Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ

 Συμφωνία μεταξύ των υπουργείων άμυνας Γερμανίας Ελλάδας για την αποστολή στην φασιστοουκρανία σαράντα αρμάτων μάχης.. Ξεκίνησε το αμυντικό στριπτ-τιζ της Ελλάδας και μάλιστα υπό τις σάλπιγγες της Τουρκικής υστερίας.. Πρόκειται περί μειοδοτών και θα καταδικαστούν. Αν όχι από τον φυσικό τους οπωσδήποτε από τον ιστορικό τους δικαστή.

 

 
Βαθαίνει η εμπλοκή της Ελλάδας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία με αποστολή κι αλλού πολεμικού υλικού στην κυβέρνηση Ζελένσκι, μπαίνοντας έτσι ακόμα περισσότερο στο στόχαστρο των αντίπαλων ιμπεριαλιστικών κέντρων αλλά και αποδυναμώνοντας παραπέρα την άμυνα της χώρας για τα ΝΑΤΟικά σχέδια.

Οπως ανακοινώθηκε την Παρασκευή από το υπουργείο Αμυνας, «σε συνέχεια της απόφασης του πρωθυπουργού, Κυρ. Μητσοτάκη, και του καγκελαρίου Olaf Scholz, ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Ν. Παναγιωτόπουλος και η Γερμανίδα υπουργός Αμυνας Christine Lambrecht, προκειμένου να υποστηριχθεί η άμυνα της Ουκρανίας, ενάντια στη συνεχιζόμενη επιθετικότητα της Ρωσίας, συμφώνησαν για την παραχώρηση 40 τεθωρακισμένων οχημάτων μάχης BMP-1 από την Ελλάδα στην Ουκρανία, τα οποία θα αντικατασταθούν από 40 τεθωρακισμένα οχήματα μάχης MARDER, που θα παραχωρηθούν από τη Γερμανία στην Ελλάδα».

Θυμίζουμε ότι λόγος προηγουμένως γινόταν για 30 τέτοια οχήματα σοβιετικής σχεδίασης που έχει στη διάθεσή του ο Στρατός Ξηράς, οικεία στη χρήση τους για τους Ουκρανούς μαχητές. Το Βερολίνο ανέλαβε τη δέσμευση να τα αντικαταστήσει με δυτικογερμανικής κατασκευής «Marder», τα οποία βρίσκονταν σε αποθήκες.

Από πλευράς της κυβέρνησης διαχέονται πληροφορίες ότι η εν λόγω παράδοση - παραλαβή θα γίνει περί τα τέλη του μήνα, και με την προϋπόθεση ότι πρώτα οι Γερμανοί θα στείλουν τα δικά τους οχήματα εδώ. Τονίζουν ωστόσο ότι τις τελευταίες δύο μέρες της σχετικής ανακοίνωσης προηγήθηκαν «εντατικές διαπραγματεύσεις», με τους Γερμανούς να πιέζουν, όπως φαίνεται, για άμεση αποστολή των ελληνικών τεθωρακισμένων οχημάτων μάχης.

Προσώρας παραμένουν στο 308 Προκεχωρημένο Εργοστάσιο Βάσης (308 ΠΕΒ) στη Θεσσαλονίκη, όπου συνεχίζονται εργασίες ώστε να καταστούν πλήρως λειτουργικά και κατόπιν σε αμερικανοΝΑΤΟικό σιδηροδρομικό δρομολόγιο από Αλεξανδρούπολη για Ουκρανία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: