Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024

ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΙ Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ

 Mε βαφτίσατε αιρετική φωνή της ορθόδοξης αριστεράς εν τω συνόλω της υποθέτω. Μη μου αποδίδετε τίτλους τιμής που δεν είμαι σε θέση ντυθώ. Ναι, αιρέσεις σαφώς και υπάρχουν. Μα στο μπόι αυτών που τις κουβαλάει μη συμπεριλαμβανομένης της σκιάς του. Και συνήθως είναι σαν τα καρφιά. Όσο πιο ισχυρές σφυριές δέχονται τόσο πιο πολύ βαθαίνουν. 


 

Την πίστη σε αυτό που ορκίστηκα από τα νεανικά μου χρόνια ακολουθώ, αν και ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω. Για ν αποδειχτεί πως οι όρκοι μου δεν ήταν παρόρμηση της εφηβικής ηλικίας. Αλλά η ενσωμάτωση της μιας και μόνης αλήθειας. 

Πως η αλήθεια είναι πράξη επαναστατικά ανατρεπτική. 

Δεκάδες φορές έχω περιθωριοποιηθεί γιατί ύψωσα μόνος το ανάστημά μου στον λαϊκισμό. Και επί τη ευκαιρία για όσους πολιτικούς εκφέρουν προς εντυπωσιασμό τον όρο αυτό. 

Λαϊκισμός παλιομαλάκες είναι η κολακεία των ταπεινότερων εκ των ενστίκτων. Κάτι σαν τα χαλιά αξίας 17 χιλιάδων ευρώ της Μιραράκη για το γραφείο της Κεφαλογιάννη.(θέμα τάξης και νοοτροπίας)

Ή ..ο ανήθικος Αντρέας της εξωσυζυγικής σχέσης. (Θέμα ανθρώπινης φύσης)

Ή των δημοσιογράφων που σε σχέση με την είδηση διδάσκονται το παράδειγμα αντί του ορισμού. 

Είδηση ζώα δεν είναι ο άνθρωπος που δάγκωσε τον σκύλο, αλλά ότι εκτρέπεται του κανόνος . Γιατί αν ο άνθρωπος δάγκωνε ελέφαντα δεν θα ήταν; (ακόμη και σήμερα αν τους ρωτήσετε στο ίδιο καταφύγιο θα κρυφτούν). 

Και εν τέλει δεν είναι το κρεβάτι του Κασσελάκη που μ απασχολεί. Αλλά το «προκρούστειο» κρεβάτι του νεοταξίτη πρωθυπουργού με τα μεταξωτά --αλλά πλήρη μολυσματικών πολιτικών ιών-- σεντόνια, στο οποίο συναινεί η αδελφή ψυχή, που τρομοκρατεί. 

Λούφα και παραλλαγή στο αποκορύφωμά της. Και πότε; Όταν η ουσιαστική πληροφόρηση και εξ αιτίας της μαζικής εισβολής εγκάθετων ή ηλιθίων από τα Μέσα Μαζικού Αυνανισμού, κατέστη βασικό αλλά εν ανεπαρκεία αγαθό. 

Έχω πανικοβληθεί από τις αφελείς ερωτήσεις αυτοαμφισβήτησης ατόμων ισχυρών πολιτικών αντιστάσεων, για τις πασιφανείς πολιτικές αιτίες μιας νομοθετικής πρωτοβουλίας. Οι μαθητικές τάξεις επί παραδείγματι , συρρικνώνονται. Γιατί σημάνθηκε απαγορευτικό στη μόρφωση των λαϊκών παιδιών υπακούοντας στο εξής δόγμα: 

Ένας μονάχος ληστής, είναι ένας ληστής. Ως επίσης κι ένας μονάχος δικηγόρος. Η σύζευξη όμως των δύο προδίδει επικείμενη εξέγερση. Τόσο απλό. 

Επομένως μη μου αποδίδετε ιδιότητες που δεν κατέχω. Γιατί είμαι ένας μοναχικός και μόνος δημοσιογράφος. Κάτι σαν τον Λούκι Λουκ φανταστείτε..

Δεν υπάρχουν σχόλια: