Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2023

ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

 Κοινωνική ζούγκλα !! Μόλις χθες μεταξύ 9.30 και 10.00 με προσπέρασε σύριζα αυτοκίνητο λευκό επί της Μεσογείων στο ύψος του Δαναού, συνέπεια της κίνησης του οποίου ήταν, να ξυρίσει την αριστερή πλευρά της μηχανής μου και με πετάξει επί της ασφάλτου τριάντα σαράντα μέτρα πέραν του σημείου συνάντησής μας. 


 


 

Κατά τα ήθη κι έθιμα των νεοταξιτών μ' εγκατέλειψε αιμόφυρτο επί της ασφάλτου κι εξαφανίστηκε αλλά αυτό είναι άλλης τάξης μεγέθους ζήτημα. 

Ένα μικρό δείγμα των συνεπειών από τη μοιραία αυτή συνάντησή μου μ έναν εποχούμενο βερζεβούλη το βλέπετε στην εικόνα μου από το φορείο του νοσοκομείου του Ευαγγελισμού. 

Όταν ξεκίνησε η επί του σώματός μου μέθοδος επανασυναρμολόγησης δια της κοπτοραπτικής που κάποτε μεσουρανούσε στην ελλάδα. 

Είμαι με δυο τρία σπασμένα πλευρά, σοβαρό αιμάτωμα στο μέτωπο που κατέρχεται σκοπεύοντας το μάτι και την όρασή μου και κάποιες άλλες πληγές δευτερευούσης σημασίας που όμως πονάνε πολύ. 

Επέστρεφα από μια ακυρωθείσα χήμειο λόγω του ότι βρέθηκα θετικός στον κορωναϊό για πέμπτη φορά.. (εγώ κι αυτός έχουμε συμφιλιωθεί..) 

Και γιατί κάνω χρήση της μηχανής μου για τις χήμειο και όχι του αυτοκινήτου μου ή ταξί; 

Επειδή αφ' ενός οι θέσεις στάθμευσης στο νοσοκομείο Γεννηματά μετά τις οκτώ έχουν εξαντληθεί και αφ' ετέρου δεν θέλω να επιβαρύνω το ταμείο μας με την χρήση ταξί που για όλους τους δημοσιογράφους είναι το ιερό δισκοπότηρό μας. 

Και το καπάκι στην τούρτα με τα σκατά. 

Η μηχανή μου εκλάπη όπως μου δήλωσαν δυο τρεις φίλοι που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν !! 

Δεν ξέρω αν θα επιβιώσω και από αυτή τη περιπέτεια αλλά αν όχι καλά κρασιά με τη ζωή που επιλέξατε.. 

Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη σημεία αντίστασης. Ένα από αυτά είναι το προσωπικό του Ευαγγελισμού. 

Πάρτε μια ιδέα από τα αποτελέσματα των συνδικαλιστικών εκλογών : ΚΚΕ 53% Δεξιά 31% Ανταρσύα 9%  Σύριζα 5% και Πασόκ αντε και γαμίσου 2%

...............................


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: