Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

ΤΟ ΕΧΕΙ Η ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ

 Συγκρούστηκα με την μοίρα μου και με ταξιτζή. Είπα να κάνω ένα δυο μπάνια αλλά άλλαι αι βουλαί των ταξιτζήδων κι άλλαι των ανθρώπων. 


 

Οδηγούσα ανέμελος σε μια υπέροχη παραλιακή διαδρομή από τα εκατομμύρια της ιδιοκτησίας του τόπου μας (ιδιοκτησία μας λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα) ώσπου ξαφνικά μπροστά μου σαν φάντασμα μια χοντρή στο δρόμο με την δεξιά πόρτα του ταξί ανοιχτή. (δεξιά γιατί είχε σταθμεύσει ανάποδα στο ρευμα κυκλοφοριας ο ταξιτζής να την αποβιβάσει) Αν ήμουν με τη μηχανή θα έπλεα εις ουρανούς..

Λειτούργησαν τ' αντανακλαστικά μου απέφυγα την χοντρή (ναι ρε ρατσιστής είμαι χοντρή με λιπώδες μυαλό ήταν σε όλα) αλλά με τον καθρέφτη μου που έσπασε βρήκα την ανοιχτή πόρτα του ταξί. Αιφνιδιαστηκα και το SUV μου  με χαμηλή ταχύτητα ευτυχώς έπεσε στο πεζοδρόμιο.. 

Συνέπεια αυτού ήταν να στραβωσει το ψαλίδι και το ακρόμπαρο και το τιμόνι να έχει ακινητοποιηθεί. 

Έντρομος ο ταξιτζής γιατί κατάλαβε την ευθύνη του, μου την έπεσε να με περιποιηθεί γιατί είχα τραυματιστεί ελαφρά και αιμορραγούσα..

 Θα κάνω δήλωση αύριο κι όλας είπε. Σιγά μην έκανε ο ταρίφας.. 

Και το κερασάκι στην τούρτα με τα σκατά; 

Είναι ασφαλισμένος σε μια εταιρία εκτός φιλικού διακανονισμού και άντε ψάξε να βρεις άκρη. Που πρέπει να βρω γιατί μεθαύριο πάω για χημειοθεραπεία και η ζημιά υπερβαίνει τις δύο χιλιάδες..Συγνώμη έτσι για το ασυνάρτητο της σειράς των αναρτήσεων αλλά όταν η τύχη αποφάσισε να με φωτογραφήσει εγώ έκλεισα τα μάτια στην λάμψη του φλας

Δεν υπάρχουν σχόλια: