*Και ποιος είναι αυτός ο πολιτικός μοχλός που σήμερα επιστρατεύεται από την άρχουσα τάξη για να υψωθεί το στήριγμα των σφιχτόκωλων κυρπαντελήδων και των αστικοποιημένων βλάχων;
*Ποιοι είναι οι κοινωνικοί του δεσμοί που του παρέχουν το δικαίωμα να στηρίξει τις διεκδικήσεις και τα όνειρα ενός λαού καθυποταγμένου στον νεοαυταρχισμό του καπιταλισμού;
*Πότε οι φορείς του καταλήφθηκαν --όπως τότε εν τη γενέσει του ιστορικού κόμματος—από τη θεία μανία ν’ αλλάξουν τον κόσμο;
*Πότε ένιωσαν Άη Γιώργηδες εξόντωσης του μυθικού στοιχειού που εμείς για τον σκοπό αυτό συστρατευτήκαμε πίσω από τους στιχους: «κι ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος / κέρδος ποτέ μα από παθήματα χορτάτος / που συνηθίζει στην κάθε βρομιά / αρκεί να έχει γεμάτη την κοιλιά…»;
*Πότε συσπειρώθηκαν πίσω από το πανό καταγγελίας του παγκοσμιοποιημένου κτήνους;
*Ποια στελέχη του ανακάλυψαν ως νεογεννηματάδες, τον εκσυγχρονισμό της συναίνεσης με μια αδυσώπητα αντιλαϊκή δεξιά, έτσι ώστε να θολωθούν τα όρια μεταξύ του συντηρητισμού και του προοδευτισμού;
*Πότε όλα αυτά τα κομματικά τσόλια ενσωματώθηκαν στην ιδέα πως: Των κομματικών στελεχών προηγούνται οι φωταγωγήσεις τους καταμεσής των κοινωνικών αγώνων και όχι από τις δέσμες του σκοτεινού φωτός των τηλεοπτικών στούντιο;
*Από πού και ως που ένας πολιτικός σημερινός νομάς καλείται να υπερασπιστεί την ιδέα της νέας αλλαγής;
*Ποια συγγένεια μπορεί να έχει αυτός της εύπλαστης πολιτικής συμπεριφοράς από τον εν όπλοις γενειοφόρο της δημιουργικής αλλαγής της δεκαετίας του 1980;
*Ποιος είναι ο σύχρονος και ευέλικτος διαχειριστής ενός ακαθόριστου πλούτου της οθόνης και της πλαστικοποίησης;
*Να σου πω εγώ ποιος είσαι: ο «κόσμος του ΣημιτοΠασοκ», ο «κόσμος της Μεταδεξιάς του Κυριάκου», ο «κόσμος της μετέωρης νέας ψηφιακής ταυτότητας». Ενας αριθμος σε μια ξεσαλωμένη τεχνολογία του μεταβιομηχανικού ναρκισσισμού που τρομοκρατεί..
Εσύ δεν είσαι ο Πρασινοφρουρός των λαϊκών αγώνων ούτε και μπορείς να γίνεις. Γιατί δεν κατάλαβες ποτέ ότι κανένα δημιούργημα δεν θα υψωθεί ποτέ πάνω από τον δημιουργό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου