Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2023

(I Can't Get No) Satisfaction.

 

Να εξομολογηθώ δια μέσου της πασίγνωστης ροκ σκηνής και της επιθετικής μουσικής σύνθεσης που ακολουθεί πως: Πλέον έχω αποκλείσει την πρόσβαση στις φωτό των χιλιάδων φίλων μου, σε οποιονδήποτε  έχω αποκρούσει κάθε νέο αίτημα φιλίας. για λόγους της προστασίας τους από διαφημιστικές ή δόλιες εισβολές. 

Περιορίζω έτσι το πλήθος των αναγνωστών μου γιατί γνωρίζω καλά πως η γλώσσα μου είναι ιδιόμορφη ως δύστροπη ορισμένες φορές. Και στοχεύω αποκλειστικά σε υποψιασμένους και ευαίσθητους φίλους που με πιάνουν στο φτερό. 

Ωστόσο. 

 


Λίγο έλλειψε στην αθεράπευτη αυτή μανία μου να καταστρέψω και τους γιους μου κατά τις πανελλήνιες εξετάσεις και στο μάθημα της έκθεσης.  Επέμενα στην δημοσιογραφική καταγραφή των γνώσεών τους όμως: ήταν άλλη η δομή της αφήγησης που ζητείτο από τους ιεροεξεταστές. 

Τέλος καλό όλα καλά. 

Ηλιόλουστο κυριακάτικο πρωϊνό είναι εισπνεύστε ζωή και ενέργεια από τον ήλιο και τουλάχιστον εσείς κατά κυριολεξία ξεσηκωθείτε με το αντίπαλο δέος των Beatles τους Rolling Stones της εφηβείας μας.. (I Can't Get No) Satisfaction..ασύλληπτος ο Μικ Τζάκερ παροξυσμός στη πλατεία)

Εγώ όμως όχι. 

Μόλις χθες αργά τη νύχτα αναστατώθηκα γιατί ο ήχος του κινητού με ξύπνησε βίαια για να παραλύσω υπό το εξής άκουσμα: Πως αποβίωσε και δεύτερος –μετά τον σπουδαίο μουσουργό Κώστα Ευαγγελάτο-- εκ των κατά κόσμο φίλων, κατ εμέ αδελφών, ο πρώην πρόεδρος του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών. Ο Κώστας Παπαβασιλείου. Νοσοκομεία υπο διάλυση.. Πανίσχυρο μικρόβιο ενδονοσοκομειακό.. και εδώ.. Ένας εκ των εντιμότερων ανθρώπων που έχω γνωρίσει. Βολιώτης αλλά: Ουδεμία σχέση με Μπέους..

Τι σας μέλλει;

Είναι ο πανεπιστημιακός που κατά την διάρκεια της οκταετούς θητείας του και εν ονόματι του Ελληνικού λαού εντόπισε τον χρυσό της Χαλκιδικής για να τον ξεπουλήσει ο Πάχτας στους Καναδούς της Ελντοράνντο. Πως λέμε η Μακεδονία είναι μία και ελληνική, ο χρυσός της όμως όχι. 

Ζωή και του λόγου σας αλλά επαναστατική

Δεν υπάρχουν σχόλια: