Πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις -- τετράκις σκόπευα να γράψω γιατί τέσσερις είναι οι μήνες που αριθμεί από την αρχή του ο χρόνος-- 57 νεκρούς σε εργασιακά ατυχήματα θρηνούν ισάριθμες ελληνικές οικογένειες.
Μεταξύ αυτών και έντεκα σιδηροδρομικοί στο γνωστό δυστήχημα.
Αλλά αυτοί δεν συνυπολογίζονται γιατί κατά τον Μητσοτό ήταν τροχαίο!!!!
Που θα πάει ρε αποπλύματα. Θα ξυπνήσει ο λαός και τότε η αυθάδειά σας θα υποσκελίσει την χρησιμότητά σας!!
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οργάνωση για την Υγεία και Ασφάλεια της Εργασίας (ΟSHA), πριν ακόμη κλείσει το πρώτο τετράμηνο του 2023 συνολικά 57 άτομα έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της εργασίας -μεταξύ των θυμάτων είναι οι 11 εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους που ταξίδευαν με τη μοιραία αμαξοστοιχία, τους οποίους το υπουργείο Εργασίας δεν τους υπολογίζει στα εργατικά δυστυχήματα.
Με δύο εικοσιτετράωρα διαφορά, η φετινή επέτειος της εργατικής Πρωτομαγιάς συνέπεσε με την Παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία.
Η 28η Απριλίου ήταν η μέρα που ονοματοδότησε η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας στις 14 Απριλίου του 2022, συμπεριλαμβάνοντας το «δικαίωμα στην εργασία σε ένα ασφαλές και υγιές εργασιακό περιβάλλον» ως μία από τις θεμελιώδεις ανθρώπινες αξίες που καταπατώνται κατάφωρα, αφού περίπου 2,9 εκατομμύρια εργαζόμενοι πεθαίνουν κάθε χρόνο εξαιτίας εργατικών δυστυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών και τουλάχιστον 402 εκατομμύρια υποφέρουν από τις επιπτώσεις εργατικών ατυχημάτων, που μπορεί να μην τους στέρησαν τη ζωή, τους διέλυσαν όμως την υγεία και τη ζωή. Και το ελληνικό μερίδιο σε αυτό το έγκλημα που συντελείται σχεδόν καθημερινά κάθε άλλο παρά αμελητέο είναι.
Οσο κι αν προσπαθεί η κυβέρνηση να το κρύψει ή και να το υποβαθμίσει με στατιστικά στοιχεία ελλιπή και παραπλανητικά. «Οι αριθμοί», όπως είπε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Οργάνωσης για την Υγεία και Ασφάλεια της Εργασίας (ΟSHA), Ανδρέας Στοϊμενίδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου το πρωί της περασμένης Παρασκευής, «λένε την αλήθεια».
Και η αλήθεια είναι ότι, πριν ακόμη κλείσει το τετράμηνο του 2023, οι άνθρωποι που έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της εργασίας, ανήλθαν σε 57. Μεταξύ των θυμάτων είναι οι 11 εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους που ταξίδευαν με τη μοιραία αμαξοστοιχία.
Ομως, το υπουργείο Εργασίας δεν τους λογίζει ως εργατικά δυστυχήματα. Aλλά ως τροχαία! Για την κρατική στατιστική, επίσης, ο αγρότης που έχασε τη ζωή του επειδή τον καταπλάκωσε το τρακτέρ ή και ο ντελιβεράς δεν είναι παρά θύματα τροχαίων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου