Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

ΣΤΟΥΣ 57 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ

Οι ιδιωτικοί και γενικώς μνημονιακοί σιδηρόδρομοι στις ράγες της κολάσεως

 


Πλέον, οι νεκροί της τραγωδίας ανέρχονται στους 57, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η προϊσταμένη της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Λάρισας, Ρουμπίνη Λεονταρή, στο Star. Την ίδια ώρα, έχει αυξηθεί δραματικά και ο αριθμός των αγνοούμενων με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Γιάννη Οικονόμου, να αναφέρει ότι υπάρχουν 56 επιβάτες, τα ίχνη των οποίων έχουν χαθεί. 

Θρήνος πάνω από το χάος Έχουν ληφθεί συνολικά 52 δείγματα DNA από συγγενείς που ψάχνουν τους αγαπημένους τους που αγνοούνται μετά την τραγωδία στα Τέμπη και όλοι στο αρμόδιο τμήμα της ΕΛ.ΑΣ. ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με την ταυτοποίηση των θυμάτων, σύμφωνα με όσα μετέδωσε το OPEN

Πιο συγκεκριμένα, οι επιστήμονες εκτιμούν πως θα χρειαστούν δύο με τρεις ημέρες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Υπάρχουν 9 ταυτοποιήσεις μέχρι στιγμής ωστόσο είναι μια διαδικασία που μέχρι να ολοκληρωθεί, να φτάσει στο τέλος και να εξεταστούν όλα τα δείγματα, θέλει χρόνο. Σημειώνεται πως έχουν ληφθεί δείγματα τόσο από σορούς όσο και από ανθρώπινα μέλη που βρέθηκαν διάσπαρτα στα βαγόνια. 

Την ίδια ώρα, το μεσημέρι της Πέμπτης ο σταθμάρχης της Λάρισας που είναι αντιμέτωπος με βαριές διώξεις, μεταφέρθηκε στον εισαγγελέα υπό άκρα μυστικότητα και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί το Σάββατο. 

Η δικογραφία που έχει σχηματιστεί και έχει μεταφερθεί στον εισαγγελέα δεν είναι η τελική καθώς θα ενισχύεται συνεχώς με καινούρια στοιχεία και καινούρια δεδομένα, ενώ η σύλληψη του σταθμάρχη είναι μόνο ένα κομμάτι της έρευνας η οποία συνεχίζεται και μάλιστα σε υψηλό βαθμό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του το ΟΠΕΝ. Όπως σημειώνει, αυτό που έχει μέσα η δικογραφία αυτή είναι οι τρεις καταθέσεις που ελήφθησαν χτες, Τετάρτη, η απολογία που έδωσε ο 59χρονος σταθμάρχης και κάποια ηχογραφημένα μηνύματα που υπάρχουν. 

 Επειδή είναι σε εξέλιξη και η έρευνα του κ. Ντογιάκου είναι πολύ πιθανό η δικογραφία να αποτελέσει στο τέλος ένα κομμάτι μιας μεγάλης δικογραφίας η οποία θα σχηματιστεί και η οποία κατά την ανεκδοτολογία  θα πάει σε υψηλό επίπεδο. Θα την χειριστεί δηλαδή πιθανώς ένας εφέτης ανακριτής. Ποια ερωτήματα πρέπει να απαντηθούν Παράλληλα, θα ανοίξει το ερώτημα της διερεύνησης των ευθυνών. Δεν θα μείνουμε μόνο στο τι πήγε λάθος εκείνο το μοιραίο βράδυ. 

Η βεντάλια θα ανοίξει και στο γιατί συνέβη αυτό; (Ντογιάκια παραμύθια της χαλιμάς) Γιατί δεν είχαν ληφθεί κάποια άλλα μέτρα; (γιατί στους μνημονιακούς χρόνους ποτέ δεν ετέθη η ζωή τουλάχιστον ισοδύναμη στη σχέση κόστους οφέλους) Γιατί δεν υπήρχαν οι δικλίδες ασφαλείας που έπρεπε; Τι λάθος γινόταν γενικότερα στους σιδηροδρόμους, στο ΟΣΕ, στον τρόπο που γινόταν η κίνηση των τρένων. 

Επειδή πάει σε ανώτερη βαθμίδα δικαστική η διερεύνηση της υπόθεσης θα πιάσει η μπάλα της διερεύνησης ανθρώπους που ενδεχομένως θα είχαν κάνει έναν έλεγχο για το πώς λειτουργούσε για παράδειγμα ο συγκεκριμένος σταθμάρχης, γιατί ήταν μόνο αυτός εκεί; Κάτω από ποιες συνθήκες επελέγη από τους προϊσταμένους του να είναι εκεί;, σημειώνει το Οπεν..

Δεν υπάρχουν σχόλια: