Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024

ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ..

ΤΟ ΕΥΡΩΜΠΟΡΝΤΕΛΟ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ, ΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙ ΑΠΛΕΤΑ ΕΚΕΙΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΡΜΕΝΙΟ. --ΓΙΑΤΙ; ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ..--ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΧΙ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΑΠΌΣΥΡΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ  ΤΩΝ ΧΟΥΝΤΑΙΩΝ ΤΟ 1968 ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ..-- ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ..

 


 Ενα ακόμα «χαστούκι» στα περί χρηματοδότησης έργων για τον λαό από την ΕΕ δίνει η απόρριψη, από την Κομισιόν, του έργου της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα. 

Σημειωτέον, είναι η δεύτερη φορά που η ΕΕ αρνείται να χρηματοδοτήσει το συγκεκριμένο έργο, το οποίο είναι αναγκαίο για τον λαό της περιοχής, και για λόγους ασφάλειας αλλά και για να μην κόβεται η πόλη στη μέση. 

Το ενδιαφέρον στοιχείο όμως είναι ότι σύμφωνα με δημοσιεύματα αυτό το έργο δεν κρίνεται «επιλέξιμο» για χρηματοδότηση, σε αντίθεση με άλλες σιδηροδρομικές γραμμές, «που σχετίζονται με αμυντικούς σκοπούς σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη». 

Οχι τυχαία, η ΕΕ χρηματοδοτεί την αναβάθμιση της γραμμής Θεσσαλονίκη - Ορμένιο, προφανώς όχι με κριτήριο τις συγκοινωνιακές ανάγκες του λαού αλλά για τη μεταφορά πολεμικού υλικού στη γραμμή πυρός των ΝΑΤΟ - ΕΕ με τη Ρωσία. 

Να λοιπόν άλλη μια διάσταση των «παράπλευρων» απωλειών από την εμπλοκή της χώρας στα βρώμικα ιμπεριαλιστικά σχέδια, που συμπυκνώνονται στο όραμα της αστικής τάξης και των κομμάτων της περί «γεωπολιτικής αναβάθμισης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: