Σάββατο 4 Μαΐου 2024

ΑΝΕΠΑΙΣΘΗΤΩΣ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ !!

 

Tα καλά νέα είναι πως αυξάνεστε και πληρώσατε κατά παράφραση των Χριστιανικών δοξασιών τον ιστότοπό μου. Τα κακά είναι πως με βάλατε σε μπελάδες. Με βιδώσατε σε γραφείο εξ αιτίας της συναισθηματικοπολιτικής σχέσης που μ’ έχετε υποχρεώσει. Και πλέον αυτού φορτώθηκα ενοχών. Για την πιθανή παραίτησή μου. Αυτό καλείται ληστρική εκμετάλλευση των ψυχικών και οικονομικών αποθεμάτων που διαθέτω. Δεν είμαι ανεξάντλητος. Θα τα φτύσω. Ανεκδιήγητοι είστε.. Ως γνήσιοι έλληνες της νοοτροπικής έπαρσης του ο Έλλην ποτέ δεν πεθαίνει. Το πρόσχημα. Ώστε μετά θάνατον να με καταγγείλετε ως λιποτάκτη των αγώνων. Των ποιών; Έστω αυτών που δίνετε δια αντιπροσώπων!! Το ραντεβού με τον Άγιο Πέτρο υπολείπεται να κλειστεί. Και τα τάλαρα για τον βαρκάρη του Αχέροντα. Για να κάνω από τώρα γενέθλια του θανάτου μου. Ε όχι ..Δεν θα πεθάνω κουφ@λ@ νεκροθάφτη. Σ’ εσέ αναφέρομαι Μητσοτέ.. (το μ μικρό όσο η πολιτικη σκιά σου που τη μετράς για μπόι..) Στα δεκατρία χρόνια της μνημονιακής – εξ αιτίας της τάξης των τραπεζιτών που ως θαλαμηπόλος τους υπηρετείς-- λεηλασίας μου άθλιε, η απώλεια εισοδημάτων μου, υπερέβη τα τετρακόσιες χιλιάδες ευρώ. Πίσω εδώ και τώρα σε αυτόν τον λογαριασμό: ΙΒΑΝ:GR 2701106920000069276936130.Διαφορετικά θα εξακολουθώ να σε φτύνω και να μοιράζω πόνο στην παράταξή σου..Κι ας νομίζετε ότι ψιχαλίζει.Ακολουθεί καταιγίδα αλλά είσαι ...ανεπαισθήτως αναίσθητος, γι αυτό και δεν την οσφραίνεσαι....

...................

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: