην ανατροπή της πολιτικής του καπιταλιστικού κέρδους, που οδηγεί σε διαρκή εγκλήματα σε βάρος του λαού.”
Για να αποκατασταθεί η αλήθεια από τα ψεύδη:
Η θέση της ΑΤΕ-ΕΚΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι πως δεν αρκεί να γίνουν προσλήψεις και να αυξηθούν οι μισθοί των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο και να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να μηδενιστούν οι πιθανότητες ενός παρόμοιου εγκλήματος με αυτό της 28ης Φλεβάρη 2023 στο μέλλον.
Αλλά και ότι πρέπει το εργατικό κίνημα να βάλει ως στόχο να φύγει ΤΩΡΑ η HELLENIC TRAIN. Να καταγγελθεί άμεσα η Σύμβαση. Να εθνικοποιηθεί – κρατικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος χωρίς αποζημίωση, να επιστρέψει στο δημόσιο με εργατικό κοινωνικό έλεγχο.
Δεν αρκούν γενικόλογες αναφορές στα «δημόσια αγαθά» χωρίς καμία συγκεκριμένη αιχμή στο ιταλικό μονοπώλιο, την HELLENIC TRAIN. Όμως για αυτό το θέμα οι συνδικαλιστές της ΔΑΣ στο ΕΚΑ δεν είπανε ούτε μισή κουβέντα! Η ΔΑΣ θεωρεί “διαχείριση” ένα ρήγμα στην κεντρική επιλογή κεφαλαίου-ΕΕ για τις ιδιωτικοποιήσεις, αλλά θεωρεί πολύ επαναστατική γραμμή το να μείνει η ΗΤ στην θέση της και να ζητάει να πάρει μέτρα ασφαλείας, η ΗΤ της δολοφονίας και της συγκάλυψης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου