Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

ΟΙ ΠΕΦΤΟΣΥΝΝΕΦΑΚΗΔΕΣ

Θυμάστε μήπως που σημείωνα πως δεν είναι μόνον ο τοπογράφος αλλά όλη η Μύκονος. Το γαμονήσι με κόκκινα φωτάκια σημειώνεται στον παγκόσμιο χάρτη. Ένα μαστροπείο μπράβων είναι όπως όλη η Ελλάδα που όμως κατά τους θεούσους και τους φασίστες είναι Ελληνική. Τιμή τους και καμάρι τους.. Απολαύστε διαλόγους!!



 Νέες αποκαλύψεις για το κύκλωμα μπράβων που εκβίαζε καταστηματάρχες υγειονομικού ενδιαφέροντος σε Μύκονο και Αττική. Το enikos.gr φέρνει στο φως διαλόγους που καταγράφουν τον τρόπο δράσης των μελών του κυκλώματος, με τον τρόμο που ένιωθαν τα θύματά τους να είναι εμφανής μέσα από τις συνομιλίες. Στη συνομιλία μεταξύ ιδιοκτήτριας καταστήματος στην Άνω Μερά στην Μύκονο και ενός υπαλλήλου από άλλο κατάστημα προκύπτει η δυσφορία των εκβιαζόμενων οι οποίοι έδιναν είτε εφάπαξ για την σεζόν τα χρήματα είτε κάθε μήνα. 

 Οι διάλογοι έχουν ως εξής: 

 • ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Ρε φίλε να σου πω, θυμάσαι την ημέρα που ήρθαν οι μπράβοι; 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: Ναι. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Τί ήταν; Τέσσερις του μήνα; ή πέντε Ιουνίου; 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: Δεν θυμάμαι ημερομηνία, γιατί; • ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ»: Έχω την εντύπωση… θυμάσαι που με είδες μια μέρα έκλαιγα; 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ»: Ναι, ναι. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ»: Και είχα φρικάρει με αυτούς. Έχω την εντύπωση ρε φίλε ότι τους είδα στο… πανηγύρι τώρα στα εννιάμερα και λέω… επειδή είσαι μόνο εσύ παρατηρητικός… ήρθαν στον Χ… κάτω; •ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ »: Δεν τους έχω ξαναδεί από τότε. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ«»: Από τότε δεν έχουν ξανάρθει; 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ«»: Όχι, και τώρα μεταξύ μας, αυτοί πρέπει να παίρνουν τώρα από τη Γλυφάδα, τα έχει αναλάβει ο αδερφός του Χ… . Όχι ο Χ… . 

• «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ»: Εδώ δεν έρχονται κάθε τέλος του μήνα; 

• «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ»: Όχι, όχι. Πρέπει να τα παίρνουνε από τη Γλυφάδα. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ«»: Εμένα έρχονται κάθε μήνα. 

• «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ»: Έρχονται εδώ και τα παίρνουνε; 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ»: Ναι ρε, εν ψυχρώ. Μέσα μπαίνουνε στο μαγαζί και ανοίγουν το ταμείο… μου λέει «φέρε». Αλλά προχθές, μετά το πανηγύρι, είδα κάτι… 

• «ΑΓΝΩΣΤΟΣ»: Είχατε συζήτηση; Ενοχλώ; 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Ναι. Είδα κάτι σκατόφατσες, κάτι γομάρια και λέω ο μόνος που είναι από κάτω παρατηρητικός, οι άλλοι δεν παρατηρούνε, θα ‘σαι μόνο εσύ. 

• «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Κοίτα, δεν τους πρόσεξα, στο πανηγύρι γιατί έτρεχα σαν τον Μέσι, αλλά σίγουρα μπορεί να έχουνε σκάσει. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Είναι αυτά τα γομάρια, τα… με τα τατού, τα… 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ«: Εγώ πήγα στον μπάρμπα του Γ… και του το ‘πα, (ακατάληπτο) του λέω σηκώσαν στον Πλατύ Γιαλό και πήγαν σε ένα μαγαζί που πουλάει κρέπες και αυτά, μου λέει «άντε ρε», μου λέει… «σίγουρα;» μου λέει «να πήγαν…», μου λέει, «σε σας, ναι, γιατί παίζει να πήγαν σε σας» λέει «γιατί έχετε και το μαγαζί στη Γλυφάδα, αλλά πήγαν στα ΣΤ…;» του έκανε τρομερή εντύπωση. Του λέω «σε σας έχουνε έρθει;» μου λέει «αν έρθουνε σε μένα» μου λέει «θα πρέπει να φύγω από το νησί» χα χα χα.

 • «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Α… ντάξει, ο Γ… είναι Γ… • ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ»: Ναι. 

• «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ»: Τελείως, αλλά ο Γ… έχει και πλάτες ρε φίλε. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Ναι ρε. • «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ»: Τι να λέμε. 

•ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ «: «Από τη ντροπή θα πρέπει να φύγω από το νησί» μου ‘κανε σε εμένα, χα χα. 

 • «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Μπορεί να ακουμπήσει κανένας τον ΜΠ….. τώρα κι εσύ; 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Του είπα ότι ήρθανε σε σας, του το είπα, το συζήταγα μαζί του. 

 • ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Μαλάκα… και λέω, λες τώρα που μας είδανε εδώ… με κόσμο, εσάς, εμάς, να μας ζητήσουν περισσότερα; 

• «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Όχι ρε, δε νομίζω, Άνω Μέρα είναι. 

•ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Ήθελα να ρωτήσω και τον Χ…, άμα έρθει ο Χ… θα του πω, μήπως τους είδε ξανά αυτούς; Ντάξει, εμένα μου ‘ρχονται κάθε μήνα, μου παίρνουν το φακελάκι και φεύγουν. 

•ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Μεγάλο ποσό αν επιτρέπεται; 

• «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Εμάς μας είπανε πέντε χιλιάρικα. • ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Το μήνα; 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Τη σεζόν ρε. 

•ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Α… •ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Ο Χ… ο Χ… μας είχε πει… και στον Θ… βασικά το είχε πει, νομίζω ότι είχανε κλείσει στα δώδεκα. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Τη σεζόν;

 • ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Ναι, τώρα τι να σου πω ρε φίλε. Αλλά λέω μόνο με αυτόν μπορώ να… μόνο με σένα, γιατί θυμάμαι που είχες πάρει τον πατέρα σου τηλέφωνο. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Άκου, τραγικό, εσένα δε σου (ακατάληπτο) ένα χιλιάρικο τον μήνα, άμα βάλεις πέντε μήνες σεζόν. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Ναι. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Ένα μισθό, εντάξει, κομπλέ είσαι, να ξέρεις, (ακατάληπτο) κομπλέ είσαι (ακατάληπτο).

 • ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Ναι ρε Βασίλη, αλλά εντάξει, είναι και αμαρτία από το Θεό να τα διν… γιατί να τα διν…

 •ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Γιατί να τα δίνεις; ναι ναι, εννοείται και χίλια και πεντακόσια γιατί να τα δίνεις; 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Γιατί; Αλλά σου λέω προχθές είδα κάτι σκατόφατσες και μου λέει και η Β@@@ «ηρέμησε ρε θ@@@, όλους τους βλέπεις…» 

• «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Όχι ρε δε θα σου ζητήσουν πιο πολλά. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Εγώ πλέον… 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Πες τους όχι ρε, δε στα δίνω, κάψτο, τι θα μου κάνεις; Επειδή μιλάτε με τους μπάτσους εσείς, το αναφέρατε; 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Καλά, οι μπάτσοι που είχαν έρθει τότε, είχανε έρθει για τις ζημιές που έκαναν για το σχολείο. • ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Το αναφέρατε; 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Τι να αναφέρουμε ρε φίλε, αφού είπανε ότι… μη τυχόν και το πείτε στην αστυνομία. Πού ξέρω εγώ με ποιον μιλάω και τι… 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Ναι καλά κάνεις. 

 • ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Αυτοί έχουν αφτιά παντού να πούμε. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Ναι ρε, και μπορεί να παίρνουν και αυτοί ρε… που ήρθαν εδώ… άστο ρε. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Άρα ο Χ@@@ δε δίνει φακελάκι από εδώ, δε μπαίνουν μέσα στο μαγαζί του. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Όχι, όχι. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Αυτός είναι ο τυχερός 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Τα ‘χουνε… είμαι σίγουρος ότι τα ‘χουνε βρει κάπως, ώστε να τα… ε…. με τα… παίρνουν λεφτά από Γλυφάδα. 

• «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Ντάξει καλύτερα, να μη φαίνεται μες στον κόσμο, εμένα δηλαδή που μου ‘ρχονται τέλος του μήνα…

 • ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Έρχονται δηλαδή όλοι μαζί; 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Δεν έρχονται, δύο έρχονται. Μία ένας, μία δύο. Την τελευταία φορά ήρθανε δύο. Αλλά εντάξει, χέζεσαι, άμα δεν είσαι συνεπής, δε ξέρεις τι περιμένεις, τί να λέμε. 

•ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Νταβατζιλίκι ε; χα χα. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Έτσι δεν είναι; 

 • ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ : Να πα να γ@@@@@@@@ ρε, τα κ@@@παιδα, τα γ@@@@@@α. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Αμ δεν είναι κ@@@@@@@α; Εύκολο χρήμα, ενώ εμείς που δουλεύουμε… Εντωμεταξύ, δε… ε… που βγαίνουμε στη Χώρα και αυτά, δεν τους έχει… εγώ δε τους έχω δει, να δεις μια φάτσα να πεις «Α, κάτι μου θυμίζει αυτός» και προχθές δεν ήταν αυτοί που έρχονται και μου παίρνουν τα λεφτά. Είδα σκατόφατσα. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Ρε συ, όλο το νησί μες τους μπράβους είναι και στους σεκιουριτάδες, ασφάλειες, μπορεί να ήταν σκατόφατσες από άλλα μαγαζιά και να ήρθανε… κάτι τέτοιο… 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Ναι… 

 • ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Γιατί στη Μικρή Βενετία δε τους βλέπεις όλους έξω; και… στη Μικρή Βενετία είναι. 

• «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Τέλος πάντων, ας έχουν Θεό και Παναγιά. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Ντάξει, θα περάσει τώρα, θα φύγουνε αυτοί. 

• «ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Καλά, τώρα το βάλαμε το αγγούρι στον κ@@@ μας φιλαράκι… θα το δίνουμε. 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ»: Και ‘γω στη θέση σου θα τα έδινα επί τόπου μαζεμένα άιντε, πάρτε τα μην ξανάρθετε. Να μην τους έχεις εδώ και να τους βλέπεις κιόλας, δώσ’ τα μία και καλή να μην ξανάρθουνε. Πάρτε τα όλα μαζί… βέβαια και αυτοί δε ξέρεις πως (ακατάληπτο) πάρτε τα όλα μαζί… 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ : Ναι ρε… 

•ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Θα πουν, αυτή βγάζει λεφτά, τα δώσε επί τόπου τα πέντε, πού τα βρήκε; Άστο… είναι, άμα το πιάσεις, αυτό είναι η προπαίδεια του μηδέν εγκεφαλικά, δεν έχουνε μυαλό, δεν ξέρεις πως τα σκέφτονται όλα. 

• ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ: Αλλά δεν έχουν ξανάρθει στο μαγαζί πάλι… 

• ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Όχι, όχι. Επίσης το enikos.gr φέρνει στο φως και τους διαλόγους που είχαν στο νησί, μέλος του κυκλώματος, με εκβιαζόμενο που έδινε χρήματα και ζητούσε να έρχεται κάθε φορά ο ίδιος εισπράκτορας για να ξέρουν πού δίνουν χρήματα: 

•ΘΥΜΑ: Έλα φίλε, είμαι στο μαγαζί, πού είσαι; 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: (ακατάληπτο). 

• ΘΥΜΑ: Έλα αγόρι σε π… σε έψαχνα ρε… μίλαγα με έναν μηχανικό για μία δουλειά… 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: Δεν πειράζει. 

• ΘΥΜΑ: Και μπούρου-μπούρου, μπούρου-μπούρου, ξεχάστηκα, κοιτάω το ρολόι… λέω «εντάξει» και τώρα με παίρνει τηλέφωνο πάλι «να κάνουμε και εκείνο να κάνουμε και τ’ άλλο να κάνουμε και τούτο», «ω να σου γ@@@@@ λέω, «κάτσε γιατί έχω ραντεβού». Και δε σε… στη φωνή δεν σε γνώρισα, λέω «ποιος είναι; άλλος είναι; πού να δώσω τα λεφτά;», δεν βγαίνουν που δεν βγαίνουνε κάθε φορά. Λοιπόν, ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πάρε πέντε τώρα γιατί στο τέλος θα μου κακοφανεί. Ένα, δύο, τρία, πέντε, ντάξει; 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: Ναι. 

• ΘΥΜΑ: Θα στείλω και μήνυμα εγώ στον Τόνι ότι τα πήρες. 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: Όκευ, εννοείται, έγινε. 

•ΘΥΜΑ: Και καλό είναι να ‘ρχεται ένας, για να ξέρω και ‘γω που δίνω και τι κάνω ρε φίλε, γιατί στο τέλος… 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: (ακατάληπτο) μαζί με το… ένα άλλο παιδί την άλλη φορά. 

•ΘΥΜΑ: Εσένα σε θυμάμαι, αυτό του ‘χω πει και από την αρχή «να έρχεται ένας» του λέω, γιατί μετά άμα σου πει ο άλλος «δεν μου τα ‘δωσε», τώρα εγώ θα του στείλω μήνυμα κατευθείαν «έδωσα άλλα πεντακόσια» για να ‘χω και γω (ακατάληπτο) τι δίνω, τι κάνω, δεν είναι ψέματα κάτι.. 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: Εννοείται, όχι αλίμονο. 

•ΘΥΜΑ: Το θυμάμαι ότι είχες… και τη πρώτη και τη δεύτερη φορά. 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: Όχι, τη πρώτη… έχω έρθει… μία μόνος μου… πάλι με τον (ακατάληπτο)… 

• ΘΥΜΑ: Μία μόνος σου και μία με ένα άλλο παιδί. 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: Ένα άλλο παιδί, μας είχες δώσει πεντακοσάρικο. 

• ΘΥΜΑ: Πεντακοσάρικο και μία τέσσερα. 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: (ακατάληπτο) και τη πρώτη, πρώτη πρέπει να είχε έρθει ένα άλλο παιδί. •ΘΥΜΑ: Δεν θυμάμαι, άλλο παιδί είχε έρθει τη πρώτη φορά ή όχι; Δε θυμάμαι… τώρα, καλά δεν έχει σημασία, το θέμα είναι ότι τώρα να είμαστε εντάξει, θα του στείλω και ένα μήνυμα τώρα να είμαστε κομπλέ, γιατι… 

• ΜΕΛΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ: Καλό βράδυ •ΘΥΜΑ: Έγινε, γεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: