Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023

FLYOVER ΚΑΛΕΙΤΑΙ

 ...Ο ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΑΣΘΜΑΤΙΚΟΣ ΠΝΙΓΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΞΕΦΤΙΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΥΜΝΟΥΝ!! ΕΔΩ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ΣΤΑ FLYOVER ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΑΟΡΑΤΩΝ ΘΑΝΑΤΩΝ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ..ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ;

.......................

 

 
Τις επιπτώσεις που έχει η κατασκευή του «Flyover» στη ζωή των εργαζομένων της Θεσσαλονίκης, αλλά και τα άμεσα αιτήματα που έχουν διαμορφώσει μέσα από τα σωματεία τους ενάντια στη νέα ραγδαία επιδείνωση της ζωής τους, παρουσίασαν χτες στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου εκπρόσωποι των Σωματείων Εμποροϋπαλλήλων, Επισιτισμού - Τουρισμού και «e-food».

Οπως είπε ο Κυριάκος Τσιαούσης, αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕΠΕ και μέλος του ΔΣ του ΕΚΘ, ήδη από τις πρώτες 5 μέρες από την έναρξη των εργασιών «γίνεται κατανοητό πόσο δίκιο είχαν δεκάδες σωματεία, φορείς, η πλειοψηφία των κατοίκων που ζητούσαν ουσιαστικά μέτρα, εμπεριστατωμένη επιστημονική μελέτη και εξασφάλιση συγκεκριμένων προαπαιτούμενων πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε εργασία».

Και πρόσθεσε πως ταυτόχρονα με τις υπερωρίες, τις διπλές βάρδιες του νόμου Γεωργιάδη και τα ωράρια - λάστιχο, το κυκλοφοριακό χάος στην πόλη θα αναγκάζει έναν εργαζόμενο να ξοδεύει για τη δουλειά του, μαζί με το πήγαινε - έλα, από 10 έως και 12 ή και παραπάνω ώρες. «Μόνο αν σκεφτεί κανείς πως εργαζόμενος που μένει στη Μενεμένη και δουλεύει στη Θέρμη, πριν τις εργασίες, ήθελε τουλάχιστον 1 ώρα για να πάει στη δουλειά του, γίνεται αντιληπτός ο εφιάλτης που θα ζήσουμε. Αντίστοιχα, θα αυξηθεί κατά πολύ και το κόστος που αυτοί σηκώνουν για καύσιμα και για τη φθορά των οχημάτων. Ιδιαίτερα όταν οι περισσότεροι από αυτούς αξιολογούνται και πληρώνονται με βάση το κομμάτι και την ταχύτητα εξυπηρέτησης.

Ηδη οι επιχειρήσεις βρήκαν αφορμή για νέα επίθεση σε εργασιακά δικαιώματα, φέρνοντας αλλαγές στο ωράριο των εργαζομένων, αξιοποιώντας το κομφούζιο που προκαλεί στους δρόμους η κατασκευή του "Flyover". Αντίστοιχα, αρχίζει να διαμορφώνεται υβριδικό μοντέλο τηλεργασίας και με φυσική παρουσία, με τους εργαζόμενους να μην ξέρουν τελικά πότε, για πόσες ώρες και από πού θα εργαστούν.

Ολη αυτή η συζήτηση φέρνει στο προσκήνιο με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την ανάγκη για σύγχρονες και ασφαλείς συγκοινωνίες. Φανερώνει την απαράδεκτη καθυστέρηση της κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης και την τραγική κατάσταση που βρίσκονται τα ΜΜΜ και ο ΟΑΣΘ. Χωρίς την ουσιαστική αναβάθμισή τους, είναι άτοπη η όποια συζήτηση περί πραγματικής μείωσης του κυκλοφοριακού προβλήματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: