ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ .."ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ" ΑΠΘ Τ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ
Πώς γίνεται σε ένα πανεπιστήμιο - «πρότυπο», όπως παρουσιάζεται το ΑΠΘ, με έσοδα 65 εκατομμύρια ευρώ από ερευνητικά προγράμματα και 15 εταιρείες με «τεχνοβλαστούς», που «απενοχοποιούν τη σύνδεση του πανεπιστημίου με την ελεύθερη οικονομία», όπως καμαρώνει ο πρύτανης, να κινδυνεύουν φοιτητές, επειδή τα αμφιθέατρα είναι «τίγκα» και «ξεχειλίζουν» από τα παράθυρα;
Κι όμως γίνεται!
Γιατί το πανεπιστήμιο που ενσωματώνεται ολοένα και περισσότερο στις ανάγκες της αγοράς, λειτουργώντας το ίδιο με τέτοιους όρους, είναι πανεπιστήμιο που πολτοποιεί τις ανάγκες των φοιτητών, ακόμα και τις πιο στοιχειώδεις, όπως να τους εξασφαλίσει τις αναγκαίες σύγχρονες υποδομές και μια θέση στα αμφιθέατρα, στα εργαστήρια, στη βιβλιοθήκη, στην πρακτική άσκηση.
Η «σαρδελοποίηση» άλλωστε στις αίθουσες και στα αμφιθέατρα εξηγείται και από τη μεγάλη έλλειψη καθηγητών.
Οπως ανέφερε σε δήλωσή της η αναπληρώτρια κοσμήτορας της Νομικής του ΑΠΘ (είναι η σχολή όπου έγινε το «ατύχημα» με την πτώση του φοιτητή από το παράθυρο), εδώ και δέκα χρόνια το εκπαιδευτικό προσωπικό έχει μειωθεί από 110 σε 70!
Κατά τ' άλλα, η κυβέρνηση και το κράτος «σκίζονται» να βάλουν την αστυνομία στα πανεπιστήμια και υπογράφουν εκπαιδευτικές συμφωνίες με τα ...Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καλλιεργώντας προσδοκίες για «βροχή» από πετροδόλαρα στα ΑΕΙ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου