Σάββατο 4 Μαΐου 2024

ψάχνουν πελάτες

Έμαθαν πως γ@μι$μ@στε και πλάκωσαν και τα ξέκωλα. Αποφάσισα κι εγώ να τις σεντράρω.. επειδή με έχουν και σας έχουν υποθέτω πρήξει Στο φτερό τα παίρνω πρέφα τα συγκεκριμένα αιτήματα φιλίας και πλέον τα ελέγχω γιατί άγγιξε το όριο ο αριθμος των φίλων.. Να ενημερώσω τα ξέκωλα της υποψήφιας φιλίας -- και ειδικά τη συγκεκριμένη πως είμαι υπερπλήρης ερωτικά και τα κριτήρια των επιλογών μου είναι αυστηρά. Δείτε το βίντεο που μου εστάλη και πείτε μου αν κάποιος άντρας όχι απλώς αρσενικό θα άξιζε να κατεβάσει τα παντελόνια του για δαύτη. Οι αναγνώστες μου πάντως αποκλείεται και με το συμπαθειο αν σε έναν δύο από τους χίλιους τόσους ακολούθους κάνω λάθος.Δείτε το βίντεό της..

https://wellvr.beamlngdate.net/?utm_source=da57dc555e50572d&s1=99207&s2=2009601&click_id=THOR1&ban=fb&j1=1

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: