Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

ΑΪΝΤΕ ΘΥΜΑΤΑ ΑΪΝΤΕ ΨΩΝΙΑ.

 Ήμουν μόλις έξορμος (εφηβεία) ακόμη, όταν αίφνης στις πολιτικές μου
εξερευνήσεις διασταυρωθηκα με τις απόψεις ενός βουλευτού της δεξιάς. 

Τότε ΕΡΕ. Εθνική Ριζοσπαστική Ένωση.. 

Ροδόπουλος το όνομα αυτού και αν δεν με απατά η μνήμη μου—συγχωρείστε με – 14 ετών ήμουν όταν το βλέφαρό μου έπεσε πάνω του, αλλά θαύμασα τον κυνισμό του.


 

--Που στηρίζεστε τον ρώτησε ο δημοσιογράφος της Δημοκρατικής Αλλαγής – αυτή διάβαζε η οικογένειά μου-- και ξεκινάτε από μια εκλογική βάση κοντά στο 30%; 

 --Να σας πω.. Στηριζόμαστε στο κεφάλαιο και τα παρακολουθήματά του, που αγγίζει το 10%. 

Μετά έχουμε εξακριβώσει πως έχει ριζώσει στα στήθη των ελλήνων το ..μεγαλείο της φυλής που είναι άλλο ένα 10% 

Ουρά μας επίσης είναι η μάζα των μικροαστών των μεγάλων φιλοδοξιών πλουτισμού, κοντά ένα 10% και αυτό.. 

Κι ανάμεσά τους ο απροσδιορίστου ποσοστού γνήσιος ορεσείβιος αναλφάβητος!!!!!!!

Εκλογές έρχονται. Δεν ξέρω πως αλλά τίποτα δεν άλλαξε από τότε με την επιβεβαίωση να έρχεται από την ανωτέρω εικόνα της Θάτσερ.. 

Άϊντε θύματα άϊντε ψώνια άϊντε ΣΎΜΒΟΛΑ αιώνια.. 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: