Δευτέρα 29 Ιουλίου 2024

Ο ΚΡΙΚΟΣ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ

 Είμαι αιχμαλωτισμένος κρίκος μιας ανθρώπινης αλυσσίδας που: 

* Τα πάσης παραφύσης νούμερα κατέστησαν δια του ψηφιακού αυνανισμού φυσικοί αριθμοί  

* Το δεύτερο φύλλο ακυρώνει προσβλητικά για τον άνθρωπο την γέννα-- με το ανίκητο και αναντικατάστατο ένστικτο της μάνας-- εν ονόματι της καριέρας.. 

 

 * Το πρώτο φύλλο ακυρώνει εν ονόματι των ψυχοπαθητικών του απολαύσεων την οικογένεια αρνούμενο τους απογόνους.. 

* Η επιτυχία μετριέται από το έχειν και όχι από το είμαι 

* Οι ένθεοι υψώνουν τα σύμβολα της θρησκείας τους, λίγο πριν πιέσουν του κουμπί ενός ανθρωποκαταστροφικού πυραύλου.. 

*Οι άνθρωποι καταφεύγουν στην υποκριτική ευπρέπεια εν ονόματι του δόλιου στόχου της ψευδαiσθητικής ανέλιξής τους.. 

* Με ανθρωπίδες που ευκολότερα ξεχνούν την απώλεια της περιουσίας τους από τον θάνατο των γονιών τους 

* Τα τσινάρια να στήνουν αντίσκηνα στα τσιφτετελεροκάδικα των λευκών φυλάρχων, υποτασσόμενα στα πρωτογονα ακούσματα μιας ανελέητης βαρβαρότητας 

* Όπου τα δύο γένη τείνουν να γίνουν ένα με καμία μεταξύ τους διαφορά κι αυτό καλείται δικαιωματισμός στην επιλογή και όχι διαστροφή 

 * Όπου η ψηφιακή εικόνα και ήχος έχουν υποκαταστήσει την δια ζώσης επαφή 

Γι αυτό κι εγώ έχω πάψει από καιρού να εξιδανικεύω τις παρουσίες.. Έχει αποδειχτεί πως δεν θ' ανταποκριθούν ποτέ στις προσδοκίες μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: