Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022

ΑΠΕΙΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΣΙΑΣ

 

Έλαβα από την Energy έναν λογαριασμό τετραμηνίας σε βαθμό εμφράγματος!! Χίλια διακόσια πενήντα οκτώ ευρώ δίχως ποτέ στο ιστορικό μου να έχει καταγραφεί η κατανάλωση αυτή, (τρεις χιλιάδες βατ), που επιπλέον η μισή περίοδος αναφέρεται στο διάστημα που τελούσα στα λευκά κελιά του κορωναϊού επί του νοσοκομείου Σωτηρία... Από τότε και  κατά τους φύλακες άγγελούς μου γιατρούς ως την τελική μου αποθεραπεία θα επιβιώνω με συσκευή οξυγόνου στο σπίτι.. Κι επειδή στη ζωή μου τίποτα δεν μου χαρίστηκε τους προειδοποιώ με απαντητική επιστολή μου ότι: 

Κυρίες κύριοι, 

 Οφείλω προειδοποιητικά να σας ενημερώσω ως προς τα εξής: 


 

Πρώτον: Με απειλήσατε δια μηνύματος πως θα διακόψετε την παροχή ηλεκτροδοσίας όταν κατά την περίοδο που εσείς με κατηγορείτε ως πλημμελή έναντι του λογαριασμό μου (που έτσι κι αλλιώς αμφισβητώ) εγώ ως ο μόνος χρήστης του οικιακού ρεύματος, ήμουν επί δύο μήνες στο νοσοκομείο Σωτηρία προσβληθείς από κορωναϊό με υποκείμενο νόσημα τον καρκίνο του πολλαπλούντος μυελώματος. Παρ' όλ' αυτά κατέθεσα στο σεντούκι σας και σε έναν μήνα 450 ευρώ τα οποία στα έντυπά σας δεν αναφέρονται ανεξήγητα..

Αν αυτό δεν είναι λαθροχειρία για την οποία και θα τιμωρηθείτε τότε οπωσδήποτε πρόκειται περί λάθους.. (επισυνάπτονται παραστατικά) 

Δεύτερον: Σας προκαλώ να μετουσιώσετε την απειλή σας σε πράξη για να υποστείτε τις ποινικές και αστικές συνέπειες δεδομένου ότι εδώ και οκτώ μήνες επιβιώνω δια της παροχής οξυγόνου.. Κάντε μια έρευνα επί του ιστορικού μου και θα διαπιστώσετε τις βαρύτατες οικονομικές συμπληγάδες που διήλθαν όταν με έβλαψαν οι όμιλοι της αυτοκινητοβιομηχανίας Φορντ της ΔΕΗ και του Γερμανικού ΟΤΕ. 

Τρίτον: Αναφέρεστε σε χρέος 1258 ευρώ όταν εντός μηνός κατέθεσα 450 ευρώ δίχως επί του έντυπου λογαριασμού μου να έχει σημειωθεί και βεβαίως να έχει μειωθεί ούτε στο ελάχιστο το ποσό της οφειλής. Και κατ’ αντιπαράσταση να σας ενημερώσω ότι κατόπιν αιτήματος που υπέβαλλε συνεργάτης σας ως προς την αυτοψία του καταμετρητή μου, από τα μέσα Μαΐου ως σήμερα έχω «κάψει» μόλις τετρακόσια βατ( !! ) αλλά εσείς υψώσατε αυθαιρέτως τα έναντι στα 159 (!!!) ευρώ. 

Μια απλή αφαίρεση έναντι των 2980 βατ της υποτιθέμενης κατανάλωσης κατά τη προηγούμενη τετραμηνία επιβεβαιώνει πως βρίσκεστε στο μετέωρο βήμα του πελαργού και αυτό θα δεν θα μείνει αναπάντητο. Γιατί ότι πέφτει κάτω κάνει θόρυβο εκτός και αν είναι χαρτί..

Ευγένιος Ανδρικόπουλος Δημοσιογράφος Μέλος της ΕΣΗΕΑ, της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων και του Ινστιτούτου ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: