Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΜΠΡΙΖΑ !!!

 Ακόμη στην αναμονή είναι οι πολίτες που εγκλωβίστηκαν την 24η Ιανουαρίου στην είσοδο και την έξοδο της Αττικής Οδού κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα» Τάζουν διχίλιαρα για να κρύψουν τις πομπές τους

 


Ένα χρόνο μετά της σφοδρής χιονόπτωσης που παρέλυσε την Αττική, με εκατοντάδες οδηγούς να εγκλωβίζονται στην Αττική Οδό για τουλάχιστον 20 ώρες, αρκετοί δεν έχουν λάβει την ακόμη την αποζημίωση των 2000 ευρώ. 

Υπενθυμίζεται ότι το χάος που είχε προκληθεί ανάγκασε τότε τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ορίσει το ποσό της αποζημίωσης στα 2.000 ευρώ, ωστόσο έναν χρόνο μετά, πολλοί άνθρωποι που είχαν εγκλωβιστεί, δεν έχουν λάβει τις αποζημιώσεις. 

Οι δικηγόροι Κατερίνα Φραγκάκη και Χάρης Λαδής μίλησαν στο MEGA για τις αποζημιώσεις των εγκλωβισμένων από το χιόνι στην Αττική Οδό πριν από έναν χρόνο. 

 Τάζουν διχίλιαρα για να κρύψουν τις πομπές τους 

Επίσης, κάποιοι άλλοι από τους εγκλωβισμένους κατέφυγαν στη δικαιοσύνη για την ταλαιπωρία και τον κίνδυνο που υπέστησαν και δεν υπέγραψαν το χαρτί για τα 2.000 ευρώ που δεν θα τους επέτρεπε να έχουν άλλη νομική απαίτηση από την εταιρεία. 

Όπως για παράδειγμα ο κ. Τηλέμαχος εγκλωβίστηκε στην Αττική Οδό για 22 ώρες μέσα στο ταξί επιστρέφοντας από την δουλειά του, ενώ αντιμετώπιζε προβλήματα με την καρδιά του και είχε χειρουργηθεί έναν μήνα πριν. 

«Εμένα βρίσκεται στο νομικό κομμάτι η υπόθεση, έχω κάνει μήνυση, είχα όμως εγώ να το αποδείξω γιατί είχα τις αποδείξεις από την Αττική Οδό, καθώς και του ραδιοταξί. Εμείς προχωράμε νομικά. Εγώ δεν ήμουν οδηγός, ήταν ο οδηγός του ταξί ο δικαιούχος κανονικά. Εγώ που ρώτησα τον οδηγό, δεν ήταν ιδιοκτήτης, οπότε δεν θα έπαιρνε ούτε αυτός αποζημίωση», περιέγραψε χαρακτηριστικά. 

«Εγώ για όλο αυτό που πέρασα και που περνάω, γιατί είχα και πρόβλημα μετά και με τους πνεύμονες, λόγω των πολλών ωρών που έμεινα στο κρύο, διεκδικώ το ανώτατο ποσό που μπορώ να πάρω», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: