«Είμαι εδώ επειδή δεν θέλω να δω τη συντριβή 787 ή 777». Αυτό δήλωσε στην επιτροπή της αμερικανικής Γερουσίας ένας μηχανικός της «Boeing», ειδικευμένος επί 17 χρόνια στον έλεγχο ποιότητας των αεροσκαφών, μετά τα συχνά ατυχήματα στα συγκεκριμένα αεροσκάφη.
Κατέθεσε ακόμα ότι όταν μετέφερε στην εργοδοσία τις ανησυχίες του, του είπαν «να το βουλώσει» και δέχτηκε απειλές για τη σωματική του ακεραιότητα. «Εχω ήσυχη τη συνείδησή μου, επειδή αισθάνομαι πως καταθέτοντας ανοικτά, θα σώσω πολυάριθμες ζωές», είπε στην επιτροπή.
«Εκανα ό,τι μπορούσα για να πω στον κόσμο πως τα 737 Max 9 συνεχίζουν ακόμη να μην είναι ασφαλή και να προειδοποιήσω τις αρχές για τους κινδύνους στην παραγωγή της "Boeing"», κατέθεσε ένας ακόμα έμπειρος τεχνικός της εταιρείας.
Σύμφωνα με την έρευνα, από τον περασμένο Γενάρη ο αριθμός των αναφορών από εργαζόμενους για προβλήματα στην παραγωγή αυξήθηκε κατά 500%. Ολοι όσοι καταθέτουν στην επιτροπή κάνουν λόγο για «σοβαρά προβλήματα» στην παραγωγή, που σχετίζονται με την πίεση για νέες παραδόσεις, από παραγγελίες που αυξήθηκαν κατακόρυφα μετά τον κορονοϊό.
Στη διάρκεια της πανδημίας, όμως, η εταιρεία απέλυσε μεγάλο μέρος του έμπειρου δυναμικού και τώρα δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην παραγωγή 50 αεροσκαφών 737 max τον μήνα (από 38 μέχρι πρόσφατα) μέχρι το 2025 - '26.
Ο χρόνος είναι χρήμα...
Οι προθεσμίες «τρέχουν», οι ρήτρες παράδοσης απειλούν τα κέρδη της εταιρείας και οδηγούν σε «κενά» και «λάθη» στην παραγωγή και στη συντήρηση. Κι αν συμβούν κάποια στιγμή τα «Τέμπη του αέρα», οι πραγματικοί ένοχοι θα παριστάνουν ξανά ότι ...πέφτουν από τα σύννεφα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου