Σάββατο 22 Απριλίου 2023

ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΑ ΜΕ ΤΗ ΓΙΔΑ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ

 Κατά την περίοδο που νοσηλευόμουν με ΧΑΠ και κορωναϊό στο Σωτηρία η εταιρία προμηθευτής ενέργειας ΕΝG με χρέωσε (απόντος εμου μένω μόνος) με ποσά δυσανάλογα των καταναλώσεών  μου και δεδομένου ότι με απειλούσε με διακοπή της παροχής διακανόνισα το χρέος και το αποπλήρωσα.

Αλλά αυτοί εξακολουθούσαν στα έναντι να με επιβαρύνουν κατ' εκτίμηση ώσπου αποφάσισα να κατέβω στον μετρητή. Για να διαπιστώσω τι; Ότι τους έπιασα με την γίδα στη πλάτη.. Κι εγώ αυτά δεν τα συγχωρώ..  

(εισέπραξα 23000 ευρώ από την αυτοκινητοβιομηχανία ΦΟΡΝΤ για μια στραβοπιασμένη βίδα βάσης μηχανής και δυόμιση εκατομμύρια από την τότε ΔΕΗ γιατί το πλεονάζον ρεύμα μου έκαψε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές..) Διαβάστε την επιστολή μου: 


Κυρίες κύριοι.. 

Μετά τις διαμαρτυρίες μου για αλλεπάλληλες και άδικες χρεώσεις ύψους δυόμιση χιλιάδων ευρώ, που παρά τις διαμαρτυρίες μου και υπό την απειλή της διακοπής του ρεύματός μου διακανονίστηκαν, σας ενημερώνω εξωδίκως ως προς τα εξής: 

ΣΥΛΛΗΦΘΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΔΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ 

Επρόκειτο δηλαδή περί λαθροχειρίας που μόλις χθες εντόπισα και σας θέτω ενώπιον των ποινικών και αστικών ευθυνών σας. Τι συνέβη ; 

Απλώς αποφάσισα να αποτυπώσω τις ενδείξεις του μετρητή μου για ν’ αποκαλυφθεί η απάτη ή στην καλλίτερη περίπτωση το λάθος. Στις 18—01—2023 ο μετρητής μου είχε, σύμφωνα με την ΔΕΔΗΕ και την Εταιρία σας, καταγράψει 98604 αλλά ως χθες το απόγευμα, μετρούσε φαίνεται αντιστρόφως, με την εικόνα του να δείχνει 98113!!! 

Επομένως: 

Απαιτώ να μου επιστραφούν τα ποσά που ένα έτος και δια μέσου του διακανονισμού κατέβαλα ως αδίκως καταλογισθέντα και εισπραχθέντα. 

Ευγένιος Ανδρικόπουλος Δημοσιογράφος Μέλος της ΕΣΗΕΑ Και της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια: