Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

3εκ.890χιλ. επισκέψεις

 Και ολογράφως Τρία εκατομμύρια 890 χιλιάδες προβολές σελίδων οι αναγνώστες των οποίων κατά το 60% είναι συμπαγές κοινό και το 40% ανανεώνεται. 

Άνοιξα τον ιστότοπο από πολιτικό θυμό απέναντι στην παραπληροφόρηση και σας βεβαιώ πως δεν ανέμενα αυτή την αποδοχή, γιατί αποσιωπείτο όχι μόνον από εχθρικές, αλλά και από φίλιες δυνάμεις. 


 

Η ήττα όμως δεν εμπεριέχεται ως λήμμα στο λεξικό μου. Πείσμωσα. Μέχρι και το τελευταίο μου βιβλίο, από το οποίο θα είχα κάποιες οικονομικές προσόδους, έχω εγκαταλείψει ημιτελές. 

Και το αποτέλεσμα της επιμονής μου στο παράθυρο ενώπιόν σας. Κοντά οκτώ εκατομμύρια μάτια με εμπιστεύτηκαν και εξακολουθούν. 

Δεν σας κρύβω πως το αντίτιμο είναι ακριβό. Πανάκριβο. Κυρίως σε χρόνο, καταπόνηση και φυσικά εισοδηματικά, δεδομένου πως διαφήμιση αρνούμαι κατηγορηματικά ν’ αναρτήσω. 

Δεν είναι οι αναγνώστες μου χαχόλοι καταναλωτές. 

Άλλωστε όποια παραγωγή υφίσταται πλέον, προκύπτει εκ των υπηρεσιών και συγκεκριμένα εκ της λεηλασίας δημόσιων οργανισμών της ασφαλούς πελατείας. Η Ελλάς δεν είναι πλέον η υπό διαστολή χώρα της εφευρηματικότητας, αλλά η υπό συστολή χώρα της ασήκωτης ελαφρότητας του είναι της.Τον τουρισμό

 Και η διαφήμισή τους μου μοιάζει ξέπλυμα και κλεπταποδοχή. 

Υπήρξαν έτσι πρωινά που είπα ναι, εγκαταλείπω. Θα πάρω τις ιδεολογικές μου βαλίτσες και θα χαθώ κάπου στο Αιγαίο όσο ακόμη η προσάραξή μου σε κάποιο Ελληνικό νησί δεν απαιτεί βίζα. 

Μ’ ανοίγοντας το ψηφιακό εργαλείο, αντιμετώπιζα και εξακολουθώ έκπληκτος ν αντιμετωπίζω αξημέρωτα, τουλάχιστον 1500 άτομα σε ταυτόχρονη αναμονή της πρώτης ανάρτησης. 

Και ξαναμάζευα την καλούμπα του αετού των ονείρων μου. Πόσο μακριά όμως μπορεί να πάει αυτή η βαλίτσα του λύσε δέσε.. Δεν είμαι βιονικός. 

Ότι και αν συμβεί, θέλω να σημειώσω πως αν θέλετε να ξεκρεμάσετε το πολιτικό όνειρό σας από τα σύννεφα του ανεκπλήρωτου, συνδράμετε όλους όσους ανοίγετε τις σελίδες τους γιατί ελεήμων καπιταλισμός δεν υπάρχει. 

Δηλώστε οικονομική παρουσία που θα πάρει την έννοια της ηθικής δικαίωσης για τους εργάτες της ενημέρωσής σας. 

Παίξετε έστω και με προσωπικές θυσίες με τους κανόνες του καπιταλισμού.. Όποιος λειτουργεί σοσιαλιστικά εν μέσω της καπιταλιστικής βαρβαρότητας είναι καταδικασμένος σε ναυάγιο.. 

Καταθέστε στην τράπεζά σας μια πάγια εντολή της τάξης του ενός ή δύο ευρώ μηνιαίως στις σελίδες της αρεσκείας σας. Ελάχιστα από τους πολλούς ούτε ευρώ από τους λίγους. 

Σε προσωπικό επίπεδο δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να κωπηλατώ και για πόσο. 

Στη περίπτωση που το κάνω αν εξακολουθήσω να ζω κι εσείς επιμένετε να είστε παρόντες σ’ αυτό το ανυπότακτο πολιτικό προσκλητήριο, ο αριθμός του τραπεζικού λογαριασμού –ανοιχτός σε κάθε κακοπροαίρετο ή καλοπροαίρετο έλεγχο-- που συνδέεται με την ιστοσελίδα είναι αυτός : 

 

692/769361-30 (ΕΘνική Τράπεζα)ΙΒΑΝ:
GR 2701106920000069276936130

Δεν υπάρχουν σχόλια: