Μόλις χθες (https://klydonas.blogspot.com/2024/01/blog-post_448.html?fbclid=IwAR3Z2UJFoCln5Nz-rL_ETWyBBG47Ws5zhjIkRwrN0jJqGGX2ssUddZ9KYbI) έγραφα την απίστευτη φυσική καταστροφή που θα φέρουν εξ αιτίας των πρώτων υλών τους τα «Υβριδικά που επι πλέον αποδεικνύονται και εξαιρετικά ...βρώμικα αυτοκίνητα». Δεν πρόκειται περί πλάσματος της φαντασίας μου. Αλλά περί αφοπλιστικής παραδοχής των κατασκευαστών της δήθεν πράσινης ανάπτυξης.
Σύμφωνα με μελέτες, λοιπόν, τα υβριδικά δεν είναι και τόσο «πράσινα», αφού προκειμένου να «χωρέσουν» όλα τους τα τεχνικά χαρακτηριστικά, έγιναν πιο βαριά και επομένως το ίδιο ρυπογόνα με τα παλιότερης τεχνολογίας!
Αλλά και η περαιτέρω ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης φαίνεται ότι «ασθμαίνει», λόγω έλλειψης πρώτων υλών για τις μπαταρίες, αλλά και εξαιτίας των αυξημένων τιμών των αυτοκινήτων.
Η περιβόητη «πράσινη στροφή» φαίνεται λοιπόν ότι ...«ξεμένει από καύσιμα».
Γι' αυτό η ΕΕ σκοπεύει να αναπροσαρμόσει τους κανόνες, ώστε τα υβριδικά να μην χαρακτηρίζονται πλέον «καθαρά» μοντέλα, αλλά να αλλάξει και ο τρόπος μέτρησης των ρύπων, ώστε να δοθούν περισσότερα κίνητρα για την εξάπλωση των αποκλειστικά ηλεκτρικών μοντέλων, «παίζοντας» και με τους ανταγωνισμούς που οξύνονται ανάμεσα στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Νέα «πράσινα χαράτσια» λοιπόν ενόψει για τους λαούς και νέα «μπόνους» σε επιχειρηματικούς ομίλους της ηλεκτροκίνησης, με τον γνωστό φερετζέ της «προστασίας του περιβάλλοντος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου