Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

ENA ΦΛΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ

 Τους ακούω στη δημοσιογραφική πιάτσα να μιλούν για ακολούθους και σεληνιάζομαι.. «Εσύ Ευγένιε πόσους έχεις;» τους ξεφεύγει ένα ερώτημα που σηκώνει τους πόρους μου σαν πευκοβελόνες από τον θυμό.. 


 

Τι θα πεί ρε καθυστερημένα ακόλουθος και στην βάση τίνων πολιτικών κοινωνικών ή οικονομικών τίτλων θ αποκτούσα δηλητηριώδη ουρά σαν του σκορπιού που θα στραφεί εναντίον μου; 

Βασιλικός αυλικός είμαι ή μήπως ανακτορικός τσανακογλείφτης και οικονομικός «CEO» -- κατά τα σύγχρονα ειωθότα— της χρηματιστηριακής λεηλασίας; 

Έναν ιστότοπο κοινωνικού πολιτικού και οικονομικού σχολιασμού διαθέτω που ξέρω ότι έχει γίνει καρφί στο συστηματικό μάτι εξ αιτίας του αριθμού των επισκεπτών.. 

Μόνο που αυτοί όλοι δεν είναι ακόλουθοί μου, αλλά υποψιασμένοι αναγνώστες, που ψάχνουν στον πυρήνα των γεγονότων να εξορύξουν την αλήθεια.  Που δεν καταπίνουν αμάσητα ότι γράφεται αν και έχω δοκιμαστεί και κριθεί ως προς την αξιοπιστία μου. Και είμαι παλιομαλακισμένα υπερήφανος γι αυτούς που ελέγχουν ακόμη και μένα.

Δεν ανήκω στα ξέκωλα ούτε και στους καθωσπρεπίστες. 

Δεν εμπορεύομαι ανθρώπους ούτε και είναι ο ιστότοπός μου νυφοπάζαρο, αν και ο έρωτας δεν είναι απαγορευτικός. Αντιθέτως ευπρόσδεκτος αρκεί να είναι αληθινός. Να μην είναι προϊόν συναλλαγής. Ν’ αποδεικνύει πως η ζωή είναι εν…ζωή!! 

Επομένως όχι. Δεν έχω ακολούθους.. 

Συνασπισμένους στην επαναστατική αλήθεια φίλους έχω, που δεν διαπραγματεύομαι την παρουσία τους – όπως θα διαπιστώνετε—για διαφημιστικούς σκοπούς. 

Όποιο φυσικό πρόσωπο επιθυμεί να προβάλλει το πόνημά του ή το προϊόν του, στην πρώτη σελίδα μου, το κάνει δωρεάν και μετά μεγάλης μου ικανοποίησης. 

(Εξαιρούνται οι γαμημένες τράπεζες της εξαθλίωσής μας. Κανένα πάρε δώσε με αυτές) 

Ακόμη και σήμερα που ζορίζομαι με όσα έχω υποστεί καταθέτω ένα γιγαντιαίο όχι στους ομίλους και στις αλυσίδες που μου ζητούν διαφημιστικό χώρο. Μόλις αγγίξω τις άκρες μου βιολογικά και οικονομικά – όπως επί παραδείγματι τώρα-- θα τον κλείσω αξιοπρεπώς. Όπως τον άνοιξα. Γιατί ένα φλας είναι η ζωή. Σε όποια της μορφή.. Αρνούμαι ν αποσυντεθώ εν ζωή..

Δεν υπάρχουν σχόλια: