...ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ...ΕΛΛΗΝΙΚΗ !!!
Το 90% του σιδηρονικελίου της Ευρώπης αλλά και το 70% παγκοσμίως κρύβεται στο υπέδαφος της ολοσχερώς ξεπουλημένης Ελλάδας. Γι αυτό πρώτα σε απαξιώνουν μετά σε συκοφαντούν και στο τέλος τους νικάς
Το 1968 κατασκευάστηκαν δύο οικισμοί στη Λάρυμνα Φθιώτιδας με σχολεία, νηπιαγωγεία, αθλητικές εγκαταστάσεις, εκκλησίες και πολιτιστικά κέντρα για τους εργαζόμενους της Εταιρείας ΛΑΡΚΟ.
Εκεί μεγάλωσαν τα παιδιά των εργατών, κάποια από τα οποία ακολούθησαν τη δουλειά των γονιών στο εργοστάσιο.
Σε αυτούς τους οικισμούς θα βρεθεί σε λίγο καιρό ο δικαστικός κλητήρας για να κάνει έξωση στις οικογένειες των πάνω από 1000 εργαζόμενων. Έξωση από τα σπίτια, τη δουλειά, τα χωριά τους.
«Εμείς παραδώσαμε τα κλειδιά της ΛΑΡΚΟ, τα κλειδιά της ζωής μας. Το μέλλον που μας προτείνει η κυβέρνηση έχει Γολγοθά» λέει στο tvxs ο πρώην εργαζόμενος Τάκης Καραμέρης.
Η ιστορία της ΛΑΡΚΟ έχει όλα τα δομικά χαρακτηριστικά της παθογένειας του ελληνικού κράτους:
Χρέη, σταδιακή απαξίωση με αποτέλεσμα και δυστυχήματα, κομματικά βολέματα, ρουσφετολογικές προαγωγές με υπέρογκους μισθούς, απουσία σχεδίου εκμετάλλευσης του πλούτου.
Είναι ένα τυπικό δείγμα για το πως μπορεί κανείς να μετατρέψει ένα χρυσωρυχείο που θα μπορούσε να προσφέρει στη χώρα μεγάλο κέρδος, σε άδειο τενεκέ, «χαρίζοντας» τον μετά ουσιαστικά σε συμφέροντα.
Στην προκειμένη περίπτωση, η ΛΑΡΚΟ την οποία το διεθνές περιβάλλον καθιστά περιζήτητη, αφού είναι η μοναδική παραγωγός σιδηρονικελίου στην Ε.Ε. και μία από τους πέντε μεγαλύτερες παραγωγούς παγκοσμίως, θα καταλήξει κατά πάσα πιθανότητα στην Hellenic Nickel, τη σύμπραξη των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και AD Holdings από το Λιχτενστάιν.
Και γράφουμε κατά πάσα πιθανότητα, γιατί εκκρεμεί η έκδοση απόφασης από το Συμβούλιο της Επικρατείας, που αναμένεται το Δεκέμβριο, για την προσφυγή της ιρλανδικής CMI, η οποία είχε καταθέσει καλύτερη προσφορά από την κοινοπραξία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τα μεταλλευτικά δικαιώματα, αλλά είχε αποκλειστεί επειδή δεν είχε καταθέσει προσφορά και για το εργοστάσιο της ΛΑΡΚΟ.
Πώς μια υπερχρεωμένη εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών;
Τα μεταλλεία της ΛΑΡΚΟ διαθέτουν έναν θησαυρό: το νικέλιο και το κοβάλτιο. Πρόκειται για τις δύο ορυκτές πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των μπαταριών που κινούν τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Το 2022 οι τιμές τους εκτοξεύθηκαν.
Βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας ζήτησης λόγω της ολικής στροφής της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση και θα μπορούσε να αποτελεί πηγή πλούτου για τη χώρα, καθώς το 90% του νικελίου της Ευρώπης βρίσκεται στο υπέδαφος της Ελλάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου