Ξεχάστε τους νέους τους έχουμε χάσει από καιρό.. Δηλαδή τους λεηλατημένους απομάχους της ζωής και της δουλειάς τους έχουν δεδομένους; Τελικά οι πιο ενοχλητικοί ηλίθιοι είναι εκείνοι που προβάλλουν άποψη..
Βασικό σύνθημα της Νέας Δημοκρατίας στο δρόμο προς τις κάλπες θα είναι «το είπαμε - το κάναμε», προκειμένου να καλλιεργηθεί ένα θετικό αφήγημα για την επόμενη ημέρα.
Κεντρικός βέβαια στόχος είναι να συσπειρωθούν οι γαλάζιοι ψηφοφόροι, ωστόσο παράλληλα αναζητείται ένα άνοιγμα στο κεντρώο χώρο. Πρόκειται για ένα κοινό που σε μεγάλο βαθμό στις κάλπες του 2019 είχε ψηφίσει Νέα Δημοκρατία αλλά δε διατηρεί στενούς δεσμούς με το κόμμα.
Και στο γαλάζιο στρατόπεδο ανησυχούν μήπως το συγκεκριμένο ακροατήριο επιλέξει την αποχή ή στις κάλπες της απλής αναλογικής στραφεί σε μια ψήφο με αντικυβερνητικά χαρακτηριστικά. Για να αποφευχθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο στην κυβέρνηση επιδιώκουν με μια στρατηγική συγκρίσεων με τον δίδυμο αδελφό της τον ΣΥΡΙΖΑ μήπως και κερδίσουν ένα σημαντικό κομμάτι από τους κεντρώους ψηφοφόρους.
Στο πλαίσιο αυτό δίνεται βαρύτητα στην επικοινωνία του κυβερνητικού έργου και στην αποτύπωση των στόχων της επόμενης τετραετίας και γαλάζιες πηγές σημειώνουν πως όσο πιο κοντά θα έρχονται οι κάλπες τόσο θα γίνονται πιο εμφανή τα διλήμματα της επόμενης αναμέτρησης.
Να προσεγγίσει τους νέους που είναι ένα δύσκολο κοινό και ποτέ δεν τους είχε επιδιώκει η κυβέρνηση. Μια σειρά δράσεων που έχουν ανακοινωθεί το τελευταίο διάστημα - όπως το πρόγραμμα για φθηνή στέγη- εστιάζουν σε αυτό το ακροατήριο, ενώ ανάλογες κινήσεις θα γίνουν και τους επόμενους μήνες (π.χ. ψευδοαύξηση κατώτατου μισθού την Άνοιξη).
Με δεδομένο πάντως πως η τελευταία εκλογική αναμέτρηση έγινε το 2019 δεν είναι εύκολο να υπολογιστεί πως θα κινηθούν οι σημερινοί 18ρηδες και σε ποιο βαθμό θα επιλέξουν την αποχή ή θα στραφούν στη λεγόμενη ψήφο διαμαρτυρίας.
Από τη γαλάζια πλευρά πάντως θα επιχειρηθεί μια ενίσχυση της παρουσίας του κόμματος δια μέσου των γνωστών τρολ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς εκτιμάται πως έτσι θα μπορέσουν ευκολότερα να παρουσιάσουν τις θέσεις τους σε ένα νεότερο ακροατήριο.
Παράλληλα στη Νέα Δημοκρατία στόχος είναι να αυξήσουν τα ποσοστά του κόμματος στο γυναικείο κοινό. (ναι καλά καταλάβατε.. σε αυτές που έχουν αφαιρέσει όλα τα τα αποκτηθέντα προνόμια από την δεκαετία του 80!!) Για παράδειγμα, έμφαση δίνεται σε μια σειρά κινήσεων που έχουν ως στόχο να διευκολύνουν τη συμμετοχή των γυναικών στην αγορά εργασίας (π.χ. επιδοτούμενα προγράμματα απασχόλησης, (καμαριέρες πωλήτριες σερβιτόρες κι άμα λάχει συνοδές πολυτελείας) αύξηση της άδειας μητρότητας στον ιδιωτικό τομέα).
Στο δρόμο προς τις κάλπες επιδιώκεται επίσης να αυξηθεί η συμμετοχή των γυναικών στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. (οι γνωστές σουσούδες της άρχουσας τάξης και οι αναγνωρίσιμες τηλεοπτικές κατίνες) και ήδη έχουν γίνει οι πρώτες ανακοινώσεις. Επίσης, αναμένεται να υπάρξουν στοχευμένες εμφανίσεις του Κ. Μητσοτάκη σε εκπομπές που παρακολουθεί το γυναικείο κοινό, ενώ θα αξιοποιηθούν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προσέγγιση του συγκεκριμένου ακροατηρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.