Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023

ΚΑΠΟΙΕΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΙ ΗΣΥΧΑΖΟΥΝ;

 

Άγνωστη για τους σημερινούς νέους η θεσμική σημασία της ονοματοδοσίας που την προσπερνούν ως πεπερασμένη. Να τους ενημερώσω επομένως πως: Αν μέχρι το 1981 δεν βρισκόταν ένας νονός ή νονά, κι ένας παπάς να επικυρώσει θρησκευτικά την επιθυμία των γονιών σου, δεν είχες δικαίωμα εγγραφής στο σχολείο!! Θα παρέμενες αγράμματος εξ αιτίας του Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια!! Έτσι και σε ότι με αφορά οι ονομαστικές γιορτές δεν με συγκινούν, για να μην φανώ προκλητικός και πω ότι μ αφήνουν παγερά αδιάφορο. Και πριν απ’ όλους και όλες η δική μου. Σήμερα όμως και κατά την θρησκευτική παράδοση του λαού, γιορτάζουν οι Κατερίνες, οι Κάτιες, οι, Κατίνες και κυρίως οι Καίτες μια εκ των οποίων υπήρξε η μητέρα μου. Μεγάλη για μένα η γιορτή της αφού από κοινού από τον πατέρα μου, μου δόθηκε το δώρο της ζωής.Το μόνο που με θλίβει είναι πως δεν την τίμησα με τ’ όνομά της αφού στάθηκα εντελώς άχρηστος. Παρά την σφοδρή μου επιθυμία γενοβολούσα γιούς (εσχάτως και εγγονούς) σα να είχα καταπιεί το αρσενικοβότανο!! Ανεξαρτήτως αυτών εύχομαι σε όλες τις φέρουσες την ονομασία της σημερινής γιορτής φως και χρώματα της Άνοιξης στη ζωή τους. (Στις οθόνες σας η Κυρία (Κλειώ Δενάρδου) που ως νήπιο με φρόντιζε δεδομένου πως οι γονείς μου ήταν ... κομμουνιστές κι εξόριστοι του μετεμφυλιακού κράτους ερειπιώνα για το οποίο οι ..νοικοκύρηδες του κάθε Κασέλα είναι περήφανοι..)

............................

 

 ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: