Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024

BLUBAR: ΠΑΡ’ ΟΛΙΓΟΝ ΕΚΡΗΞΗ

 

Από το μπουκαλάκι υποκατάστατο του τσιγάρου της Νταμπιντοφ εντός του πρακτορειου του ΟΠΑΠ !!! 

Προ δέκα ημερών αγόρασα από το επί της Πεντέλης SMALL Χαλανδρίου ένα φιαλίδιο αξίας οκτώ ευρώ, υπό την ψευδαίσθηση πως θα με βοηθούσε στην αποκοπη της σχέσης μου με το τσιγάρο. 

 


Το φιαλίδιο μου έσκασε ελαττωματικό το πέταξα και αγόρασα άλλο. Ήταν ή της τύχης μου ή αστοχία υλικού από την συγκεκριμένη παρτίδα, γιατί με το δεύτερο μια ανάσα απείχα από το να αποδημίσω εις κύριον. 

Με την πρώτη εισπνοή αυτό υπερθερμάνθηκε και το τιναξα πανικόβλητος από τα χέρια μου με συνέπεια να τρομοκρατηθούν οι θαμώνες όλου του πρακτορείου. Μα καταλάβαιναν πως όποιος θα τολμούσε να το αγγίξει θα υπόκειτο σε εγκαύματα τρίτου βαθμού. (τα πάντα είναι καταγεγραμμένα στην κάμερα του πρακτορείου)

Στο μεταξύ και εντός του αιφνιδιασμού μου είχα ήδη ρουφήξει το υγρό περιέχον του που έρεε ασυγκράτητο και μου έκαψε τον λάρυγγα τη γλώσσα και το στόμα. 

Κατέφυγα ως εκ τούτων στην Ντάμπιντοφ να την ενημερώσω και να μου δώσουν επαρκείς εξηγήσεις για το συμβάν. 

Κι αυτοί τι νομίζετε πως μου απάντησαν. 

Δια δύο φιαλιδίων ως δώρο κατά τη στιγμή που εγώ υπόκειμαι σε μια σειρά από εξετάσεις. 

Ή ηλίθιοι ή ένοχοι.. Εδώ αρνούμαι τις διαφημίσεις που προέκυψαν από το καθεστώς λεηλασίας των δημόσιων υπηρεσιών κι αυτοί οι παραισθησιασμένοι από το προϊόν τους, θεώρησαν ότι θα αποδεχτώ την ταπεινωτική αυτή προσβολή. 

Και στις δύο περιπτώσεις ή ηλίθιοι είναι ή ενοχοι. 

Στο μεταξύ όσοι έχετε καταφύγει στο συγκεκριμένο υποκατάσταστο του τσιγάρου ή πετάξτε το ή προσοχη. Ακολουθούν μηνύσεις γιατί δεν θα επιτρέψω να μου κλείσουν αυτοί το ραντεβού με τον Άγιο Πέτρο. Μπορεί άνετα και το καθεστώς.


Δεν υπάρχουν σχόλια: