Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΤΟΛΗΣ

 Αγνοώ αν η κανονικότητα και μετά την βίαιη επέμβαση των Ζουγκερμπέων στο προφίλ μου αποκαταστάθηκε, αλλά ο ιστότοπός μου επί της Google δεν υπέστη την παραμικρή αμυχή από την αμερικανική ελίτ των φασιστών . 


 

Αντιθέτως!! Χθες υπερέβη τις 3742 επισκέψεις..

Και γράφω αμερικανική ελίτ γιατί ο αμερικανικος λαός και ιδία οι φοιτητές του Κολούμπια με εξέπληξαν. Ύψωσαν παλαιστινιακές σημαίες μέσα στο πανεπιστήμιο με τα ένστολα κατακάθια της … «δημοκρατικής όψης» του πολιτικού τους συστήματος να τους απειλούν. Είναι πλέον ηλίου φαεινότερο πως οι λαοί – πλην των εν χασμωδία ελλήνων – αφυπνίζονται. Και σε ότι αφορά τη προσωπική μου διαδρομή να τους ενημερώσω πως: 

Όταν η Μητσοτακικη αθλιότητα έστελνε στο ειδικό δικαστήριο έναν από τους πλέον έντιμους υπουργούς οικονομικών, τον Δημήτρη Τσοβόλα, όχι μόνον δεν κιότεψα αλλά είχα κατά την διάρκεια τού αυτοβούλως εγκλεισμού του στα γραφεία του Αρείου Πάγου, καλέσει από το δελτίο μου τον λαό να του συμπαρασταθεί. 

Για να δω έκπληκτος την επομένη από τα παράθυρα του ανωτάτου δικαστηρίου πενήντα χιλιάδες λαού να έχουν πλημμυρίσει την Αλεξάνδρας. Μέχρι και ο Τόλης (Βοσκόπουλος) είχε έρθει.. 

«Εγώ είμαι με την δεξιά είχε πει.. Αλλά αν καταδικαστεί αυτός ο σερνικός και τίμιος άντρας εγώ θα πάω μαζί του φυλακή!!» Υπάρχει στο διαδίκτυο ολη η δήλωσή του 

https://www.facebook.com/watch/?v=479977776982209 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: