Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022

Άφωνος έμεινα

 .. με τον θάνατο …του αρχιμανδρίτη Χρυσόστομου .. 

 

Βρεθήκαμε αντιμέτωποι από την πρώτη στιγμή που διορίστηκε στην εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα απέναντί μου.. Ημιμαθής, φανφαρόνος, φασαριόζος, φληναφληλόγος, αλλοπρόσαλλος, οργανωτής επί πληρωμή επιτόπιων λαϊκών συναυλιών και εκδρομών και εν τέλει οπαδός του χριστιανισμού και όχι ρέκτης της πίστεως.. 

 


 

Από την πρώτη της τοποθετήσεώς του επιδίωξε να με γνωρίζει θεωρώντας ότι ένας δημοσιογράφος μεταξύ του ποιμνίου του είναι απολύτως απαραίτητος των «ιερών δημοσίων σχέσεών του». Το επιδίωξε όμως με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Την κατήχηση. Δίχως να έχει λάβει υπ’ όψιν του το τοις πάσοι γνωστό ιστορικό μου σε σχέση με την εκκλησία. 

Πως την αποδέχομαι σεβόμενος τις λαϊκές παραδόσεις του λαού μου, γιατί εκεί την έχω εντάξει, αλλά αρνούμαι διαγωνίως και καθέτως τις αναπόδεικτες διδαχές περί του υπέρτατου όντος. 

Απόδειξη τούτου ήταν και εξακολουθεί, πως δεν έχω πατήσει το πόδι μου εντός της, πλην της βαπτίσεως του υιού μου και του γάμου μου. Μυστήρια που συντελέστηκαν από κοινού αλλά και που: Επειδή συνομιλούσα συχνά εκτός αυτής, όταν εντός της ιερουργούσε ο πρώην αρχιμανδρίτης Τιμόθεος, ρέκτης της ΑΕΚ και του σοσιαλισμού και προσκεκλημένος καθημερινά του καναλιού και της εφημερίδας που διαφέντευα.. 

Τον απέφευγα έτσι παρά το ότι αυτός δεν έχανε ευκαιρία να με προσεγγίσει προπαγανδίζοντας τις ελεημοσύνες του. Επί των οποίων του παρατηρούσα σταθερά πως: δεν ήταν τίποτα πέραν του ότι απενοχοποιούσαν τον πολιτικό διάβολο, έναντι της ύπαρξης του καθεστωτικού θεού.. 

Η σύγκρουση έτσι και μάλιστα εκτός της οικίας μου ήταν αναπόφευκτη.. Η αλήθεια είναι πως επειδή είχε προκαλέσει εχθρότητες, πολλοί προβλέπαμε πως θα είχε κακό τέλος, αλλά ποτέ δεν φανταζόμαστε πως θα κατέληγε κατά τον μαρτυρικό αυτό τρόπο. 

Ποιο; Ότι οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν πως βρέθηκε απαγχονισμένος με τη ζώνη του και ότι τα πρώτα στοιχεία παρέπεμπαν σε αυτοκτονία. 

Αυτό που αναμένεται από την ΕΛΑΣ είναι το πόρισμα του ιατροδικαστή για να διαπιστώθούν τα αίτια του θανάτου του 52χρονου αρχιμανδρίτη Χρυσόστομου Λεβογιάννη, ο οποίος εντοπίστηκε νεκρός το μεσημέρι της Τετάρτης στο διαμέρισμα που διέμενε επί της πλατείας Αμερικής. 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είχε σημάδια από μώλωπες και αίματα, αλλά και τις πρώτες μαρτυρίες των πεφτοσυννεφάκηδων πως ήταν ένας άνθρωπος έξω καρδιά Η νεκροψία νεκροτομή θα δείξει..

Δεν υπάρχουν σχόλια: