Να ενημερώσω τους εφοπλιστές πως μπορεί η επανάληψη να είναι μητέρα της μάθησης αλλά επίσης είναι και αιτία κορεσμού και αηδίας.. Συναίσθημα διαχρονικό που τρέφει η εργατιά απέναντί τους..
Στο γνωστό μοτίβο των απεργοκτόνων ανακοινώσεων, η «Διεθνής Ναυτική Ενωση εν Ελλάδι» εκφράζει την ...αγωνία της επειδή - όπως γράφει - από τον Νοέμβρη του 2021 έως και σήμερα, 85 εμπορικά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν παρακάμψει το λιμάνι του Πειραιά εξαιτίας απεργιακών κινητοποιήσεων.
Κάνοντας «σινιάλο» για μεγαλύτερη καταστολή, η Ενωση των εφοπλιστών αναφέρει επίσης ότι οι διαφορές με την εργοδοσία «δεν θα πρέπει να επιλύονται μέσω μονομερών ενεργειών, που θέτουν εν κινδύνω την εθνική οικονομία» και ότι «μία εφαρμογή των νόμων "αλά καρτ" εγκυμονεί πλήθος κινδύνων, πέραν των προφανών».
Η ...κλαούρα τους για το πόσα πλοία χάθηκαν από το πελατολόγιο της COSCO τις μέρες των κινητοποιήσεων στο λιμάνι, είναι η καλύτερη απόδειξη ότι χωρίς τους εργαζόμενους, οι προβλήτες και οι γερανοί τους είναι άχρηστα κουφάρια.
Ας αφήσουν λοιπόν κυβέρνηση και εργοδοσία το παραμύθι ότι οι επενδύσεις τους είναι αυτές που «κινούν την οικονομία». Χωρίς τους εργάτες «γρανάζι δεν γυρνά» και προφανώς κοντέινερ δεν ξεφορτώνεται. Αλλωστε, αυτό το νόημα έχει και η απεργία:
Να ασκήσει πίεση στην εργοδοσία να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων, νεκρώνοντας την παραγωγή και στερώντας της το κέρδος, τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε επένδυσης. Δεν μας λέει λοιπόν κάτι καινούργιο η Ενωση των εφοπλιστών, που πιέζει για μεγαλύτερη πυγμή και επίδειξη αυταρχισμού από το κράτος σε βάρος των απεργών στο λιμάνι, αλλά και συνολικά των εργαζομένων που διεκδικούν και αγωνίζονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.